سفر به کیش ، سفر به مروارید خلیج فارس

به گزارش فدایی داری، اینجا جزیره کیشه، شهر شادی و سرگرمی، شهری پر از طبیعت و سواحل زیبا که توش خبری از دود و ترافیک و شلوغی نیست، شهری پر از قشنگی و آرامش که لقب مروارید خلیج رو به دوش می کشه. کمتر کسی برای تماشا آثار تاریخی به این جزیره سفر می کنه در صورتی که اینجا هم مثل بقیه شهرهای ایران پر از آثار قدیمی و تاریخیه.ولی اگه شما به جزیره سفر کردین تماشا شهر زیر زمینی کاریز که 570 میلیون سال قدمت داره، شهر تاریخی حریره، درخت سبز که یکی از پیرترین درختای ایرانه، کشتی یونانی، دلفیناریوم و باغ پرندگان، صخره های مرجانی و سافاری رو از دست ندین.

سفر به کیش ، سفر به مروارید خلیج فارس

کنار این جاذبه ها به سایت یا کلوپ های دریایهم حتما سر بزنین چون فوق العاده سرگرم کننده و لذت بخشه. اسکله تفریحی کیش که در شرق جزیره قرار گرفته یکی از مراکز این تفریحاته. اگه خیلی به این تفریح ها علاقه دارین و مایلید پول بیشتری هم خرج کنین دوره ها غواصی و آموزش مهارتهای آبی مثل اسکی روی آب، جت اسکی و چتر باراسلرو از دست ندین تا سفرتون خاطره انگیز باشه.

در ادامه کمی بیشتر از اطلاعات سفر به کیش براتون میگیم، پس با مجله فدایی داری همراه باشین.

اطلاعات سفر به کیش: چجوری برم جزیره کیش؟

برای سفر کردن راه های زیادی مثل استفاده از ماشین شخصی، قطار و هواپیما وجود داره. اگه دوست دارین با قطار سفر کنین ایستگاه آخر تو شهر بندر عباسه که از اونجا باید به سمت بندر لنگه حرکت کنین و سوار بر شناور یا لندی کرافت بشین. فرودگاه بین المللی جزیره کیش تنها فرودگاه این جزیره است که از تهران تا کیش حدود یک ساعت و نیم راهه.

ولی افرادی که دوست دارن با ماشین شخصی سفر کنن خیلی هیجان انگیزو لذت بخش می شه چون هم تو مسیر از شهرهای دیگه می تونن تماشا کنن هم اینکه ماشین شخصیه خودشون رو هم سوار لندی کرافت کنن و به جزیره برن تا اونجا مشکل پیاده بودن نداشته باشن.

اطلاعات سفر به کیش: اقامت در جزیره کیش

برای اقامت 2 راه هست یکی هتل یکی ویلا و آپارتمان های ساحلی که هر کدوم امکانات خاص خودشو داره.ما پیشنهاد می کنیم که اگه قراره چند روزی در این جزیره اقامت داشته باشین ویلاهای ساحلی رو انتخاب کنین چون از لحاظ قیمتی مناسب تر هستن، ولی تجربه اقامت تو هتل های شیک و لوکس هم خیلی خوب و هیجان انگیزه.

هتل شباویز : سطح قیمت مناسب،هتل جام جم: سطح قیمت مناسب، هتل شایان : سطح قیمت میانه، هتل شایگان: سطح قیمت میانه، هتل سورینت مریم: سطح قیمت لوکس، هتل داریوش: سطح قیمت لوکس

اطلاعات سفر به کیش: کجا چی بخوریم؟

تو کیش رستوران ها دو نوعه، یکی رستوران همراه با موزیک زنده و دیگری رستوران های معمولی. قیمت رستوران هایی که موسیقی زنده دارن با توجه به کیفیت اجرای آنها متفاوته و حداقل 4 برابر رستوران هایی که فقط سرو غذا دارن فرق می کنه.

یکی از این رستوران ها کوه نور که دکور فوق العاده زیبا و بی نظیری داره. کیفیت غذاهاش هم خوبه ولی به خاطر جزیره بودن و اینکه بیشتر مواد اولیه از شهرهای دیگه فرستاده می شه کیفیت عالی نداره و نباید انتظار بالایی داشت.

یکی دیگه از رستوران های معروف کیش توتی فروتی تو انتهای بلوار دریاست که چون تنها رستوران ساحلی این جزیره است طرفدارای زیادی داره. اگه دوست داشتین یه شب هم فست فودی بخورین سری به خانه برگر بزنین که روبروی بازار بزرگ مروارید واقع شده و همبرگرای خیلی معروفی هم داره.

اطلاعات سفر به کیش: در جزیره کیش چی از کجا بخرم؟

اینجا هم مثل بقیه منطقه ها گردشگری ایران هم بازار داره هم مراکز خرید. بیشتر آدم ها فقط برای خرید شکلات و کاکائو به مراکز خرید سر می زنن چون هم خوشمزه ان هم نسبت به بقیه شهرها با قیمت مناسب تری فروخته میشه. برای خرید پوشاک هم باید توجه داشته باشین که هیچ کدوم از فروشگاه های برند در این جزیره ارجینال نیستند و قیمت اجناس بین 10 تا 20 درصد مقرون به صرفه تر از بقیه شهرهاست. خیلی از بازارها به صورت زنجیره ای کنار هم قرار گرفته که شما می تونین با خیال راحت و زمان کم از کل این بازارها تماشا کنین مثل پردیس 1، پردیس 2، پانیذ ، مرکز تجاری کیش و زیتون . با این حال اگه قصد خرید پوشاک، لوازم الکترونیکی یا برقی داشتین بازار بین المللی پانیذ می تونه انتخاب خوبی باشه.

منبع: همگردی

به "سفر به کیش ، سفر به مروارید خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کیش ، سفر به مروارید خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید