فریبا متخصص: اگر دوباره متولد می شدم حتماً پرستار می شدم

به گزارش فدایی داری، فریبا متخصص که این روز ها در نقش یک پرستار ظاهر شده، می گوید از بچگی عاشق شغل پرستاری بوده و نقشش در سریال موج اول را هم از یک پرستار واقعی الهام گرفته است.

فریبا متخصص: اگر دوباره متولد می شدم حتماً پرستار می شدم

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، فریبا متخصص در یک گفت وگوی رادیویی، به علاقه شخصی اش به حرفه پرستاری اشاره کرد و گفت: عاشق پرستاری ام.

فریبا متخصص (زاده 1 مرداد 1340 در بروجرد)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او که در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش های رادیویی و دوبلور فعالیت می کند، کار هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد.

متخصص فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال های 1362 و 1368 آغاز کرد و در سال 1370 به عرصه سینما راه یافت.

وی در سال 1370 پیروز به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد. شنگول و منگول، شب زمستانی، سیب سرخ حوا و ماه پیشونی از جمله آثار او در سینما هستند.

متخصص درباره آخرین کار های خود که هم اکنون روی آنتن تلویزیون است، توضیح داد و گفت: به زودی در سریال جدیدی به نام گیل دخت بازی می کند.

او درباره نقش خود در سریال موج اول که با موضوع کرونا پخش می شود، گفت: سریال موج اول، مجموعه تلویزیونی شبکه سه سیما محصول سال 1400 است که در سه فصل 10 قسمتی تولید شده و از 15 آذر 1400 در حال پخش است.

به کرونا و حواشی مربوط به آن از روز های اول شیوع کرونا پرداخته است در این سریال نقش خانم حمیدی سرپرستار بیمارستان را بازی می کنم. من عاشق پرستاری هستم اگر دوباره متولد می شدم حتماً پرستار می شدم.

وی اضافه نمود: امیدوارم با بازی دراین سریال بتوانم قطره ای از دریای زحمات پرستاران و کادر درمان که در دو سال گذشته جان بر کف به مردم خدمت کردند را به تصویر کشیده باشم.

فریبا متخصص درباره بازی نقش خانم حمیدی، سرپرستار بیمارستان در این سریال گفت: من در بچگی این شخصیت را به صورت واقعی در بیمارستان اهواز دیده بودم.

یک خانم ارمنی سوپروایزر بیمارستان در اهواز بود و شخصیت او در بیمارستان دقیقاً مثل کاراکتر من در این سریال بود فردی کاملاً جدی و مهربان، و من از او برای بازی ام الهام می گیرم.

بر اساس این گزارش، برنامه عصر صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهدی پر راهی آنتن صبا می شود.

منبع: فرارو

به "فریبا متخصص: اگر دوباره متولد می شدم حتماً پرستار می شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا متخصص: اگر دوباره متولد می شدم حتماً پرستار می شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید