ابروهایی پرپشت، فقط در یک هفته

به گزارش فدایی داری، محصولات آرایشی متعددی در بازار هستند که به پرتر دیده شدن ابروها یاری می نمایند اما روش های خانگی همواره بی ضررترین راه است.

ابروهایی پرپشت، فقط در یک هفته

اگر مدتی است موهای ابروی شما دچار ریزش شده یا به خاطر خطایی مدل نادرستی به ابروهای خود داده اید نگران نباشید به یاری روش های زیر که بیشتر خانگی هستند، رشد ابرو خود را چند برابر کنید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به موضوع پرپشت شدن ابرو در یک هفته می پردازیم.

پرپشت شدن ابرو در یک هفته

برای پرپشت شدن ابرو در یک هفته 5 روش وجود دارد که در ادامه می پردازیم.

روغن نارگیل برای رشد ابرو و مژه

روغن نارگیل کاربرد بسیار زیادی دارد همانطور که اطلاع دارید این روغن برای پخت و پز به عنوان مکمل غذایی استفاده می گردد؛ اما در کنار آن گزینه بسیار مفیدی برای پوست و مو است. جهت استفاده از روغن نارگیل برای رشد ابرو و مژه خود کافی است اندازهی از آن را به یاری دستان خود گرم نموده و ناحیه ابرو و مژه خود را ماساژ دهید. بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید و تا صبح از شستن صورت خود، خودداری کنید.

رشد ابرو با پیاز

رشد ابرو با پیاز شاید برای شما جالب و تعجب آور باشد؛ اما تاثیر پیاز در تسریع رشد ابرو فوق العاده است. آب پیاز دارای اندازه زیادی گوگرد است که رشد مو را تسریع نموده و باعث ضخیم تر شدن تارهای مو می گردد. جهت استفاده از پیاز برای تسریع رشد مو کافی است، آب آن را به مدت پنج دقیقه روی ابروهای خود ماساژ دهید. با انجام دادن روزانه این کار رشد ابروهای شما چند برابر خواهد شد. استفاده از آب پیاز برای رشد ابرو در رفع کردن شوره ابرو هم یاری خواهد نمود.

رشد سریع ابرو با وازلین

رشد سریع ابرو با وازلین یکی دیگر از روش های پرطرفدار خانگی است که علاوه بر یاری به رشد سریع ابروها به ضخیم شدن تارهای آن هم یاری می نماید. وازلین خاصیت مرطوب کنندگی دارد که به پرپشت تر دیده شدن ابروهای شما یاری نموده و رشد آنها را سرعت می بخشد. علاوه بر آن شما می توانید با استفاده از روغن وازلین برای فرم دادن ابروهای خود هم بهره ببرید.

جهت استفاده خاصیت وازلین برای رشد سریع ابرو کافی است اندازهی از این روغن را روی ابروهای خود ماساژ دهید و تا زمانی که به خوبی جذب پوست شما نشده از شستن صورت خود خودداری کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید پوستتان را با عسل و ماست روشن و صاف کنید + ویدیو را بخوانید.منبع: www.banimode.comمنبع: پیام دلتا

به "ابروهایی پرپشت، فقط در یک هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابروهایی پرپشت، فقط در یک هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید