اتفاقی عجیب و ترسناک برای مسافران پرواز استانبول به تهران !

به گزارش فدایی داری، اتفاقی عجیب و ترسناک برای مسافران پرواز استانبول به تهران !

اقدام به خودکشی یک مسافر در توالت هواپیما!

اتفاقی عجیب و ترسناک برای مسافران پرواز استانبول به تهران !

پرواز PC514 شرکت هواپیمایی پگاسوس ترکیه که شب گذشته فرودگاه استانبول را به مقصد تهران ترک نموده بود، به علت اتفاق عجیبی که یکی از مسافران این پرواز رقم زد، مجبور شد پرواز خود را به شکلی غیرعادی به خاتمه برساند.

یکی از مسافران این پرواز شرح داد: این پرواز که در شرایط آب و هوایی بد و در تکانه های شدید هوایی به سمت تهران حرکت می کرد، در حین پرواز با اتفاقی عجیب روبرو شد. یکی از مسافران که در پی پسر خود می گشت، در این رابطه از مسئولان هواپیما سوال کرد و پس از چند دقیقه تعیین شد پسر این مسافر در یکی از دستشویی های هواپیما قرار گرفته است.

به گفته وی، پس از آنکه مهانداران کوشش کردند در این دستشویی را باز نمایند متوجه شدند که فرد مورد نظر سعی داشته با کمربند خود خودکشی کند. در این بین نبود تیم امنیتی در هواپیما باعث شده که خارج کردن این فرد و متوقف کردن او برای دقایقی طولانی ادامه پیدا کند.

این مسافر درباره چگونگی فرود این هواپیما در تهران نیز اظهار کرد: زمانی که مهمانداران نگران آن بودند که این فرد شیشه های هواپیما را بشکند، خلبان خاطرنشان کرد که پرواز به فرودگاه امام (ره) رسیده و یکی از مهمانداران با نشستن در مقابل این مسافر، کوشش کرد امنیت دیگر مسافران را تامین کند.

منبع: اقتصادآنلاین

منبع: همگردی

به "اتفاقی عجیب و ترسناک برای مسافران پرواز استانبول به تهران !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب و ترسناک برای مسافران پرواز استانبول به تهران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید