اقامتگاه های بوم گردی استان فارس برای دوران پساکرونا آماده شوند

به گزارش فدایی داری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: اقامتگاه های بوم گردی استان برای خدمات و اجرای تعهدات و پروتکل های پساکرونا آماده شوند.

اقامتگاه های بوم گردی استان فارس برای دوران پساکرونا آماده شوند

به گزارش فدایی داری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصیب امیری در نشست هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره انجمن حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی استان فارس با اشاره به شرایط پیش آمده در مورد بیماری کرونا و تأثیر مستقیم آن بر حوزه گردشگری استان گفت: شرایط حاضر فضای مناسبی برای تمامی تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان فراهم آورده تا با ایجاد تمهیدات و زیرساخت های لازم در مورد رعایت شرایط بهداشتی و اجرای پروتکل های مصوب و ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، آمادگی خود را درزمینهٔ جذب گردشگران در دوره پساکرونا حفظ نمایند و برای پذیرش مهمانان به صورت استاندارد درزمانی که افراد دقت نظر بیشتری در رعایت موارد بهداشتی دارند، حفظ نموده و شرایط مطلوب را ایجاد و فراهم نمایند.

اوعنوان کرد: عرضه خدمات باکیفیت مطلوب و ارائه تصویری درخورِ سنت مهمان نوازی مردمان کهن دیار فارس از اصولی است که همچون گذشته باید در سرلوحه سیاست های اجرایی و عملیاتی مدیران و بهره برداران اقامتگاه های بوم گردی استان قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس افزود: رونق فعالیت اقامتگاه های بوم کردی استان نشانه ای از توجه گردشگران به جاذبه ها و مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده استان و اجرای راهبرد تحرک بخشی گردشگری درون استانی بوده و نتیجهٔ آن جهش فراوری در حوزه ارائه خدمات گردشگری و فروش سوغات و صنایع دستی بومی همه مناطق استان فارس اعم از شناخته شده و کمتر شناخته شده خواهد بود.

او ادامه داد: رویکرد جدید دنیا، گردشگری دیجیتال است تا سهولت دسترسی به هرگونه خدمات برای گردشگران تسریع و تسهیل گردد، وقتی احتیاج دنیا امروز چنین مقوله ای را طلب می نماید، حرکت آهسته در این جهت اشتباهی مهلک است، چون تجربه ثابت نموده در این صنعت، به روز بودن، نوآوری و خدمات جدید منجر به فراوری نرمت می گردد. گرچه دولت سیاست گذار کلان است، اما تمام توان خود را در حوزهٔ اجرا به کار خواهد بست و ظرفیت بازاریابی الکترونیکی را در این زمینه فعال خواهد نمود.

در ادامه جلسه اعضای حاضر بابیان دیدگاه ها، نقدها و برنامه های خود به هم اندیشی در مورد موارد مطرح شده پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری مشترک با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس درزمینهٔ نظارت بر فعالیت اعضای این انجمن حرفه ای اعلام کردند.

منبع: میراث آریا

به "اقامتگاه های بوم گردی استان فارس برای دوران پساکرونا آماده شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه های بوم گردی استان فارس برای دوران پساکرونا آماده شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید