بایدن: تنها راه شکست من، نیرنگ انتخاباتی است

به گزارش فدایی داری به نقل از رویترز، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید تنها راه باخت وی در رقابت 2020 و در مصاف با دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه، این است که پای صندوق های رای حیله گری رخ دهد.

بایدن: تنها راه شکست من، نیرنگ انتخاباتی است

وی که در گردهمایی ایالت کلیدی پنسیلوانیا سخنرانی می کرد، خطاب به طرفدارانش گفت: از اینکه رای داده اید مطمئن باشید چرا که تنها راه باخت ما، حیله گری در مراکز رای گیری است.

به گفته بایدن، ترامپ کوشش می نماید این کار را از راه سرکوب رای دهندگان از جمله زیر سوال بردن امنیت رای گیری پُستی و تشویق طرفداران جمهوریخواه به نظارت غیر رسمی بر انتخابات انجام دهد.

با این حال، بایدن مدعی شد که بر خلاف رقیب خود، نتیجه این انتخابات را خواهد پذیرفت. بایدن پیشتر هم گفته بود که تنها نگرانی اش این است که ترامپ به فکر سرقت عنوان پیروزی باشد.

به گزارش فدایی داری، ترامپ از هم اکنون این شبهه را به وجود آورده که رای گیری پستی و به درازا کشیدن اعلام نتایج آن، نیرنگ دموکرات ها برای تقلب انتخاباتی است و اگر چنین گردد او نتیجه آراء را نخواهد پذیرفت.

این اظهارنظر خطر عدم انتقال مسالمت آمیز قدرت در کاخ سفید را افزایش می دهد حال آنکه طفره رفتن او از محکوم کردن گروه های راستگرا، این برآورد را به وجود آورده که از آنها برای ناآرام کردن محیط جامعه استفاده خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بایدن: تنها راه شکست من، نیرنگ انتخاباتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: تنها راه شکست من، نیرنگ انتخاباتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید