ترامپ: مردم شغلشان را بخاطر نانسی پلوسی دیوانه از دست داده اند

به گزارش فدایی داری، دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور جنجالی آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: در ژانویه و فوریه گسترش جهانی ویروس کرونا را شاهد بودیم، چرا سازمان بهداشت جهانی انجام اقدامات قاطع را تا آن جا که می توانست به تأخیر انداخت؟

ترامپ: مردم شغلشان را بخاطر نانسی پلوسی دیوانه از دست داده اند

ترامپ در توئیت دیگری با ادامه حملات به سازمان بهداشت جهانی گفت: چرا سازمان بهداشت جهانی ایمیل هشدار آمیز مقامات تایوانی در اواخر دسامبر (2019) را نسب به امکان انتقال ویروس کرونا میان انسان ها نادیده گرفت؟ چرا سازمان بهداشت جهانی ادعاهای نادرست و گمراه کننده را مطرح می کند؟

رئیس جمهور جنجالی آمریکا در ادامه توئیت های خود، به موضوع لزوم بازگشایی کسب و کارها در آمریکا پرداخته که همزمان با بحران شیوع کرونا دنبال می شود و در این ارتباط گفته است: امروز مردم شغلشان را به خاطر نانسی پلوسی دیوانه، چاک شومر گریان و چپ گراهای افراطی، یعنی دموکرات های بی خاصیت از دست می دهند. آنها باید فوراً به واشنگتن برگشته و قانونی برای کمک به خانواده ها در آمریکا تصویب کنند. به تعطیلات بی انتهاتان انتها دهید.

این در حالی است که مدیریت و اقدامات ترامپ در مقابله با کرونا با نقدها زیادی در آمریکا روبرو شده است.

در عین حال منابع خبری اعلام کرده اند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دستور العملی را برای بازگشایی اقتصاد آمریکا در جریان بحران شیوع کرونا آماده کرده است.

گفته شده برنامه ترامپ برای آغاز به کار در آمریکا در جریان شیوع کرونا شامل سه مرحله است و به برخی ایالت ها اجازه دهد طی ماه جاری میلادی برخی محدودیت هایی مرتبط با کرونا را لغو کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترامپ: مردم شغلشان را بخاطر نانسی پلوسی دیوانه از دست داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مردم شغلشان را بخاطر نانسی پلوسی دیوانه از دست داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید