ترفند گره نخوردن گردنبند ؛ 9 ایده برای بسته بندی جواهرات در زمان اسباب کشی و سفر ، استفاده از دکمه برای حمل گوشواره های میخی!

به گزارش فدایی داری، این روزها فصل اسباب کشی و سفر است، نگهداری مناسب و ایمن جواهرات و بعلاوه بسته بندی درست آنها در این زمان اهمیت بسیاری پیدا می نماید که در مطلب زیر ما به بعضی از آنها اشاره می کنیم.

ترفند گره نخوردن گردنبند ؛ 9 ایده برای بسته بندی جواهرات در زمان اسباب کشی و سفر ، استفاده از دکمه برای حمل گوشواره های میخی!

فدایی داری - گروه زندگی: اگر نمی دانید که چگونه می توانید جواهرات خود را ایمن و بدون گره خوردن در طول سفر یا اسباب کشی نگه دارید، مسئله ای نیست. بیشتر شرکت های جابه جایی در اسباب کشی جواهرات را جابه جا نمی نمایند، زیرا بیمه کردن آن گران تمام می گردد. اگر از یک شرکت حمل ونقل استفاده می کنید، سیاست های آن ها را برای جابجایی جواهرات نیز آنالیز کنید، زیرا بعضی شرکت ها ممکن است از شما بخواهند که وسایل با ارزش مانند جواهرات را خودتان جابه جا کنید.

  • 10 نکته برای بستن چمدان | در سفر با قطار چطور چمدان ببندیم؟
  • آبیاری هوشمند گیاهان در زمان مسافرت بدون برق و باتری | با این روش ها بدون نگرانی از خشک شدن گل هایتان به سفر بروید | 6 ترفند برای آبیاری گیاهان در سفر

از طرفی بسیاری از فلزات گرانبها به گرما و تغییرات دما حساس هستند. جواهرات معمولاً باید در فضایی نگهداری شوند که دمای آن کمتر از 24 درجه سانتیگراد باشد. کمی نوسان دما در حین جابه جایی طبیعی است، اما از نگهداری طلا و جواهرات خود در صندوق عقب داغ ماشین یا ون در حال حرکت خودداری کنید. بهتر است آن را در قسمتی از خودرو که دارای تهویه مطبوع است نگهداری کنید؛ به عنوان مثال، ایمن تر است که جواهرات بسته بندی شده خود را روی صندلی سرنشین یا روی کف ماشین قرار دهید که تهویه مطبوع به راحتی به آن برسد.

شما می توانید با استفاده از روش هایی کاربردی و مناسب زیر این اشیای با ارزش و کوچک را بسته بندی کنید:

1. قطعات با ارزش را در یک رول جواهرات حمل کنید.

بعضی کیف ها کم جا و سبک هستند که رول هم می شوند. گذاشتن جواهرات در این رول ایمنی آنها را در حین حرکت تضمین می نماید. شما بی شک خیلی از لوازم سفر را جداگانه در یک جعبه یا چمدان بسته بندی می کنید، بنابراین سرمایه گذاری روی یک رول جواهرات برای حمل گران ترین و ارزشمندترین اقلام تان خوب است. بیشتر رول ها حاوی چندین کیسه هستند که می توانید از آنها برای سازماندهی و نگهداری جواهرات بهره ببرید. سپس آن را بپیچانید تا به مقصد تازه برسید.

از طرفی برای بالابردن ایمنی سعی کنید روی جعبه جواهرات تان یک برچسب اشتباه بزنید تا هیچ کس جز شما نداند که داخل آن چیست. مثلا روی جعبه بنویسید: اسباب بازی ها یا جعبه لوازم آرایش.

2. گردنبندها را از نی بگذرانید.

نگهداری گردنبندها در نی باعث می گردد که در حین حرکت گره نخورند. بازکردن گره گردنبندها می تواند هم مشکل و هم زمانبر باشد. بنابراین بهتر است گردنبندهای نازک و ظریف را از نی های پلاستیکی برای محافظت بگذرانید. در صورت لزوم، نی را به میزان طول گردنبند خود کوتاه کنید. پس از اینکه گردنبندهای خود را از نی ها رد کردید، برای محافظت بیشتر آنها را با دستمال کاغذی بپیچید.

3. از رول دستمال کاغذی بهره ببرید.

رول های دستمال کاغذی مانند نی عمل می نمایند تا جواهرات با قطر بیشتر گره نخورند. گردنبندهای درشت و حتی دستبندها را می توانید با یک لوله دستمال کاغذی محافظت کنید. نی ها را با یک رول حوله کاغذی عوض کنید و زنجیرهای بزرگ تر را از میان آنها بگذرانید، سپس گیره را محکم و جواهرات را برای جابه جایی بسته بندی کنید.

4. جواهرات را به صورت جداگانه در کیسه یا کاغذ بسته بندی کنید.

بسته بندی جواهرات به طور جداگانه آنها را در هنگام حمل و نقل محافظت می نماید. هر تکه جواهرات را در کیسه های کوچک پلاستیکی که به زیپ کیپ معروفند نگهداری کنید، یا هر یک را جداگانه در کاغذ بسته بندی بپیچید. اگر تعداد این بسته ها بیشتر از یکی شد در نهایت همه آنها را در یک کیسه پلاستیکی بزرگ تر کنار هم نگه دارید. پس از بسته بندی این جواهرات را در جعبه ای قرار دهید تا به برترین وجه محافظت شوند.

5. گوشواره ها را روی یک ورق فوم قلاب کنید.

ورق های فوم می توانند گوشواره ها را در جای مناسب و در کنار هم نگه دارند. چندین جفت گوشواره را از ورق های فوم کوچک رد کنید، سپس گیره آن ها را در طرف دیگر ورق محکم کنید. اگر گوشواره های لوستری یا به اصطلاح آویز دارید، بعد از محکم کردن گیره آنها روی فوم، قسمت آویزشان را نیز با چسب روی فوم بچسبانید. اگر آویزان بمانند ممکن است گره بخورند. سپس در چند ورق کاغذ بسته بندی بپیچید.

6. از دکمه برای بسته بندی گوشواره ها بهره ببرید.

دکمه ها 2 تا سوراخ دارند که می توانید از آنها برای نگه داشتن گوشواره به صورت جفت در کنار هم بهره ببرید. به جای یک ورق فوم، سعی کنید هر جفت گوشواره را به صورت جداگانه با استفاده از دکمه های یدکی بسته بندی کنید. هر گوشواره را از سوراخ های روی یک دکمه وارد و گیره ها را وصل کنید تا در جای خود ثابت شوند. یک دکمه می تواند یک جفت گوشواره را نگه دارد. این روش به ویژه برای بسته بندی گوشواره های میخی مفید است، زیرا کوچک هستند. معمولا این گوشواره ها راحت تر هم گم می شوند. در نهایت باید دکمه ها را با استفاده از کاغذ بسته بندی، کیسه های پلاستیکی یا جعبه قرص، با خیال راحت بسته بندی کنید.

7. جواهرات کوچک را در یک جعبه قرص نگهداری کنید.

سازماندهی جواهرات کوچک با استفاده از جعبه های قرص خیلی راحت است. اقلام کوچک مانند گوشواره و حلقه را می توان به راحتی در جعبه قرص برای نگهداری بسته بندی کرد. به سادگی قبل از مهر و موم کردن و بسته بندی جعبه، چند حلقه یا مجموعه گوشواره را در هر قسمت خالی جعبه قرص قرار دهید. جعبه های قرص ابزار مفیدی هستند، زیرا در حین حمل و نقل بسته می مانند، بنابراین جواهرات شما ایمن هستند و ردیابی هر مورد را آسان می نمایند.

از آنجایی که جعبه های قرص معمولاً حداقل 7 قسمت خالی دارند- هر یک قسمت خالی برای قرص های یک روز از هفته درنظر گرفته می گردد- می توانید با توجه به جواهرات خود بر اساس نوع، رنگ، میزان یا هر دسته دیگری جا در نظر بگیرید.

8. از شانه تخم مرغ بهره ببرید.

شانه های تخم مرغ چندین فنجان خالی مناسب دارند. می توانید برای مرتب کردن حلقه ها و گوشواره ها ازین شانه های مقوایی دم دست بهره ببرید. اگر ترجیح می دهید یک جعبه قرص نخرید و هزینه نکنید، بنابراین مبتکر و خلاق باشید. یک شانه تخم مرغ خالی بردارید و یک تکه جواهرات کوچک معمولا حلقه یا گوشواره را در هر شانه ذخیره کنید. یک دسته کاغذ بسته بندی را نیز مچاله کنید و روی جواهرات بگذارید.

اگر از کارتن تخم مرغ برای جابه جایی جواهرات خود استفاده می کنید، حتما روی آن برچسب بزنید. در غیر این صورت، ممکن است با زباله یا بازیافت اشتباه گرفته و دور ریخته گردد.

9. جعبه جواهرات خریداری کنید.

بسته بندی کل جعبه جواهرات به بسته بندی راحت تر مجموعه شما یاری می نماید. اگر جعبه جواهرات دارید که بیشتر قطعات خود را در آن نگهداری می کنید، به راحتی می توانید از آن برای جابه جایی بهره ببرید. هنگامی که جواهرات خود را در آن مرتب کردید، آن را دوباره در جعبه دیگری برای جابه جایی قرار دهید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترفند گره نخوردن گردنبند ؛ 9 ایده برای بسته بندی جواهرات در زمان اسباب کشی و سفر ، استفاده از دکمه برای حمل گوشواره های میخی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند گره نخوردن گردنبند ؛ 9 ایده برای بسته بندی جواهرات در زمان اسباب کشی و سفر ، استفاده از دکمه برای حمل گوشواره های میخی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید