جزئیاتی از مکان برگزاری ملاقات محبت آمیز پرسپولیس و سپاهان

به گزارش فدایی داری، محل برگزاری ملاقات تدارکاتی تیم های پرسپولیس و سپاهان تعیین شد.

جزئیاتی از مکان برگزاری ملاقات محبت آمیز پرسپولیس و سپاهان

به گزارش گروه ورزشی فدایی داری، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین ملاقات تدارکاتی خود پیش از ملاقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، آدینه این هفته به مصاف سپاهان می رود.

مسئولان این تیم برای برگزاری این بازی محبت آمیز از مدتی قبل مذاکراتی با مدیران استادیوم آزادی انجام دادند و پس از نامه نگاری های اجرا شده موافقت ابتدایی سیف، مدیر سابق این مجموعه برای برگزاری ملاقات دو تیم جلب شد و احمد مددی، سرپرست فعلی استادیوم آزادی هم پس از برعهده گرفتن این سمت با این موضوع موافقت کرد.

طبق هماهنگی پرسپولیسی ها با تیم سپاهان و مدیران استادیوم آزادی قرار است ملاقات پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19 آدینه 16 شهریور و زیرنور استادیوم آزادی برگزار گردد. البته میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، یاسین سلمانی و امید نورافکن به علت حضور در اردوی تیم ملی در این مسابقه حضور ندارند و پرسپولیس دو عضو کادرفنی خود یعنی کریم باقری و مهرداد خانبان را هم به علت همراهی تیم ملی در ملاقاتهای مقدماتی جام جهانی مقابل امارات و کره جنوبی در اختیار نخواهد داشت. تیم ملی فوتبال کشورمان هم چهار روز پس از ملاقات پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی از کره جنوبی میزبانی خواهد نمود.

شاگردان یحیی گل محمدی که در دو ملاقات تداکاتی قبلی خود مقابل پیکان به تساوی یک بر یک رسیده و شهرداری آستارا را سه بر صفر شکست دادند، پس از بازی با سپاهان 21 مهر با پرواز اختصاصی راهی ریاض می شوند و 24 مهر به مصاف الهلال می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیاتی از مکان برگزاری ملاقات محبت آمیز پرسپولیس و سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از مکان برگزاری ملاقات محبت آمیز پرسپولیس و سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید