ردپای دایناسورها در علی آباد

به گزارش فدایی داری، وقتی وارد این بوستان می شوید، انگار به دوره ماقبل تاریخ سفر نموده اید. تماشای دایناسورها و جانوران عجیب و غریب که دست ساز هستند، در زمان کنونی لذت خاصی دارد که آن را شهرداری منطقه16 برای شهروندان فراهم نموده است.

ردپای دایناسورها در علی آباد

فدایی داری / رضا نیکنام: در بوستان بازیافت علی آباد جنوبی که به بوستان پهلوانان معروف شده، انواع احجام و سازه های فلزی با استفاده از وسایل و لوازم دورریز آهنی ساخته شده و در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

میثم صمدی شهردار ناحیه5 منطقه16 درباره موقعیت گردشگری این بوستان می گوید: ساخت انواع حیوانات و موجودات مثل دایناسورها با زباله های بازیافتی دور و برمان کار ساده ای نیست و احتیاج به خلاقیت، ابتکار و هوش فراوان دارد که در ساخت احجام فلزی بوستان بازیافت نیز این ویژگی ها احساس می گردد.

وی عنوان می نماید که این بوستان جاذبه گردشگری برای ساکنان محله های اطراف را دارد و می تواند اوقات فراغت شهروندان را غنی سازی نمایند.

  • چگونه برویم؟

اگر این روزها دلتان برای رفتن به محیطی سرسبز تنگ شده، بد نیست پس از برگشت شرایط به حالت عادی پس از نابودی ویروس کرونا، سری به بوستان بازیافت در محله علی آباد جنوبی بزنید که در بلوار شهید دستواره، خیابان شهید باستانی پور قرار گرفته است.

بهترین راه برای رفتن به این بوستان، استفاده از مترو است و وقتی در ایستگاه مترو علی آباد از قطار پیاده شدید، با کمی پیاده روی می توانید وارد خیابان شهید باستانی پور شوید.

در این بوستان امکاناتی نظیر آلاچیق، راستا دوچرخه سواری، خانه بازیافت، کلینیک گل و گیاه و محل بازی بچه ها وجود دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ردپای دایناسورها در علی آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای دایناسورها در علی آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید