زلزله نکونام در استقلال با خروج 9 بازیکن ، شوک جواد به 2ستاره سرشناس آبی ها

به گزارش فدایی داری، سرمربی نو استقلال میخواهد تغییراتی مهم در فهرست این تیم برای فصل آینده ایجاد کند.

زلزله نکونام در استقلال با خروج 9 بازیکن ، شوک جواد به 2ستاره سرشناس آبی ها

به گزارش فدایی داری با حضور جواد نکونام در استقلال احتمالا باید منتظر جدایی سیدحسین حسینی از درون دروازه استقلال بعد از حدود یک دهه باشیم، این درحالی است که از پورحمیدی و اخباری به عنوان گلرهای بعدی این تیم نام برده می گردد.

طبق شنیده هادر درون دروازه تا حدودی از بین گزینه های داخلی فعلا اخباری مدنظر نکونام است اما شنیده ها حکایت از آن دارد که نکونام چند گلر خارجی را زیر نظر گرفته و درصورتی که مذاکره با این نفرات راه به جایی نبرد در آن موقع مذاکرات با اخباری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

درخصوص سایر بازیکنانی که از استقلال جدا می شوند گفته می گردد ابتدا قرار است فهرست خرید این تیم به صورت جدی دنبال شده و با قطعی شدن هریک از خریدهای این تیم، بازیکنانی که مدنظر سرمربی نو آبی ها نیستند به مرور از استقلال جدا شوند، این در شرایطی است که شنیده می گردد با جذب احتمالی عارف آغاسی، عارف غلامی که قرارداد وی نیز به سرانجام رسیده و سال گذشته در راه تمدید قرارداد خود مسائل زیادی را ایجاد کرد به احتمال زیاد از استقلال جدا خواهد شد. بر این اساس بازیکنانی مانند زواری، شهباززاده، رمضانی، امیرعلی صادقی، مهدی پور، علیرضا رضایی، حامدی فر و یکی دو چهره دیگر که از آنها به عنوان خروجی های استقلال نام برده می گردد تا جذب بازیکنان نو با قطعیت نمی توان درباره جدایی این نفرات به صحبت پرداخت.

منبع: همشهری آنلاین

به "زلزله نکونام در استقلال با خروج 9 بازیکن ، شوک جواد به 2ستاره سرشناس آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله نکونام در استقلال با خروج 9 بازیکن ، شوک جواد به 2ستاره سرشناس آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید