ورزش

برنده مسابقه تایسون و پاول کیست؟، کامپیوتر پاسخ داد

ویدئوی شبیه سازی مبارزه بین مایک تایسون و جیک پاول پیش بینی می کند که این مبارزه در راند دوم به انتها خواهد رسید.

26 اسفند 1402

13 نکته کاربردی برای استایل به سبک رمانتیک

یکی از استایل های محبوب در میان زنان شیک پوش دنیا استایل رمانتیک است. در این مقاله، درباره سبک پوشش رمانتیک و ویژگی های این استایل می خوانید.

5 اسفند 1402

حمایت تمام قد وزارت میراث فرهنگی از توسعه گردشگری خوزستان

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، حمایت تمام قد وزارت میراث فرهنگی از توسعه گردشگری خوزستان صورت می گیرد.

26 بهمن 1402

پیش بینی ترسناک هوش مصنوعی از آینده دورکاری، عکس

هروقت صحبت از فواید دورکاری می گردد، آزاد بودن وقت مطرح می گردد، اما دورکاری مشکلاتی به همراه دارد که هوش مصنوعی آن را پیش بینی نموده است.

20 آذر 1402

خواص کدو حلوایی که باید بدانید ، 7 خاصیت شگفت انگیز کدو تنبل

کدو حلوایی یا کدو تنبل یک میوه بسیار مغذی و پرکاربرد است. کدو سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها، فیبر، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. این خوراکی مجذوب نماینده به علت داشتن دانه در دسته میوه ها قرار می گیرد اما بعضی از افراد به علت نوع مواد مغذی کدو تنبل،...

8 آبان 1402

اعلام بازیکنان انتخابی پرسپولیس درآسیا

فهرست نفرات انتخابی پرسپولیس با حضور مهاجم سوئدی بسته شد.

22 شهریور 1402

چرا مغز انسان ها کوچک تر می گردد؟ ، مشخصات عجیب مغز انسان باستان

قله اورست را فتح نموده ایم و قدم روی کره ماه گذاشته ایم، به نظر می رسد ما انسان ها از اجدادمان بسیار پیشرفته تر و بهتر شده ایم.

13 شهریور 1402

دو صحنه جنجالی استقلال زیر ذره بین 5کارشناس داوری ، گل آبی ها مردود بود؟

در بازی دیروز استقلال تهران و خوزستان در استادیوم آزادی دو صحنه مشکوک داوری وجود داشت.

7 شهریور 1402

چگونه پیاده روی کنیم تا لاغر شویم؟

ماه هاست که پیاده روی می کنید، اما حتی یک گرم هم از وزنتان کم نشده است؟ احساس می کنید این قدم زدن های روزانه بی فایده است و نمی تواند شما را به وزن دلخواهتان برساند؟ نگران نباشید چون اصلاً تنها نیستید!

4 شهریور 1402

مدل موی غیرمنتظره دیوید بکام

خبرنگاران- اینترمیامی که این روز ها به واسطه حضور لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، حسابی در دنیای فوتبال بر سر زبان افتاده است، بامداد امروز پیروز شد با درخشش همین بازیکن آرژانتینی به اولین جامش دست پیدا کند و فاتح لیگ کاپ گردد.

29 مرداد 1402

تکرار اتفاق تلخ برای سعید عزت اللهی!

نکته قابل توجه برای فوتبال دوستان ایرانی این بود که سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی تیم ویله جایی در لیست 20 نفره تیمش ندارد؛ اتفاقی که برای چهارمین بار در این فصل رخ می دهد.

22 مرداد 1402

اتفاق ناگوار برای دستیار گل محمدی

مهرداد خانبان دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس، چندی قبل دچار مصدومیت از ناحیه آشیل پا شد. او از همین رو پایش را به تیغ جراحان سپرد و اکنون دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می نماید.

16 مرداد 1402

یحیی گل محمدی تمایل به مصاحبه ندارد

درحالی که یحیی گل محمدی خلاف عادت در نقل و انقتالات سکوت اختیار نموده و هنوز موضع خود را در خصوص روند نقل و انتقالاتی و همین طور جذب مهاجم نو اعلام ننموده، روز قبل شایعه ای در بعضی رسانه ها و همین طور فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر این که سرمربی پیروز...

12 مرداد 1402

سوفوفوبیا (ترس از یادگیری) در بچه ها چیست و چرا رخ می دهد؟

به سبب عصر اطلاعات کانال ها و پلتفرم های بسیاری وجود دارند که تشنگی ما را برای کسب دانش رفع می سازند. اکنون فوبیایی که کاملا مخالف میل به یادگیری است ظاهر شده است: سوفوفوبیا. این هراس یا فوبیا چیست و چرا رخ می دهد؟ این فوبیا که به عنوان یک فوبیای نادر یا...

3 مرداد 1402

مهاجم اسبق پرسپولیس به استقلال پیوست

آریا برزگر که فصل گذشته در نفت مسجد سلیمان حضور داشت، جدیدترین خرید آبی ها محسوب می گردد.

31 تیر 1402

خاص ترین تولد مهدی طارمی

به گزارش فوتبال ایتالیا، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی، فردا (سه شنبه) 31ساله می گردد و در شب تولدش به سوژه رسانه های ایتالیایی تبدیل شده است. هر دو تیم شهر میلان خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی شده اند.

26 تیر 1402

استوری یحیی گل محمدی برای کمال کامیابی نیا

خبرنگاران- پرسپولیس در این فصل با چند مهره قدیمی اش خداحافظی نموده است. سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا بازیکنانی هستند که با صلاحدید یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، در لیست خروج قرار گرفتند.

23 تیر 1402

انتخاب سخت کاپیتان استقلال؛ 2گزینه تلخ و تلخ تر!

شرایط دروازه بان استقلال در آستانه فصل تازه رقابت های لیگ برتر کاملا پیچیده شده است.

20 تیر 1402

کاپیتان استقلال رسما خداحافظی اش را پس گرفت ، واکنش باشگاه به حرف های تازه حسین حسینی

قائم مقام باشگاه استقلال در واکنش به اینکه سید حسین از این تیم خداحافظی نموده، گفت: طی صحبتی که از سوی باشگاه با ایشان انجام گرفت، برداشت باشگاه از حرف های وی خداحافظی نبود.

13 تیر 1402

نخستین و جامع ترین اثر ورزشی هرمزگان را بخوانید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، این گنجینه پربار در سه بخش اصلی با شیوه پژوهشی، جامع ترین اثر ورزشی این جغرافیای قهرمان پرور است. محقق در بخش نخست به شناسنامه، زندگی، افتخارات و خانواده 132 ملی پوشان تاریخ ورزش هرمزگان می پردازد. بخش دوم تحت عنوان...

11 تیر 1402
تعداد: (247)