شارژ گوشی تنها در 9 دقیقه

به گزارش فدایی داری، بعضی منابع ادعا می نمایند که ریلمی GT Neo 5 از سرعت شارژ پایین تری برخوردار بوده و این دستگاه تنها از فناوری شارژ 150 واتی پشتیبانی خواهد نمود. ریلمی GT Neo 5 مجهز به باتری دو سلولی خواهد بود. هر یک از سلول های باتری دارای پمپ شارژ اختصاصی بوده و این موضوع امکان توزیع بهتر و ایمن تر انرژی را فراهم می نماید.

شارژ گوشی تنها در 9 دقیقه

بر اساس گزارشات، گوشی ریلمی GT Neo 5 به زودی روانه بازار خواهد شد. این مدل احتمالا نخستین گوشی هوشمندی است که از فناوری شارژ سریع 240 واتی کمپانی چینی پشتیبانی خواهد نمود. این فناوری شارژ در روز 5 ژانویه (15 دی ماه) معرفی شده و امروز تصاویری از شارژر 240 واتی در فضای وب منتشر شده است.

این آداپتور دارای شماره مدل VCKCJACH و برند SuperVOOC بوده و از ولتاژ 20 ولت و شدت جریان 12 آمپر پشتیبانی می نماید. به طور کلی نماد SuperVOOC با برند اوپو در ارتباط است؛ اما این برند چینی دستاورد های خود در زمینه تحقیق و توسعه را با ریلمی به اشتراک می گذارد؛ بنابراین منطقی است که تصور کنیم ریلمی نیز از آداپتور مشابهی بهره برداری خواهد نمود. با این حال هنوز معین نیست که آیا ریلمی برای این آداپتور شارژر نام متفاوتی را انتخاب خواهد نمود یا خیر.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

از سوی دیگر بعضی منابع ادعا می نمایند که ریلمی GT Neo 5 از سرعت شارژ پایین تری برخوردار بوده و این دستگاه تنها از فناوری شارژ 150 واتی پشتیبانی خواهد نمود. ریلمی GT Neo 5 مجهز به باتری دو سلولی خواهد بود. هر یک از سلول های باتری دارای پمپ شارژ اختصاصی بوده و این موضوع امکان توزیع بهتر و ایمن تر انرژی را فراهم می نماید.

توان 12 ولت/ 20 آمپر فراوری شده به وسیله آداپتور شارژر پس از رسیدن به گوشی با عملکردی معادل 10 ولت/ 24 آمپر توزیع خواهد شد. پیش از این ضمن برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا طی فوریه سال 2022 نسخه آزمایشی این فناوری به معرض نمایش گذاشته شد. بعلاوه در روز پنج شنبه پیش رو بالاخره شاهد رونمایی رسمی از این تکنولوژی خواهیم بود.

منبع: نبض فناوری

منبع: فرادید

به "شارژ گوشی تنها در 9 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ گوشی تنها در 9 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید