صورت های مالی 400 شرکت دولتی منتشر شد

به گزارش فدایی داری، وزیر اقتصاد گفت: شرایط شرکت های دولتی اسفناک است اما با انتشار صورت های مالی و ایجاد شفافیت فساد را در این بخش کاهش خواهیم داد.

صورت های مالی 400 شرکت دولتی منتشر شد

احسان خاندوزی گفت: شرایط شرکت های دولتی بسیار اسفناک است اما تلاش می کنیم با ایجاد شفافیت، فساد کاهش یابد

به گفته وزیر اقتصاد ودارایی یکی از اولین گام های ما این بود که با شفاف کردن صورت های اقتصادی شرکت های دولتی، پاسخگویی مدیران را برگردانیم.

او می گوید: اموال عمومی مردم دست مدیرانی قرار داشت که در یک حاشیه امین و یک حیات خلوت تاریک مدیریت می کردند، زیان می ساختند و برای خودشان پاداش مشخص می کردند اما ما تلاش کردیم این تاریک خانه را کاملا شفاف و شیشه ای برای همه مردم باز کنیم.

وزیر اقتصاد گفت: با انتشار صورت اقتصادی 400 شرکت تلاش کردیم در قالب یک اقدام شفاف و با اصلاح مدیریت شاهد فساد کمتری در این بخش باشیم.

او گفت: یکی از موضوعاتی دیگری که امروز مطرح شد اظهار نظر رسمی و نماینده دولت در طرح اقتصادیات بر سوداگری و اقتصادیات بر درآمد سرمایه بود که سال های زیادی صاحب نظران اقتصادی اعتقاد داشتند مسئله سوداگری و دلالی در کشور از طریق جریمه اقتصادیاتی باید تنبیه شود و فعالیت ها و نقدینگی کشور به سمت اقتصاد مولد سوق پیدا کند

او گفت:امروز مجلس اقتصادیات بر سوداگری و وزارت اقتصاد در صحن علتی مطرح نمود و وعده های دیگر اصلاح قانون اقتصادیات های مستقیم و آن چیزی که در اقتصادیات بر درآمد در کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب رسید اما نیاز به مصوبه مجلس دارد در صحن هیت دولت مطرح به عنوان لایحه به مجلس ارسال می شود.

فدایی داری اقتصادی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صورت های مالی 400 شرکت دولتی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صورت های مالی 400 شرکت دولتی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید