محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در خبرنگاران

به گزارش فدایی داری، اگر در پی برترین و محبوب ترین لوازم جانبی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا انواع و اقسام این لوازم را به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در خبرنگاران

ردمی به عنوان یکی از زیرمجموعه های شیائومی در ساخت گوشی های هوشمند فعالیت می نماید و در حال حاضر یکی از محبوب ترین برندهای بازار از این حیث هم به شمار می رود. این شرکت چینی تا به امروز محصولات بسیار متعددی را با قدرت سخت افزاری بالا و قیمت مناسب راهی بازار نموده و اتفاقا به خاطر همین سیاست عالی در قیمت گذاری هم هست که تا به امروز توانسته نظر مثبت خیلی از کاربران را به خود جلب کند. یکی از محصولات بسیار محبوب و پرفروش این شرکت در بازار از جمله بازار ایران، ردمی نوت 10 پرو است که در این مطلب قصد داریم به معرفی چند مورد از محبوب ترین لوازم جانبی آن بپردازیم.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

شیائومی در ماه مارس سال 2021 از این گوشی به عنوان یکی از چندین مدل گوشی از سری ردمی نوت 10 رونمایی کرد. این گوشی از استاندارد 4G پشتیبانی می نماید اما مدل 5G آن هم در بازار در دسترس واقع شده است. نمایشگری که ردمی برای این گوشی در نظر گرفته 6.67 اینچی از نوع AMOLED با وضوح +FHD است و از رفرش ریت 120 هرتز هم پشتیبانی می نماید. به عنوان سیستم عامل و رابط کاربری پیش فرض، اندروید 11 سوار بر رابط MIUI 13 را شاهد هستیم که اکنون به اندروید 12 هم آپدیت شده است. به عنوان قلب تپنده، پردازنده اسنپدراگون 732G در این گوشی ایفای نقش می نماید که مبتنی بر لیتوگرافی 8 نانومتری است و عملکرد خوبی هم در امور پردازشی دارد. در کنار این تراشه از 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی هم استفاده شده است.

این گوشی از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسل و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی بهره می برد و سنسور دوربین سلفی آن هم 16 مگاپیکسلی است. منبع تغذیه ردمی نوت 10 پرو هم 5020 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و کاربر می تواند با شارژر 33 واتی سریع آن را شارژ کند. شما می توانید این محصول را همین حالا از فدایی داری تهیه کنید.

لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی ردمی نوت 10 پرو معرفی کنیم در چهار دسته زیر قرار می گیرند:

  1. قاب محافظ
  2. گلس (برچسب محافظ صفحه)
  3. محافظ دوربین
  4. شارژر

قاب محافظ شیائومی ردمی نوت 10 پرو

1. کاور کیس می مدل Vintage-013

نخستین قاب محافظی که قصد معرفی آن را داریم، کاور کیس می مدل Vintage-013 نام دارد. محصولی که از چرم مصنوعی ساخته شده و در بین قاب ها از آن به عنوان کیف کلاسوری یاد می گردد. به این علت که مثل یک کلاسور باز و بسته می گردد. این قاب برای کسانی مناسب است که می خواهند گوشی خود را به صورت کامل از ضربه ها و صدمات حفظ نمایند چون کاملا گوشی را می پوشاند. این قاب محافظ در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد، قفل آن به صورت آهنربایی است، محفظه ای برای نگه داری کارت دارد و حتی می توان آن را به یک استند نگه دارنده گوشی هم تبدیل کرد تا بدین ترتیب به یک قاب همه کاره تبدیل گردد. این قاب با قیمت 160 هزار تومان در فدایی داری در دسترس واقع شده است.

2. کاور لوکسار مدل Silca

لوکسار یکی از برترین شرکت ها در این زمینه به شمار میرود. کاور لوکسار مدل Silca هم از جمله محصولات خوب این برند به شمار می رود که در درازمدت، کیفیت بالای خود را از دست نمی دهد. در ساخت این محصول از ترکیب TPU و سیلیکون استفاده شده که باعث می گردد قاب حالت دفورمه پیدا نکند. از جمله قابلیت های خوب این محصول می توان به مقاومت در برابر حرارت بسیار بالا و بهره مندی از تأییده های نظامی سقوط از ارتفاع 3 متری اشاره نمود. این قاب فقط 15 گرم وزن دارد اما با این حال به صورت کامل از گوشی و حتی لنز دوربین آن محافظت می نماید تا احتیاجی به خرید لنز محافظ دوربین نداشته باشید. این قاب با 57٪ تخفیف، با قیمت 65 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

3. کاور سیلیکونی زوبینا مدل Goorin

اگر علاقه مند به قاب های محافظ سیلیکونی هستید، قاب سیلیکونی مدل گورین می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. این محصول از لحاظ نرمی فوق العاده است و حس خوشایندی به شما القا می نماید. لایه داخلی قاب در قسمت بدنه گوشی روکش میکروفیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه های گوشی را در بر می گیرد. علاوه بر این ها، از تمام بخش های مختلف گوشی محافظت می نماید و در برابر ضربه و خط و خش هم مقاومت بسیار بالایی دارد. این قاب مات و در نتیجه ضد اثرانگشت و ضد لک است. از جمله قابلیت های خوب دیگر این محصول می توان به پوشش کامل دوربین ها، امکان دسترسی آسان به درگاه ها، بهره مندی از لبه های برجسته برای محافظت از نمایشگر، وزن نسبتا پایین و قیمت مناسب اشاره نمود. این قاب با تخفیف 51 درصدی، با قیمت 44 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

4. کاور لوکسار مدل Uunicom

بار دیگر می رسیم به محصولی ساخت شرکت لوکسار اما اینبار مدل Unicorn که یک قاب محافظ شفاف به شمار میرود. این یعنی شما می توانید زیبایی گوشی تان را همچنان که از آن در برابر صدمات احتمالی محافظت می کنید، مشاهده کنید. از جمله مواردی که باعث شده کاور لوکسار مدل Unicorn به یکی از محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 10 پرو تبدیل گردد، وجود کیسه های هوا در چهار طرف گوشه نمایشگر است که از آن در برابر صدمات به خوبی مراقبت می نماید. از جمله قابلیت های دیگر اینم محصول می توان به پوشش کامل کلیدها، جلوگیری از ورود گرد و غبار، حفاظت از لنزهای دوربین گوشی، استاندارد نظامی مقاومت در برابر ارتفاع 3 متری، پشتیبانی از شارژ بی سیم و… اشاره نمود. این محصول با تخفیف 33 درصدی با قیمت 64 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

5. کاور سامورایی مدل GC

کاور سامورایی مدل GC فوق العاده مجذوب کننده است. این کاور که در رنگ های متنوعی هم در دسترس واقع شده است و در عین سادگی، مجذوب کنندهیت بالایی دارد و می تواند نظر مثبت کاربران با سلیقه های مختلف را هم به خود جلب کند. این قاب از سه قسمت تشکیل شده که شامل بامپر سیلیکونی، پنل پلی کربناتی و شیشه فشرده می گردد. ترکیب این سه مواد با هم قاب محافظ 360 درجه ای را به وجود آورده که هم مقاومت بالایی دارد و هم از بیرون، آینه مانند به نظر می رسد و در نتیجه بسیار مجذوب کننده است. شیشه پنل پشتی در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد و سخت است بگردد روی آن خش انداخت. بامپرهای سیلیکونی هم از کلیدهای سخت افزاری مراقبت و استفاده از آن ها را هم راحت تر می نمایند. این قاب با تخفیف 25 درصدی با قیمت 105 هزار تومان به فروش می رسد.

6. کاور کینگ پاور مدل KD21

اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که جان سخت بودن قاب برایتان اهمیت زیادی دارد، می توانید روی کاور کینگ پاور مدل KD21 حساب ویژه ای باز کنید. این قاب محافظ ظاهر خشنی دارد و از مواد PU و TPU دولایه در ساخت آن استفاده شده است. بدین ترتیب مقاومت آن در مقایسه با قاب های معمولی به شکل قابل توجهی بهتر است و تقریبا می توانیم بگوییم امکان ندارد گوشی تحت محافظت آن ها در صورت افتادن با مسئله ای روبرو گردد. طراحی خشن این قاب اما اصلا باعث نمی گردد برای دسترسی به کلیدهای سخت افزاری یا پورت ها و اتصالات با مشکل خاصی روبرو شوید. بعلاوه روی پنل پشتی آن هم یک حلقه طراحی شده که هم می تواند در نگه داشتن گوشی یاری کند و هم به لطف آهنربای داخلی، روی هولدرهای خودرو قرار بگیرد. این قاب با قیمت 60 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

7. کاور مدل AIPAKI

اگر در پی یک کاور خاص و در عین حال زیبا و مجذوب کننده هستید، پیشنهاد ما به شما کاور مدل AIPAKI است. محصولی که فقط 11 گرم وزن دارد و وقتی گوشی را درون آن قرار می دهید، اصلا حس سنگینی به شما دست نمی دهد. این قاب شفاف است، به این صورت که وقتی گوشی درون آن قرار می گیرد، زیبایی اش پنهان نمی ماند. علاوه بر این ها، در لبه های قاب یک سری محافظ های پلاستیکی اضافه را هم شاهد هستیم باعث مقاومت بیشتر گوشی می گردد. بعلاوه یک حلقه هم روی پنل پشتی آن تعبیه شده که نگه داشتن گوشی را آسان تر می نماید. این قاب با قیمت 162 هزار تومان در حال حاضر در دسترس واقع شده است.

8. کاور مدل پاندا

نوجوانان و به صورت کلی افرادی که سن کمتری دارند، در پی قاب های فانتزی می روند. خوشبختانه در دسته لوازم جانبی مخصوص ردمی نوت 10 پرو برای این افراد هم قاب محافظ خوب و مجذوب کنندهی وجود دارد. یک قاب فانتزی بامزه و دوست داشتنی که 45 گرم وزن دارد و به خوبی از گوشی در برابر ضربه ها مراقبت می نماید، کاور مدل پاندا است. علاوه بر این ها، این کاور از تمام بخش های مختلف گوشی به جز دوربین به خوبی محافظت می نماید. از جمله قابلیت های این محصول می توان به مقاومت در برابر ضربه، انعطاف بالا، بهره مندی از پوشش نرم، مقاومت در برابر خط و خش و… اشاره نمود. این قاب در حال حاضر با قیمت 38 هزار تومان به فروش می رسد.

محافظ صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 10 پرو

1. محافظ صفحه نمایش اسپریگ مدل SP Airbag Glass

گلس ایربگ دار تمام صفحه شیشه ای اسپریگ یکی از برترین محافظ صفحه های موجود برای شیائومی ردمی نوت 10 پرو به شمار میرود که فقط 0.5 میلی متر ضخامت دارد اما با این حال در برابر ضربه عملکرد حیرت انگیزی از خود به نمایش می گذارد. بعلاوه در استفاده طولانی مدت هم خبری از ترک خوردن و شکستن نخواهد بود. این گلس شفاف با جدیدترین فناوری های روز جهان ساخته شده و گوشه هایی با برجستگی های ریز و مقاوم در برابر ضربه و خط و خش ایجاد می نماید و به اصطلاح ایربگ دار است و بطور کامل لبه های نمایشگر را تحت پوشش قرار می دهد. این گلس با تخفیف 39 درصدی با قیمت 34 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

2. محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل CRP

محافظ صفحه یادشده به لطف قابلیت سرامیکی و منعطفی که دارد، هم در برابر ضربه مقاوم است و هم اینکه در طول زمان نمی شکند و از بین نمی رود. برش های روی این برچسب با دقت بسیار بالایی انجام شده به گونه ای که به برترین شکل ممکن از آن ها مراقبت می گردد. از طرفی دیگر این نوع محافظ صفحه به نوعی حافظ حریم خصوصی هم هست چرا که نمی گردد از بغل به خوبی به محتوای داخل گوشی نگاه کرد. بدین ترتیب دیگر احتیاجی نیست در فضاهای عمومی نگران این باشید که کسی شاید مخفیانه گوشی شما را مشاهده کند. بهره مندی از استاندارد 9H، سازگاری با قاب های محافظ مختلف، شفافیت بالا و… از جمله قابلیت های خوب این گلس به شمار می رود. این محصول با تخفیف 76 درصدی با قیمت 35 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

محافظ لنز دوربین شیائومی ردمی نوت 10 پرو

1. محافظ لنز دوربین گلس استار مدل STLLENS

از آن جایی که ردمی نوت 10 پرو ماژول دوربین نسبتا برجسته ای دارد، خرید یک گلس محافظ لنز برای آن تقریبا واجب است. محافظ لنز دوربین گلس استار مدل STLLENS یکی از این موارد است که به خوبی روی لنز دوربین می نشیند و آن را از هر گونه خط و خش و لکه هایی که باعث کاهش کیفیت تصاویر ثبت شده می شوند محافظت می نماید. این محافظ لنز برخلاف بسیاری از نمونه های موجود، فلزی است که این یعنی نسبت به محافظ لنزهای شیشه ای استحکام بیشتری دارد و بر اثر ضربه نمی شکند. این لنز چون هیچ تأثیری روی کیفیت دوربین نمی گذارد و در نتیجه ارزش خرید بالایی هم دارد. شما می توانید به لطف تخفیف 72 درصدی، با پرداخت فقط 20 هزار تومان به جای 70 هزار تومان، این محصول را بخرید.

2. محافظ لنز دوربین ژینوس مدل PLX

این برچسب از قابلیت های زیادی بهره می برد و می تواند از لنز دوربین گوشی شما در برابر انواع اقسام صدمات نظیر خط و خش، چربی و اثرانگشت، انعکاس نور و… مراقبت کند. بهره مندی از استاندارد مقاومتی 9H باعث می گردد تا مقاومت آن در برابر صدمات هم بسیار بالا باشد. این برچسب به شکل دقیقی برش خورده و می تواند به صورت کامل و بدون اینکه حبابی ایجاد گردد، لنز دوربین را پوشش دهد. از جمله قابلیت های این محصول می توان به سازگاری با کیس های مختلف، کاهش اثرات قطرات آب، دارای شفافیت بالا، ضخامت کم و… اشاره نمود. این محصول با تخفیف 72 درصدی، با قیمت 21 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

شارژر شیائومی ردمی نوت 10 پرو

1. شارژر شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

ردمی نوت 10 پرو با شارژر 33 واتی عرضه می گردد، اما اگر به هر علتی به شارژر فابریک محصول دسترسی ندارید و آن را گم نموده اید یا خراب شده است، جای نگرانی نیست. شارژرهای خوب و اصل با سرعت بالا در دسترس قرار دارند که یکی از این محصولات هم شارژر دیواری شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro است که با سرعت 33 وات می تواند گوشی شما را شارژ کند. این شارژر به همراه خود یک کابل USB-C هم به طول 1 متر دارد تا مجبور نباشید برای خرید این کابل هم به صورت جداگانه هزینه کنید. علاوه بر این ها، شرکت سازنده درون بسته بندی این شارژر یک سوزن سیم کارت هم قرار داده که می توانید از آن در صورت گم شدن سوزن سیم کارت گوشی بهره ببرید. این شارژر با قیمت 550 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

2. شارژر شیائومی مدل NOTE 10 PRO

در نهایت می رسیم به شارژر دیواری شیائومی مدل NOTE 10 PRO، محصولی که از سرعت 33 وات بهره می برد و می تواند گوشی ردمی نوت 10 پرو را بدون مشکل شارژ کند. این شارژر از آن جایی که به وسیله شرکت اصلی یعنی شیائومی فراوری شده، هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نمی نماید و عملکرد خوبی هم در شارژ گوشی دارد. یک کابل USB-C هم درون بسته بندی وجود دارد تا از پرداخت هزینه به صورت مجزا برای آن بی احتیاج شوید. این شارژر از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 هم پشتیبانی می نماید تا تجربه یک شارژ پرسرعت را برای شما به ارمغان بیاورد. این شارژر در حال حاضر با قیمت 350 هزار تومان در دسترس واقع شده است.

سخن پایانی

در این مقاله انواع و اقسام لوازم جانبی مخصوص گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو را به شما معرفی کردیم. به نظر شما برای یک گوشی هوشمند، کدام لوازم جانبی از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید