وعده معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت برای برطرف اختلالات اینترنت

به گزارش فدایی داری، زومیت نوشت: معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت قول داد اختلالات پیش آمده در اینترنت، تا پیش از روز شنبه هفته آینده حل گردد.

وعده معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت برای برطرف اختلالات اینترنت

سهراب آب داغ شب گذشته در گفت وگو با بخش خبری 21 از مردم عذرخواهی کرد و گفت به زودی با توسعه شبکه، اختلال در اینترنت ثابت حل می گردد.

او در این گفت وگوی تلویزیونی درباره علت اختلالات پیش آمده گفت: با توجه به حجم ترافیک داخل کشور و توسعه ای که باید اتفاق بیفتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با کوشش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.

به گفته معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت ترافیک شبکه که شامل استفاده برای مدارس و غیره هم می گردد، بر شبکه داخلی اتفاق می افتد و در راستای توسعه ای که قرار است انجام گردد، این مشکل برای کسانی که از اینترنت ثابت استفاده می نمایند، قطعا حل می گردد.

بعلاوه در ادامه این بخش خبری، امیر لاجوردی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: سکوهای داخلی و پیغام رسان ها بدون مشکل مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند. به گفته او مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور حل شده و شرایط خدمات داخلی به حالت عادی برگشته است.

شرکت ارتباطات زیرساخت پیش از این، علت اختلالات در اینترنت را، مسائل فنی در راستای توسعه شبکه عنوان نموده و از مردم خواسته بود تا برطرف مشکل شکیبایی نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "وعده معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت برای برطرف اختلالات اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت برای برطرف اختلالات اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید