کارگاه های کیهان شناسی برای همه ، هوش فرازمینی وجود دارد؟

به گزارش فدایی داری، مرکز علم گنبد مینا با مشارکت باغ کتاب سلسله کارگاه های کیهان شناسی برای همه را برگزار می کنند.

کارگاه های کیهان شناسی برای همه ، هوش فرازمینی وجود دارد؟

به گزارش فدایی داری، کارگاه سفر در زمان کیهانی و کارگاه منشأ حیات و هوش فرازمینی کارگاه های جذابی است که علاقه مندان به کیهان شناسی می توانند حضوری و آنلاین در آن شرکت کنند. در این کارگاه ها سؤالاتی همچون آیا می دانید وقتی گفته می شود جهت زمان یکطرفه است، به چه معناست؟ به نظر شما امکان وجود حیات در کرات دیگر تا چه مقدار می تواند صحت داشته باشد؟ فاکتورها و شرایط لازم برای شکل گیری حیات چه هستند؟ آیا در کهکشان ما سیاره دیگری همچون زمین وجود دارد؟ احتمال وجود حیاتی هوشمند در این سیارات چقدر است؟ پاسخ داده می شود.

در این کارگاه یک روزه علاقه مندان با برخی از واقعیت های حیات در کرات دیگر کیهان آشنا می شوند. مدرس این کارگاه ها دکتر نرگس فتحعلیان، مدرس دانشگاه، دکتری فیزیک، کارشناس ارشد فلسفه علم، مروج علم و نویسنده و مترجم کتاب های علمی دانشگاهی، خواهد بود.

کارگاه سفر در زمان کیهانی روز 11 شهریورماه و کارگاه منشأ حیات و هوش فرازمینی روز 25 شهریورماه از ساعت 9:30 تا 14:30 برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه ها به میدان ونک، بزرگراه حقانی شرق، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان شهیدی، پارک آب وآتش، مرکز علم گنبد مینا مراجعه کنند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کارگاه های کیهان شناسی برای همه ، هوش فرازمینی وجود دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های کیهان شناسی برای همه ، هوش فرازمینی وجود دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید