کسب عنوان برتر مدیر شهرساز و جوابگو به وسیله شهردار منطقه14

به گزارش فدایی داری، اولین همایش تجلیل از شهروندان مشارکت جو تهران با عنوان یاران شهر در مرکز همایش های برج میلاد با حضور شهردارتهران و مدیران ارشد منطقه ها 22 گانه شهرداری تهران برگزارشد و از نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

کسب عنوان برتر مدیر شهرساز و جوابگو به وسیله شهردار منطقه14

به گزارش فدایی داری، در این جشنواره محمدامین سالاری پور شهردار منطقه14 تهران در اولین همایش تجلیل از شهروندان مشارکت جو تهران به عنوان شهردار شهرساز و جوابگو بر روی صحنه رفت و مورد تجلیل نهاده شد.

انتخاب محمدامین سالاری پور، به عنوان شهردار شهرساز بی علت نبوده چرا که او در بخش شهرساز با توجه به اینکه بالاترین و بیشترین اندازه پیگیری پیغام های مردمی در جوابگویی به پیغام های شهروندی (شهردار جوابگو) را داشته است انتخاب شد و در این جشنواره مورد تجلیل علیرضا زاکانی شهردار تهران و مدیران ارشد شهری نهاده شد. شهردار تهران با تاکید بر همدلی و همراهی برای حل مسائل شهری، این همایش را از جلوه های مهم وجود مدیریت مشارکتی و مسئولیت پذیری در مجموعه مدیریت شهری مرکز برشمرد.

شهرداری منطقه14 بعلاوه در بخش پیگیرترین شهردار ناحیه (مدیر جوابگو) و پیگیرترین مسئول سامانه های مدیریت شهری و نظارت با توجه به ارزیابی های مردمی رتبه بسیار مطلوب دریافت کرد و مورد تجلیل نهاده شد. بعلاوه این منطقه به تازگی رتبه برتر جوابگویی به پیغام های شهروندی در مرکز را نیز کسب نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کسب عنوان برتر مدیر شهرساز و جوابگو به وسیله شهردار منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب عنوان برتر مدیر شهرساز و جوابگو به وسیله شهردار منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید