گردش تابستانی در قایق های تفریحی استانبول

به گزارش فدایی داری، اجاره قایق سرگرمیی در استانبول یکی از گزینه های مجذوب نماینده برای گردش و سرگرمی گردشگر ها در این شهر ساحلی می باشد، استانبول یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است که طولانی ترین خط ساحلی را دارد. دریای سیاه و مرمره دقیقا از وسط شهر استانبول می گذرند و شهر در دو طرف این دریا ساخته شده است که همین موضوع باعث شده سرگرمیات آبی از جمله سوار شدن قایق های سرگرمیی به یکی از گزینه های پرطرفدار در بین گردشگر هایی که به این شهر سفر زیبا سفر می نمایند، تبدیل گردد.

گردش تابستانی در قایق های تفریحی استانبول

شهر استانبول به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده که تنگه بسفر در دریای سیاه به وسیله پل بُغاز این دو بخش را بهم متصل نموده است و کشتی های سرگرمیی و تجاری بسیاری روزانه از این تنگه که چشم انداز چشم نوازی دارد، می گذرند. مسافرانی که به شهر استانبول سفر می کنند، با اجاره یک قایق سرگرمیی به صورت روزانه و یا ساعتی می توانند از دیدنی منظره ها طبیعی بکر و بناهای باشکوه معروف در اطراف تنگه بسفر از روی قایق های سرگرمیی لذت ببرند و تصاویر زیبایی را به یادگاری ثبت کنند.

اگر هنوز بلیط سفر خود به شهر زیبای استانبول را تهیه ننموده اید و یا در پی تورهای مطمئن برای سفر به استانبول هستید، کافیست به سایت مجموعه فدایی داری مراجعه نموده و بلیط هواپیما یا تور مورد نظر خود را با برترین کیفیت و خدمات از آژانس فدایی داری تهیه نمایید. در ادامه قصد داریم اطلاعات کاملی از نحوه اجاره قایق سرگرمیی در استانبول را با شما در میان بگذاریم، پس تا انتهای این مطلب با فدایی داری همراه باشید.

دیدنی منظره ها اطراف دریای سیاه با اجاره قایق سرگرمیی در استانبول

استانبول شهری ساحلی در کشور همسایه ما ترکیه می باشد که جاذبه های سرگرمیی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است که از جمله آنها می توان به لذت قایق سواری در دریای سیاه اشاره نمود. دریای سیاه یکی از پرترددترین گذرگاه های کشتیرانی دنیا می باشد که روزانه تعداد زیادی کشتی تجاری و سرگرمیی از آن عبور می کنند. به همین علت دیدنی چشم انداز اطراف دریای سیاه و حرکت در کنار کشتی های غول پیکر یکی از سرگرمیات مجذوب کننده و هیجان انگیز برای گردشگران این شهر بندری در کشور ترکیه به شمار میرود که با اجاره قایق سرگرمیی در استانبول مسافران می توانند تجربه یک قایق سواری هیجان انگیز را در یکی از شلوغ ترین گذرگاه های دنیا داشته باشند و عکس های مجذوب کنندهی را برای خود ثبت و در صفحه های مجازی خود با عزیزانشان به اشتراک بگذارند.

با قایق سواری در استانبول می توانید دورنمایی از کاخ های تاریخی، مساجد و قلعه ها را دیدن کنید و به تاریخچه این بناها که به وسیله کاپیتان قایق تعریف می گردد، گوش دهید. در ادامه بیشتر در خصوص جزئیات مربوط به اجاره قایق سرگرمیی در استانبول به شما می گوییم.

1. شرایط اجاره قایق سرگرمیی در استانبول چگونه است؟

اجاره قایق سرگرمیی در استانبول برای گردشگر ها محدودیت خاصی ندارد و در بیشتر اسکله های این شهر قایق ها با امکانات مختلف به صورت ساعتی و یا به درخواست مسافران به صورت روزانه به همراه کاپیتان و خدمه اجاره داده می گردد. حداقل زمان اجاره قایق باید 2 ساعت باشد، اگر بخواهید به صورت روزانه و یا یک شب کامل نیز می توانید قایق سرگرمیی را اجاره کنید، فقط در این صورت می بایست قایق هایی را انتخاب نمایید که دارای اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام نیز باشد، در قایق ها کاپیتان و چند خدمه معمولا حضور دارند که همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند.

برای اجاره قایق می توانید به صورت مستقیم به اسکله بروید، در آنجا افراد زیادی با قایق های خود حضور دارند که شما را به یک قایق سواری در تنگه بسفر دعوت می کنند. حتما با کسانی که در آنجا قایق کرایه می دهند بر سر قیمت و ساعت اجاره مذاکره نمایید، چانه زدن در بین مردم ترکیه بسیار مرسوم است و شما هم می توانید بر سر قیمت اجاره قایق حسابی تخفیف بگیرید. در زمان اجاره قایق حتما تعداد نفرات، مبلغ و مسیری را که می خواهید با قایق بروید را با جزئیات هماهنگ کنید تا بعدا مسئله ای برای شما ایجاد نگردد. معمولا در همه منطقه ها ساحلی استانبول قایق های کوچک 5-6 نفره و کشتی های بزرگ برای تعداد افراد بیشتر قرار گرفته است که می توانید براساس بودجه و تعداد نفرات همراه، قایق مورد نظر خود را اجاره نمایید.

  • امکان اجاره قایق های سرگرمیی به وسیله سایت

با پیشرفت تکنولوژی امکان اجاره قایق های سرگرمیی به وسیله سایت شرکت ها نیز امکان پذیر شده و شما می توانید برای اجاره قایق سرگرمیی در استانبول به سایت شرکت هایی که خدمات اجاره قایق دارند، مراجعه نمایید. معروف ترین شرکت های اجاره دهنده کشتی در استانبول SU Yatçılık و Uluçay Yatçılık هستند که در سایت این شرکت ها انواع خدمات و تورها به همراه قیمت و امکانات اطلاع رسانی شده است. اگر شما قایق بدون کاپیتان برای اجاره بخواهید باید گواهینامه رانندگی قایق را داشته باشید، بعلاوه مبلغی را هم به عنوان ودیعه از شما برای اجاره کشتی بدون کاپیتان دریافت می کنند.

2.هزینه اجاره قایق سرگرمیی در استانبول

عوامل مختلفی بر هزینه اجاره قایق سرگرمیی در استانبول تاثیر گذار است که مهم ترین آنها تعداد نفراتی می باشد که می خواهند سوار قایق شوند، مدت زمانی که می خواهید از قایق بهره ببرید نیز بر مبلغ اجاره تاثیر دارد. بعضی از قایق های سرگرمیی با ارائه خدماتی متنوع به مسافران توانسته اند هزینه بیشتری را دریافت کنند، اگر بخواهید مدت زمان بیشتری را در قایق و بر روی آب بگذرانید برای سرو غذا و خدمات سرگرمیی دیگر می توانید در زمان اجاره قایق این موضوع را از مسئول مربوط درخواست نمایید و هزینه اجاره را براساس آن خدمات معین کنید.

بعضی از شرکت های اجاره دهنده قایق تورهای مختلفی را همانند تور تنگه بسفر و یا تور گردشگری به جزیره های مختلف استانبول مثل بیوک آدا برای گذراندن لحظاتی خوش برای گردشگران برگزار می کنند. تور شنا در بسفر یکی از تورهای مجذوب کننده و پرطرفدار می باشد که در آن قایق ها مسافران را به سواحل مناسب برای شنا می برند، اغلب سواحلی که انتخاب می گردد بسیار بکر و دیدنی است. حتی اگر شما بخواهید کاپیتان در محلی مناسب در وسط دریا توقف نموده و شما می توانید در آن قسمت شنا کنید، فقط توجه نمایید که عمق آب در دریای سیاه و مرمره بسیار زیاد است و باید شناگر حرفه ای باشید تا بتوانید در آنجا شنا کنید.

3. اجاره یات در استانبول

این قایق های سرگرمیی برای گردش های خانوادگی و یا محبت آمیز که تعداد افراد کمتر از 20 نفر باشد، مناسب است. ایـن قایق های مجهز برای یک قرار شام عاشقانه و یا یک ناهار دورهمی با شرکای تجاری فضای بسیار ایده آلی دارد که می توانید از قبل نسبت به نوع سرویس ناهار و یا شام با خدمه یات هماهنگی لازم را انجام دهید. این قایق ها یک محیط سربسته لوکس داخلی و دوعرشه مجزا نیز برای دیدنی دریا دارند، از عرشه بالایی می توانید نمایی 360 درجه را از شهر زیبای استانبول دیدن کنید. در یات ها امکانات متنوعی از جمله تخته شیرجه، نردبان ورود و خروج به آب و امکانات صوتی و تصویری برای یک سرگرمی کامل فراهم شده است. در این یات ها امکان سرو وعده های غذایی ناهار و شام با هماهنگی قبلی با شرکت اجاره دهنده وجود دارد.

4. اجاره قایق تندرو

این قایق ها مخصوص گروه های 5 یا 6 نفره می باشد که قصد دارند گشتی در دریا بزنند و منظره ها اطراف را دیدن کنند. در این قایق ها عرشه بالایی وجود ندارد، زیرا در مقایسه با یات ها طول کمتری داشته و تنها یک عرشه در جلوی کابین برای آن تعبیه شده است، این قایق ها طراحی شیک و راحتی برای استفاده گردشگران دارند.

5. اجاره قایق های پلتفرم

قایق های پلتفرم ظاهر بزرگی دارند و برخلاف یات های لوکس، کاملا ساده هستند ولی زیبایی و مجذوب کنندهیت خاص خود را حفظ نموده و برای تورهای شنا در تابستان و گشت و گذارهای گروهی بسیار مناسب می باشد. این قایق ها مجهز به یک عرشه در جلو و یک عرشه در بالا هستند. قایق های پلتفرم فضای وسیعی برای سرگرمی و صرف غذا دارند ، طول آنها حدود 25 متر است و برای شیرجه زدن به داخل بسیار مناسب می باشد.

1. از کدام شرکت ها می توان به صورت اینترنتی در استانبول قایق سرگرمیی اجاره کرد؟

معروفترین شرکت های اجاره قایق سرگرمیی در استانبول SU Yatçılık و Uluçay Yatçılık هستند که در سایت این شرکت ها همه نوع خدمات و انواع تورها به همراه قیمت و امکانات اطلاع رسانی شده است.

2. یات هایی که در استانبول به مسافران اجاره می دهند چه امکاناتی دارد؟

در یات ها امکانات متنوعی از جمله تخته شیرجه، نردبان ورود و خروج به آب و امکانات صوتی و تصویری برای یک سرگرمی کامل فراهم شده است. در این یات ها امکان سرو وعده های غذایی ناهار و شام با هماهنگی قبلی با شرکت اجاره دهنده وجود دارد.

3. قایق های پلتفرم چه تفاوتی نسبت به یات ها دارد؟

این قایق ها ظاهر بزرگی دارند و برخلاف یات های لوکس، کاملا ساده هستند ولی زیبایی و مجذوب کنندهیت خاص خود را حفظ نموده و برای تورهای شنا در تابستان و گشت و گذارهای گروهی بسیار مناسب می باشد.

نتیجه گیری

قایق سواری در شهر ساحلی استانبول هواداران بسیاری دارد تا جایی که بسیاری از گردشگر ها فقط برای گذراندن یک تور سرگرمیی دریایی به این شهر کشور ترکیه سفر می کنند. اگر شما هم علاقه دارید برای گذراندن تعطیلاتی خاطره انگیز و مفرح به شهر زیبای استانبول سفر کنید، حتما قایق سواری در تنگه بسفر را تجربه نمایید تا با دیدنی منظره ها مجذوب کننده اطراف این تنگه و طبیعت بی نظیر آن خاطراتی به یادمانی از سفر به استانبول در حافظه شما ثبت گردد. برای سفر به استانبول می توانید از تورهای سرگرمیی این شهر که با امکانات و خدمات متنوع در سایت فدایی داری عرضه شده ، تهیه نمایید تا خاطره یک سفر به یادماندنی با گروه مجرب و کاربلد فدایی داری را تجربه کنید.

منبع: الی گشت

به "گردش تابستانی در قایق های تفریحی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش تابستانی در قایق های تفریحی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید