شروع مذاکرات ناپولی برای جذب سردار آزمون در ازای 15 میلیون یورو

به گزارش فدایی داری، باشگاه ناپولی برای به خدمت دریافت مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ رسماً دست به کار شد.

شروع مذاکرات ناپولی برای جذب سردار آزمون در ازای 15 میلیون یورو

به گزارش فدایی داری، بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، مدیران باشگاه ناپولی نظر خود را معطوف به جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ نموده اند، بازیکنی که مدتی است زیرنظرش دارند و او را گزینه مناسبی برای جانشینی دریس مرتنس، مهاجم بلژیکی خود می بینند.

طبق این گزارش، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هم آماده تغییر تیم و بازی در سری A ایتالیاست. گفته می گردد ارزش آزمون 25 ساله در حدود 15 میلیون یوروست و نمایندگان باشگاه ناپولی مذاکرات اولیه خود را برای به خدمت دریافت مهاجم ایرانی زنیت شروع نموده اند.

گاتزتا دلو اسپورت البته اطلاع داد کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی تیم فوتبال ناپولی تا تعیین شدن تکلیف آینده حرفه ای دریس مرتنس، خود رسماً وارد مذاکره با سردار آزمون نخواهد شد. سردار سهمیه غیراروپایی ناپولی به حساب خواهد آمد که این مسئله ای برای این باشگاه ایتالیایی به وجود نخواهد آورد.

مرتنس 32 ساله که قراردادش با ناپولی در خاتمه فصل جاری به خاتمه خواهد رسید، مذاکراتش با این باشگاه ایتالیایی برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسیده است. از دو باشگاه اینتر و چلسی به عنوان مشتریان اصلی این مهاجم بلژیکی یاد شده است.

آزمون که در ماه فوریه 2019 با قراردادی سه و نیم ساله از روبین کازان به زنیت سن پترزبورگ پیوست، تا به امروز در 45 بازی برای این تیم به میدان رفته و 26 گل نیز برای این تیم روسی به ثمر رسانده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در فصل 20-2019 هم در 29 بازی، آمار 14 گل زده و هفت پاس گل را از خود با پیراهن این تیم روسی برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع مذاکرات ناپولی برای جذب سردار آزمون در ازای 15 میلیون یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکرات ناپولی برای جذب سردار آزمون در ازای 15 میلیون یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید