آنجلو آلسیو حضورش در استقلال را تکذیب کرد؛ استقلال هیچ تماسی با من نگرفته است!

به گزارش فدایی داری، خبرگزاری خبرنگاران- آنجلیو آلسیو با انتشار یک استوری حضورش در استقلال را تکذیب کرد.

آنجلو آلسیو حضورش در استقلال را تکذیب کرد؛ استقلال هیچ تماسی با من نگرفته است!

به گزارش فدایی داری، آنجلو آلسیو با انتشار یک استوری حضورش در استقلال را تکذیب کرد و گفت: من مفتخرم که در رسانه ها به باشگاه استقلال لینک شده ام، اما من با هیچکس از باشگاه تماس نداشته ام. پیش از این گفته شد فرهاد مجیدی میخواهد یک مربی ایتالیایی به عنوان مشاور به تهران بیاورد. مجیدی قبل از دربی در جمع فدایی داری گفت: یک مربی ایتالیایی که سابقه کار در تیم ملی ایتالیا و سری آ را دارد به عنوان مشاور تا خاتمه فصل مهمان من خواهد بود.

امروز خبرگزاری آنسا ایتالیا به نقل از احمد مددی مدیرعامل استقلال ادعا کرد، این مربی ایتالیایی آنجلو آلسیو دستیار سرشناس کونته است. همانطور که پیش بینی می شد دستیار کونته این ادعای عجیب را تکذیب کرد. جالب تر این جا است که آلسیو مدعی شد هیچ کس از باشگاه استقلال با او حتی مذاکره هم ننموده است!

طرفداران استقلال با حضور در پیج اینستاگرام آنجلو آلسیو مربی ایتالیایی، حضور او در این تیم را خوش آمد گفتند ولی به نظر می رسد مشاور مجیدی، شخص دیگری است. در تمرینات پیش از برگزاری شهرآورد تهران بود که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خاطرنشان کرد یک مربی ایتالیایی که سابقه نشستن بر روی نیمکت تیم ملی کشورش را دارد، به زودی راهی تهران می گردد تا به عنوان مشاور به او یاری کند.

امروز نیز احمد مددی مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد که پس از تعطیلات برگزاری بازی های فیفا دی، این مربی رزومه دار ایتالیایی راهی تهران می گردد. انتشار این خبر، در رسانه های عربستان نیز بازتاب داشت. پس از حدس هایی که درخصوص نام این مربی کارنامه دار که طبق گفته های مجیدی سابقه نشستن بر روی نیمکت تیم ملی ایتالیا را داشته است، نام آنجلو آلسیو دستیار سابق آنتونیو کونته به عنوان فردی که قرار است راهی ایران گردد، در رسانه ها مطرح شد.

آلسیو که سابقه نشستن بر روی نیمکت یوونتوس و اسپال را نیز در کارنامه دارد، فردی بود که در فضای مجازی نامش به عنوان شخص مورد نظر مجیدی مطرح شد و به همین دلیل نیز طرفداران استقلال با حضور در پیج اینستاگرام این مربی سابق تیم ملی ایتالیا، به او خوش آمد گفتند. استقلالی ها با ارسال کامنت های فراوان از جمله قلب های آبی در آخرین پست صفحه اینستاگرام این مربی که عکسی از او در کنار جیان لوئیجی بوفون دروازه اسطوره ای یوونتوس را نشان می دهد، با معرفی استقلال به عنوان تیمی که دو بار سابقه قهرمانی در آسیا دارد، حضور او در ایران را به او خوش آمد گفتند.

حتی وب سایت سعودی اسپورت نیز در مطلبی به بحث حضور این مربی ایتالیایی در کادرفنی استقلال پرداخت و نوشت: گزارش های مطبوعاتی نشان می دهد که استقلال پیش از بازی با الهلال از خدمات یک مربی ایتالیایی برای این ملاقات حساس برخوردار خواهد بود. فرهاد مجیدی میخواهد یک مربی ایتالیایی را به جای دستیار خود فراز کمالوند که پس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شد، اضافه کند.

با این وجود، پیگیری ها نشان می دهد که شخص مورد نظر فرهاد مجیدی برای نشستن بر روی نیمکت استقلال، نه آنجلو آلسیو بلکه فرد دیگری است و به نظر می رسد طرفداران این تیم در این مدت، به اشتباه زیر پیج این مربی حرفه ای ایتالیایی در حال ارسال کامنت بوده اند. حتی خبرگزاری آنسا ایتالیا نیز از حضور آلسیو در ایران خبر داده است که این مطلب نیز به اشتباه درج شده است. به هر حال چیزی که معین است، باشگاه استقلال حتی با آنجلو آلسیو وارد مذاکره هم نشده است و به نظر می رسد مدیران استقلال برای جلوگیری از سنگ اندازی ها بر سر راه این مربی ایتالیایی، از به کار بردن نام او خودداری نموده اند.

پس از حضور فعال طرفداران استقلال در پیج آلسیو، این مربی ایتالیایی با انتشار یک استوری، خبر حضورش در استقلال را تکذیب کرد. آلسیو در استوری خود نوشت: بسیار شگفت زده هستم که اسمم با استقلال مرتبط شده اما کسی از باشگاه با من تماس نگرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آنجلو آلسیو حضورش در استقلال را تکذیب کرد؛ استقلال هیچ تماسی با من نگرفته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنجلو آلسیو حضورش در استقلال را تکذیب کرد؛ استقلال هیچ تماسی با من نگرفته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید