واکنش استقلال به جدایی مهدی قایدی!

به گزارش فدایی داری، نمایش خوب مهدی قایدی و اوج دریافت مجدد این بازیکن پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی باعث شده تا دوباره زمزمه هایی مبنی بر تمایل تیم های خارجی برای جذب مهاجم ملی پوش استقلال بر سر زبان ها بیفتد.

واکنش استقلال به جدایی مهدی قایدی!

با توجه به عملکردی که از مهدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شاهد بودیم و سن این بازیکن، تمایل خارجی ها برای جذب او اصلاً مسئله عجیبی تلقی نمی گردد و مدیران استقلال باید با مدیریت این مسئله کاری نمایند که قایدی دچار بی انگیزگی نگردد و همچنان بازدهی فوق العاده بالایی برای تیم در ادامه رقابت ها داشته باشد.

مهدی قایدی می تواند نقش مؤثری در عبور استقلال از سد حریف سرشناس عربستانی داشته باشد و چنین اتفاقی فقط در صورتی رخ خواهد داد که قایدی در تابستان سال جاری از جمع آبی پوشان جدا نگردد.

استقلالی ها در خصوص تیم های داخلی نگرانی خاصی ندارد، چون تقریباً مطمئن هستند قایدی داخل ایران غیر از استقلال برای تیم دیگری بازی نخواهد نمود، ولی پیشنهادات خارجی به ویژه سیگنال هایی که از طرف تیم های قطری ارسال می گردد، کاملاً وسوسه انگیز است و قطعاً می تواند هر بازیکنی را هوایی کند.

کارکردن با سرمربی سابق

طی روز های گذشته این شایعه مطرح شده بود که مدیران باشگاه الغرافه قطر به دنبال فراهم کردن شرایطی برای حضور آندره آ استراماچونی در تیم خودشان هستند و علاوه بر این سرمربی ایتالیایی، تمایلاتی هم از سوی آن ها برای جذب مهدی قایدی مطرح شده است!

البته این بازیکن هم اکنون با استقلال قرارداد دارد، ولی زمستان سال گذشته بر سر مبلغ قرارداد خود به شدت با باشگاه دچار اختلاف شد و چند روز سر تمرین نرفت، ولی پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی قرار شد تا رضایت مهدی جلب گردد.

در واقع استقلالی ها می خواهند شرایط را به گونه ای جلو ببرند که حتی اگر زمینه برای ترانسفر مهاجم جوان خود فراهم شد، مبلغ قابل ملاحظه ای از آن به جیب باشگاه برود.

مدیران باشگاه معتقدند با وجود بحث هایی که پیرامون پرونده شکایت استراماچونی از استقلال وجود دارد، حتی اگر این مربی در قطر تیم بگیرد باز هم احتیاج استقلال مهم تر از تمایل مرد ایتالیایی برای استفاده از قایدی خواهد بود.

پیشنهاد گواردیولا

مدیران استقلال برای حفظ آرامش و قدرت تیم خود در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و البته جلب رضایت فرهاد مجیدی تأکید دارند مهدی قایدی فروشی نیست و استقلال بیشتر از هر تیم دیگری به این بازیکن احتیاج دارد، چون با توجه به شرایط کنونی تاکتیکی و نتایج خوبی که در عربستان گرفت، شانس زیادی برای موفقیت در لیگ قهرمانان وجود دارد که نباید به همین راحتی و با تضعیف تیم، آن را کاهش داد.

حتی شنیده ایم بعضی از مدیران مطرح باشگاه استقلال پس از انتها مرحله گروهی لیگ قهرمانان تأکید نموده اند نهایت کوشش خود را به کار خواهند بست تا با وجود همه مسائل اقتصادی، قایدی ماندگار گردد و جدا از قطری ها، حتی اگر تیم ها و مربیان مطرحی در حد گواردیولا هم برای جذب فوروارد جوان استقلال وارد عرصه بشوند، باز هم قایدی در جمع آبی پوشان ماندگار گردد، چون در صورت حفظ این بازیکن و تقویت استقلال در فرصت جابجایی تابستانی، شانس موفقیت در عرصه پیکار های آسیایی به طرز قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد نمود.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "واکنش استقلال به جدایی مهدی قایدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش استقلال به جدایی مهدی قایدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید