اجاره بهای آپارتمان در شمال تهران

به گزارش فدایی داری، کف رهن کامل پیشنهادی آپارتمان درشمال تهران به طور میانه بیش از یک و نیم برابر میانگین این اندازه در کل مرکز و دو برابر میانه رهن آپارتمان در سایر منطقه ها تهران است.

اجاره بهای آپارتمان در شمال تهران

به گزارش دنیای اقتصاد، در حالی که کف میانه رهن کامل مسکن در منطقه ها مختلف شهر تهران به حول و حوش8 میلیون تومان به ازای هر مترمربع رسیده است، آنالیز ها نشان می دهد این اندازه در سه منطقه شمالی مرکز به طور میانگین رقمی حول و حوش 15 میلیون تومان است. این موضوع منجر به افزایش شکاف قیمتی بین اجاره بهای مسکن در منطقه ها لوکس مرکز نسبت به سایر منطقه ها به خصوص منطقه ها معمولی تر و جنوبی مرکز شده است.

آنالیز ها بعلاوه از افزایش مهاجرت مستاجر ها بین منطقه ها لوکس و منطقه ها معمولی شمال مرکز به سمت منطقه ها مقرون به صرفه تر خبر می دهد. به عنوان مثال، واسطه های معاملات مسکن در منطقه 5 شهر تهران که سال گذشته از مهاجرت طیف قابل توجهی از مستاجر های این منطقه به منطقه ها مقرون به صرفه تر خبر داده بودند امسال از ورود مستاجر های نو از منطقه ها بالاتر به منطقه 5 می گویند.

مهم ترین علت این موضوع به خارج شدن سطوح پیشنهادی اجاره بهای واحد های منطقه ها لوکس شمال تهران از توان مالی و درآمدی بخش زیادی از خانوار هایی مربوط می گردد که در سال های گذشته در این منطقه ها مستاجر بوده اند. اگر چه سرعت رشداجاره بها در امسال بنا بر آمار های رسمی، اعلام واسطه های ملکی و بعلاوه نتایج تحقیقات میدانی به عمل آمده، نسبت به سال قبل قدری کاهش یافته است، اما امسال مهاجرت مستاجر ها به منطقه ها مقرون به صرفه تر بیشتر شده است.

کف رهن کامل هر مترمربع آپارتمان در منطقه ها شمالی تهران در حالی هم اکنون به 15 میلیون تومان رسیده است که میانه رهن کامل مسکن در این منطقه ها، 20میلیون تومان به ازای هر مترمربع برآورد می گردد. هم کف و هم میانه رهن کامل آپارتمان در این منطقه ها به طور میانه دو برابر میانگین رهن آپارتمان در سایر منطقه ها مرکز است.

منبع: فرارو

به "اجاره بهای آپارتمان در شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره بهای آپارتمان در شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید