ازدواج یک زن اسپانیایی با هوش مصنوعی

به گزارش فدایی داری، با پیشرفت هوش مصنوعی گاهی اخبار عجیبی به گوش می رسد و در تازه ترین مورد یک هنرمند زن اسپانیایی میخواهد با هولوگرام ساخته شده با این فناوری ازدواج کند.

ازدواج یک زن اسپانیایی با هوش مصنوعی

به گزارش فدایی داری ، آلیسیا فرامیس، هنرمند اسپانیایی، میخواهد تابستان سال جاری با هولوگرام ساخته شده به وسیله هوش مصنوعی طی مراسمی در موزه ای در روتردام ازدواج کند.

این هنرمند اسپانیایی، اولین زنی است که با یک شریک مجازی ازدواج می نماید. این هولوگرام به وسیله خانم فرامیس برای ارضای همه نیازهای عاطفی او طراحی شده است.

بر اساس خبری که در یورونیوز منتشر شده، اگرچه در حال حاضر این ازدواج به عنوان یک اجرای هنری تلقی می گردد اما بیانیه هنرمند این پیغام را القا می نماید که این ازدواج به زودی می تواند به رابطه ای کاملا واقعی تبدیل گردد.

خانم فرامیس با این پروژه، میخواهد به تعامل بین انسان، هوش مصنوعی و هنر معاصر بپردازد.

او در بیانیه ای در وب سایت خود نوشته است که هوش مصنوعی هنوز با علم مرتبط است و فاقد هنر و ماهیت زیبایی شناسی است.

این هنرمند بعلاوه بعضی از جزئیات رابطه خود را با این هولوگرام که AILex نام دارد ارائه نموده است.

خانم فرامیس در حال حاضر در حال طراحی لباس عروس خود و معین لباس افراد شرکت نماینده در این مراسم است. مراسم ازدواج تابستان سال جاری درموزه Depot Boijmans Van Beuningen در روتردام برگزار خواهد شد.

این هنرمند بعلاوه با همکاری موزه غذا هلند LAM، در کوشش است تا برای ضیافت عروسی خود غذای مولکولی ایجاد کند که هم انسان و هم انسان نماها بتوانند از آن لذت ببرند.

پیشرفت ها در ابزارهای مولد هوش مصنوعی، مانند چت جی پی تی، تعامل بین انسان و ماشین ها را تا حد زیادی افزایش داده است.

انسان های امروزی می توانند با استفاده از چت کردن با روبات ها یا ایجاد آواتارهای مجازی، مکالمات عاشقانه مجازی داشته باشند و موضوعی که تا پیش از این علمی تخیلی به نظر می رسید حالا به واقعیت تبدیل شده است.

این هنرمند گفت: نسل تازهی از عشق در حال ظهور است که در آن انسان ها با هولوگرام ها، آواتارها، ربات ها و غیره ازدواج می نمایند و روابط خود را حفظ می نمایند. همانطور که ما زبان های تازه را با دولینگو تمرین می کنیم، می توانیم روابط عاطفی را نیز با آن ها تمرین کنیم.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ازدواج یک زن اسپانیایی با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازدواج یک زن اسپانیایی با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید