آنالیز تلویزیون QN90A سامسونگ

به گزارش فدایی داری، تلویزیون QN90A از سری تازه Neo QLED سامسونگ است که در سال 2021 به عنوان یکی از قدرتمندترین تلویزیون های 4K سامسونگ معرفی گردید. QN90A سامسونگ برترین گزینه برای هر نوع استفاده ای است زیرا می تواند با کنتراست بالا و نرخ نوسازی متغیر خود برترین تجربه ممکن را در تماشای فیلم و انجام بازی های ویدئویی در اختیار شما بگذارد. QN90A به علت قابلیت های مناسب گیمینگ در سال 2021 به وسیله انجمن AVS به عنوان برترین تلویزیون گیمینگ 4K انتخاب شده است. در ساخت این تلویزیون از تکنولوژی های نوآورانه ای مثل ماتریس کوانتومی، Quantum HDR، پردازنده Neo Quantum و … استفاده شده که شما را در کیفیت تصویر غوطه ور و تماشای محتوا را لذت بخش می نماید. در ادامه به آنالیز بعضی از این قابلیت ها می پردازیم.

آنالیز تلویزیون QN90A سامسونگ

رنگ های واقعی

تلویزیون QN90A مانند سایر مدل های سری تازهNeo QLED سامسونگ از فناوری ماتریس کوانتومی بهره می برد که به یاری Quantum Mini LED طیف رنگی گسترده تری را به نمایش می گذارد تا از کیفیت و جزئیات فوق العاده تصویر لذت ببرید. Quantum Mini LED منبع نور تازه تلویزیو ن های تازه سامسونگ است که با ابعادی بسیار کمتر از LEDهای معمول، کنتراست نقاط تاریک و روشن صفحه را بالا برده و تصاویر واضح و چشم نوازی را ارائه می دهد.

قابلیت Quantum HDR 32x با رنگ های دقیق و سایه های عمیق تصاویر را به واقعیت نزدیک تر می نماید و +HDR10 رنگ و کنتراست صحنه به صحنه محتوا را تغییر داده و با تطبیق آن با صفحه نمایش شما دریافت ریزترین جزئیات را ممکن می نماید. همه این ها در کنار تکنولوژی کوانتوم دات برترین عملکرد خود را دارند. تکنولوژی کوانتوم دات رنگ ها را با توجه به شدت تابش نور تعیین می نماید که 100 درصد منطبق بر واقعیت است.

پردازنده هوشمند Neo Quantum

پردازنده کوانتومی قدرتمند سامسونگ از یادگیری عمیق بهره می برد و می تواند تجربه بهینه ای از تصویر و صدا را در اختیار شما بگذارد که با احتیاجهای شما سازگار باشد. هوش مصنوعی 4K این پردازنده محتوا، منبع و سیگنال را صحنه به صحنه آنالیز می نماید و برترین خروجی ممکن را در لحظه در اختیار شما می گذارد.

تصویر تلویزیون QN90A هیچ گونه پرش، وقفه و تاری ندارد و نرخ نوسازی آن تا 120 هرتز ارتقا پیدا نموده است. اگر علاقه مندید عملکرد تلویزیون خود را در بازی های ویدئویی امتحان کنید، می توانید به تکنولوژی FreeSync Premium Pro اعتماد کنید که دامنه پویایی تصاویر را بالا می برد و تاخیر را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد؛ پس مطمئن باشید که شانس برنده شدن بیشتری در مقابل رقبای خود خواهید داشت.

تصویر و صدای با جزئیات از همه جای خانه

به یاری قابلیت Ultra Viewing Angle در تلویزیون QN90A تصویر دقیق و منسجمی را از هر جایگاه خانه می بینید. پنل این تلویزیون ضد بازتاب است و اجازه نمی دهد انعکاس نور از لامپ یا آفتاب نیمروزی حواستان را پرت کند و کیفیت دیدنی فیلم ها را پایین بیاورد. پس دیگر احتیاج نیست جایگاه محبوب خود را مستقیما روبروی تلویزیون قرار دهید.

صدای +OTS با بلندگوهای داخلی تلویزیون، صدایی سه بعدی و غنی فراوری می نماید که شما را در بر می گیرد. مهم نیست در یک سالن بزرگ باشید یا اتاقی کوچک، SpaceFit حجم صدای تلویزیون را متناسب با فضای شما بهینه می نماید. با این حال، افزایش و کاهش لحظه ای صدا می تواند بینندگان را آزرده کند ولی تقویت نماینده صدای فعال (AVA) با یاری هوش مصنوعی سامسونگ این امکان را می دهد که بینندگان مکالمات را با وضوح شنیده و درک نمایند.

زیست بوم سامسونگ

حالا که تلویزیون هوشمند QN90A را به خانه خود اضافه نموده اید احتمالا دلتان بخواهد از باقی قابلیت هایی که سامسونگ با دیگر دستگاه ها و گجت هایش به خانه هوشمند شما می دهد نیز بهره ببرید. اگر نمی توانید چشم از نمایشگر گوشی هوشمندتان بردارید ولی احتیاج دارید که بازی فوتبال مورد علاقه تان را هم دنبال کنید، با Multi View تلفن تان را به تلویزیون وصل نموده و محتوای هر دو را روی یک صفحه ببینید. و اگر صفحه گوشی تان برای دیدن یا شنیدن محتوای موردنظرتان کوچک است با یک ضربه کوچک (Tap View) آن را به تلویزیون تان منتقل نموده و از دیدنی ادامه آن لذت ببرید. زمانی که با تلفن خود ضربه آهسته ای به تلویزیون می زنید، تلویزیون این ضربه را حس نموده و انتقال محتوا را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

به وسیله برنامه Samsung Health آمار سلامتی و ورزش روزانه خود را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون آنالیز کنید، از محتوای ورزشی فراوری شده به وسیله شرکای حوزه تناسب اندام سامسونگ بهره ببرید و زندگی سالم تری را در خانه ای سالم و دوست دار محیط زیست برای خود رقم بزنید.

تمام این قابلیت ها به همراه طراحی ظریف و شیک QN90A آن را به یک انتخاب مجذوب کننده برای زیباتر و بهتر شدن خانه مدرن شما تبدیل می نماید.

منبع: شبکه چی

به "آنالیز تلویزیون QN90A سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تلویزیون QN90A سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید