حلقه هوشمند سامسونگ به نمایش گذاشته شد

به گزارش فدایی داری، سامسونگ در رویداد آنپکد قبلی خود از ظاهر گلکسی رینگ پرده برداشت اما اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نکرد. این شرکت حالا نمونه ای از این حلقه هوشمند را به MWC 2024 برده است تا رسانه ها بیشتر با آن آشنا شوند.

حلقه هوشمند سامسونگ به نمایش گذاشته شد

به گزارش فدایی داری ، سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2024 یک نمونه اولیه از گلکسی رینگ را با خود به همراه برده است. این دستگاه ظاهراً وزن بسیار کمی دارد و دارای سه رنگ نقره ای پلاتینیومی، مشکی سرامیکی و طلایی است. بااین حال، سامسونگ تأکید نموده که نسخه نهایی این دستگاه می تواند دستخوش تغییراتی گردد.

به نقل از دیجیاتو، سامسونگ هنوز مشخصات فنی کامل گلکسی رینگ را منتشر ننموده است. بعلاوه چیزی درباره قیمت این دستگاه نمی دانیم.

ویژگی های گلکسی رینگ سامسونگ

رسانه CNBC به نقل از هون پاک، یکی از مدیران ارشد سامسونگ، می گوید گلکسی رینگ از قابلیت های ردیابی شرایط سلامت نظیر ثبت ضربان قلب و نظارت بر خواب بهره می برد و می تواند هر روز نمره ای برای مقدار آمادگی شما برای کارهای روزانه ارائه کند.

به طور دقیق تر، گلکسی رینگ می تواند علاوه بر ضربان قلب، نرخ تنفس، مقدار تحرک در حین خواب و مدت زمانی که طول می کشد تا کاربر به خواب برود را میزان گیری کند. بعلاوه این دستگاه قادر است با گردآوری اطلاعاتی درباره آمادگی فیزیکی و ذهنی شما، متوجه گردد که چقدر برای انجام کارهای خود آماده هستید و این مسئله را به وسیله نمره ای موسوم به Vitality Score - که به وسیله دانشگاه جورجیا پیشرفته است - اعلام می نماید.

نمره Vitality Score البته منحصر به گلکسی رینگ نخواهد بود و قرار است در آینده به ساعت های هوشمند سامسونگ نیز عرضه گردد. اولین دستگاهی که این ویژگی را دریافت می نماید، گلکسی واچ 6 خواهد بود، اما برای استفاده از آن به سری گلکسی S24 احتیاج دارید.

سامسونگ می گوید این شرکت درحال کار روی افزودن قابلیت پرداخت های بدون تماس به گلکسی رینگ است. به علاوه، این غول کره ای روی فناوری هایی برای نظارت بر قند خون بدون احتیاج به سوزن و تشخیص فشار خون در دستگاه های پوشیدنی خود کار می نماید.

مدیر سامسونگ بعلاوه درباره نقش هوش مصنوعی در سرویس های سلامتی سامسونگ صحبت نموده است. او می گوید این فناوری می تواند تمام داده هایی را که دستگاه های مختلف مثل حلقه و ساعت هوشمند گردآوری می نمایند، کنارهم قرار داده و درک بهتری از شرایط سلامتی فرد ارائه دهد. ظاهراً بیکسبی هم می تواند در این سازوکار ایفای نقش کند.

رسانه ورج نیز با این حلقه هوشمند کار نموده است، اما می گوید اجازه تصویربرداری از آن را نداشته است. این دستگاه ظاهراً بسیار سبک تر از چیزی است که به نظر می رسد و چگالی بالایی ندارد. ورج می گوید هر سه رنگ این دستگاه در سایزهای بین 5 تا 13 ارائه شده بود تا افراد مختلف بتوانند آن را امتحان نمایند.

حلقه هوشمند سامسونگ قرار است در دنباله سال 2024 وارد بازار گردد، اما این شرکت هنوز تاریخ عرضه آن را به صورت دقیق اعلام ننموده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "حلقه هوشمند سامسونگ به نمایش گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه هوشمند سامسونگ به نمایش گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید