برترین تفریحات آبی در کیش با کیش بوک

به گزارش فدایی داری، آرامش ساحل و تفریحات آبی متنوع، دو علت عمده ای هستند که بسیاری از گردشگران از آنها به عنوان علت انتخاب کیش به عنوان مقصد سفر خود یاد می نمایند.

برترین تفریحات آبی در کیش با کیش بوک

آرامش ساحل و سرگرمیات آبی متنوع، دو علت عمده ای هستند که بسیاری از گردشگران از آن ها به عنوان علت انتخاب کیش به عنوان مقصد سفر خود یاد می نمایند. شهره سرگرمیات آبی کیش به حدی زیاد است که حتی بعضی از گردشگران خارجی که برای گذراندن تعطیلات به کشورهای حوزه خلیج فارس می آیند نیز سری به این جزیره زیبا می زنند. در ادامه ما را همراهی کنید تا با بعضی از برترین و مهیج ترین سرگرمیاتی آبی کیش که می توانید بلیط آن ها را از مجموعه تخصصی و معتبر کیش بوک تهیه کنید آشنا شوید.

برترین و مهیج ترین سرگرمیاتی آبی کیش کدامند؟

غواصی

هیچ چیز به مقدار دیدنی زندگی آبزیان متنوع خلیج فارس از نزدیک، نمی تواند در سفر به جزیره شما را هیجان زده کند. غواصی در کیش یکی از سرگرمیاتی است که قادر است شما را به این اوج هیجان برساند. برای غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس حتما نیازی نیست که یک غواص ماهر باشید و اصول حرفه ای انجام این کار را بدانید؛ فقط کافیست که شرایط جسمانی مناسبی داشته باشید و در سفرتان به کیش به یکی از سایت های بیگ کورال، شاهی، داما، دشت ستاره ها و دست جلبک ها مراجعه کنید. در این مراکز لباس مخصوص غواصی، کمربند وزنه، کپسول اکسیژن، ماسک و کفش غواصی در اختیار شما قرار گرفته و همراه با یک غواص حرفه ای وارد اعماق دریا می شوید. شما می توانید در این سرگرمی هیجان انگیز انواع ماهی های زینتی، خرچنگ ها و لاک پشت هایی که در اعماق 40 تا 80 متری دریا زندگی می نمایند را از نزدیک دیدن نموده و 15 دقیقه در زیستگاه بومی آنها به غواصی بپردازید.

جت اسکی

اگر عاشق سرعت هستید و دوست دارید روی آب با یک وسیله موتوری مهیج حرکت کنید؛ جت اسکی کرایه نموده و از آرامش دریا لذت ببرید. در واقع جت اسکی یک وسیله موتوری با گنجایش دو نفر بزرگسال است که با مراجعه به کلوپ های مختلف جزیره می توانید آن را به مدت 15 دقیقه اجاره کنید. درست مانند بیشتر سرگرمیات آبی، قبل از اینکه سوار جت اسکی شوید؛ کلیه نکات مهم و لازم در خصوص شیوه راندن صحیح و نحوه کنترل آن به وسیله یک فرد متخصص به شما آموزش داده می گردد. گرچه در این سایت ها محوطه مجاز برای جت اسکی سواری تعریف شده؛ اما نجات غریق ها هر لحظه شرایط شما را کنترل می نمایند تا در صورت بروز مشکل بتوانند در اسرع وقت به یاری تان بیایند.

اسکی روی آب

برای اسکی کردن روی آب های زیبای خلیج فارس باید پاهای خود را روی یک بورد مخصوصی ثابت نموده و یک سر طنابی که به قایق موتوری متصل است را با دست بگیرید. قایق با حرکت سریع، شما را با فاصله چند متر از خود روی سطح آب با سرعت می کشد و تجربه هیجان انگیزی را برای تان در پی دارد. علی رغم اینکه با سوار شدن روی این بورد اوج سرعت را تجربه می کنید؛ اما بر اساس قوانین ایمنی، اسکی روی آب کم خطرترین سرگرمی آبی جزیره محسوب می گردد. به همین دلیل حتی بچه ها و افراد مسن تر هم می توانند از اسکی کردن روی آب لذت ببرند.

پارک آبی اوشن

پارک های آبی در سراسر دنیا جزء سرگرمیات بسیار مهیج شناخته می شوند. یکی از بزرگ ترین و مجهزترین پارک های آبی منطقه، در خیابان دنیا کیش واقع شده است. این پارک رو باز مجهز به دستگاه ها و سرسره های متنوع و مهیجی است که با خرید یک سانس بلیط می توانید از همه آنها به صورت رایگان بهره ببرید. این دستگاه ها هر کدام برای یک گروه سنی خاص طراحی شده و حتی برای بچه ها خردسال نیز تجهیزاتی در این پارک در نظر گرفته شده است. علاوه بر سرسره ها و دیگر تجهیزات، می توانید در طول سانس از خدمات متنوع دیگر مجموعه مانند ماساژ، رستوران، کافه و فروشگاه نیز با پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید.

پاراسل

لذت پرواز روی آب تقریبا با هیچ لذت دیگری قابل مقایسه نیست. اگر در پی تجربه چنین فضایی در سفرتان هستید؛ انجام سرگرمی پاراسل در کیش را نباید فراموش کنید. برای این کار باید جلیقه نجات بپوشید و کمربند مخصوصی ببندید. این کمربند دارای چتر بسیار بزرگی است که هنگام حرکت باز شده و شما را به پرواز در می آورد. حرکت و ایمنی این چتر وابسته به قایقی است که با کابل به آن متصل شده است. هر چقدر قایق سرعت بیشتری بگیرد؛ چتر بازتر شده و ارتفاع شما از سطح دریا بیشتر می گردد. می توانید در گروه های دو تا چهار نفره پاراسل سواری در کیش را تجربه کنید. برای اینکه بتوانید در شرایطی مناسب و به دور از ساحل شلوغ جزیره، پرواز در ارتفاع را تجربه کنید باید سوار قایق شده و حدود 20 دقیقه در عمق دریا پیش بروید. طول مدت پاراسل سواری نیز حدودا 6 دقیقه است. بنابراین در مجموع باید یک ساعت زمان برای این سرگرمی در نظر بگیرید.

قایق سواری

قایق سواری یک سرگرمی خانوادگی است که همه افراد، فارغ از سن و شرایط فیزیکی شان می توانند از آن در سفرشان به کیش لذت ببرند. قایق های مجهز و بسیاری مدرنی در سایت های مختلف کیش از جمله اسکله سرگرمیی، ساحل سیمرغ و ساحل مرجان آماده خدمت رسانی به گردشگرانی هستند که قایق رانی را به سرگرمیات مهیج دیگر ترجیح می دهند. شما می توانید حدودا 20 دقیقه با این قایق ها روی آب های زیبای خلیج فارس سواری نموده و در کنار آن از خدمات متنوع سایت ها مانند کافی شاپ و عکاسی هم بهره ببرید.

کشتی کف شیشه ای

اگر به هر علتی نمی توانید غواصی یا پاراسل را تجربه کنید؛ به سراغ کشتی کف شیشه ای جزیره بروید. دیواره ها و کف این کشتی از نوع خاص و مقاومی از شیشه درست شده که امکان دیدنی ماهی ها و مرجان های زیبا را برای گردشگران فراهم می نماید. این سرگرمی هم برای بزرگسالان و هم بچه های که تجربه دیدنی زندگی حیوانات از نزدیک را ندارند بسیار جالب و سرگرم نماینده است. برای سوار شدن به این کشتی و لذت بردن از جاذبه های طبیعی دل دریا، باید به ساحل مرجان یا ساحل سیمرغ مراجعه نموده و با تهیه بلیط کشتی کف شیشه ای، حدود یک ساعت در کنار ماهی ها و آبزیان زندگی کنید.

شاتل

شاتل به یک تیوپ بزرگ و جاداری گفته می گردد که با یک طناب ایمن به قایق تندرو در حال حرکت متصل است. با حرکت سریع قایق شما در این تیوپ روی آب شناور می شوید و تجربه لذت بخشی را از حرکت سریع روی آب به دست می آورید. در بیشتر کلوپ های آبی جزیره می توانید بلیط این سرگرمی 20 دقیقه را بخرید.

ماهیگیری

برای بسیاری از گردشگران، ماهیگیری از دور سرگرمی جذابی به نظر نمی رسد؛ اما کافیست آن را یک بار امتحان کنید. اگر این سرگرمی را به صورت حرفه ای انجام می دهید و وسایل ماهیگیری را در سفر همراه دارید؛ می توانید در تمام اسکله های سرگرمیی مجاز، به ماهیگیری بپردازید. اما اگر در پی این هستید که ماهیگیری را به عنوان تجربه ای نو امتحان کنید؛ می توانید از کلوپ مارینا کیش یک پکیج ماهیگیری تهیه نموده و به صید ماهی بپردازید. اگر در طول سه ساعت ماهیگیری صیدی نداشته باشید؛ می توانید بدون پرداخت هزینه اضافه، یک بار دیگر سانس را تکرار کنید.

تهیه بلیط سرگرمیات آبی کیش از کیش بوک

اگر نگران اتمام سانس های مورد علاقه خود هستید؛ حتما باید بلیط سرگرمیات مدنظرتان را از شهر مبدا رزرو کنید. مجموعه کیش بوک، یک وب سایت تخصصی است که می توانید تمام بلیط های سرگرمیات متنوع کیش را به وسیله آن به صورت غیرحضوری رزرو کنید. این وب سایت معتبر سال هاست که در زمینه ارائه خدمات گردشگری به مسافران جزیره، فعالیت دارد و جزء وب سایت معتبر و معروف در این حوزه است.

منبع: دنیای سفر

به "برترین تفریحات آبی در کیش با کیش بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تفریحات آبی در کیش با کیش بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید