تور مجازی لسر آنتیلس ؛ مروارید درخشان دریای کارائیب

به گزارش فدایی داری، در این قسمت از تورهای مجازی به جزیره لسر آنتیلس سفر می کنیم؛ جزیره ای بسیار زیبا که مثل یک مروارید در دل دریای کارائیب می درخشد.

تور مجازی لسر آنتیلس ؛ مروارید درخشان دریای کارائیب

دریای کارائیب که در منطقه ای در آمریکای مرکزی و غرب اقیانوس اطلس واقع شده، به سبب قرارگیری در جهت جریان های آب و هوایی ویژه، زیبایی هایی به خصوص و پرتعداد را در خودش جای داده است. تاریخ غنی این منطقه که با دوران طلایی دزدان دریایی گره خورده بود در کنار سایر مسائل طبیعی و فرهنگی اش، آن را به قسمتی شاخص از قاره آمریکا تبدیل کرده است. در این قسمت از تورهای مجازی، به جزیره آنتیلس سفر می کنیم. یک جزیره بسیار زیبا که آن را یکی از 10 جزیره زیبای دنیا می شناسند؛ جزیره ای که مثل یک مروارید درخشان در منطقه کارائیب خودنمایی می کند. با این قسمت از تورهای مجازی، همراه ما باشید.

جزیره آنتیلس یک منطقه فوق العاده زیبا در دل دریای کارائیب است. آبی بی کران دریاها، کوهستان های بزرگ و سرسبز، آب وهوای مطبوع کنار آسمان آبی و صافی که این سرزمین را محاصره کرده، چشم هر توریستی را گرد می کند! جزیره آنتیلس با نام سنت لوسیا هم شناخته می شود. در این جزیره، خانه های رنگارنگ پرتعدادی را می توانید پیدا کنید. از این خانه های زیبا تا قلعه های سنگی بزرگ و جنگل های انبوه سرسبز، همگی از زیبایی های آنتیلس هستند. این جزیره به عنوان قسمتی از میراث دنیای یونسکو در اسناد این سازمان ثبت شده است.

در کنار جزیره آنیتلس، جزیره ها و دیدنی های پرتعدادی قرار گرفته است. یکی از این جزیره های دیدنی، جزیره سنت لوسیا (Saint Lucia) که به کوه های آتشفشانی اش معروف است. سنت وینسنت (Saint Vincent) یک جزیره زیبای دیگر است که در آن با جنگل های بارانی پرتعدادی روبرو می شویم.

جزیره آنتیلس یکی از لوکشین های سری دزدان دریایی کارائیب هم بوده است. در قسمت بالایی مطلب می توانید در قالب تور مجازی از این جزیره دیدن کنید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه از فدایی داری را فراموش نکنید.

منبع: کجارو / airpano.com

به "تور مجازی لسر آنتیلس ؛ مروارید درخشان دریای کارائیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی لسر آنتیلس ؛ مروارید درخشان دریای کارائیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید