ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 4 بهمن شروع می گردد

به گزارش فدایی داری، دانشگاه علوم پزشکی تهران شرایط ثبت نام و پرداخت شهریه دانشجویان مهمان را گفت و براساس آن دانشجویان برای ثبت نام تا 4 بهمن فرصت دارند.

ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 4 بهمن شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه فدایی داری، دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای شرایط ثبت نام و پرداخت شهریه دانشجویان مهمان را اظهار داشت.

در این اطلاعیه آمده است، دانشجویانی که با میهمانی آن ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت شده؛ لازم است از روز شنبه 4 بهمن ماه 1399 لغایت خاتمه وقت روز دوشنبه 6 بهمن ماه 1399 با مراجعه به سایت https://sipad.tums.ac.ir/fromguest و تکمیل و تایید فرم مشخصات نسبت به ثبت نام و تمدید شماره دانشجویی خود اقدام کنند.

دانشجویان میهمان هنگام انتخاب واحد ملزم به پرداخت کلیه شهریه تحصیلی نیمسال دوم 1400-1399 است و آن دسته از دانشجویانی که بنابر شرایط خاص با تقسیط شهریه آن ها موافقت می­ گردد، حداکثر قبل از آغاز امتحانات ملزم به پرداخت کلیه شهریه تحصیلی و تسویه حساب هستند. در غیر اینصورت این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در مورد اعلام نمره یا مکاتبه با دانشگاه مبداء بعد از زمان یاد شده را نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 4 بهمن شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 4 بهمن شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید