جزیره بیوک آدا در زمستان چطور است؟

به گزارش فدایی داری، سفر زمستانی به جزیره بیوک آدا در استانبول خاطره ای خوش برای شما خواهد داشت. اگر برای تعطیلات کریسمس به استانبول سفر نموده اید، می توانید یکی از برترین گشت های جزیره بیوک آدا را انتخاب کنید و سفری یک روزه را به این جزیره داشته باشید. تماشا منظره ها برفی و روزهای بارانی جزیره بیوک آدا برای گردشگران علاقمند به سفرهای زمستانی بسیار مجذوب کننده خواهد بود.

جزیره بیوک آدا در زمستان چطور است؟

روزهای برفی در جزیره بیوک آدا

تماشا سپیدی برف در روزهای سرد زمستانی روح تان را جلا می دهد. منظره ها برفی در جزیره بیوک آدا بسیار تماشای هستند. جنگل های کاج پوشیده از برف زمستانی در بیوک آدا بسیار تماشایی است. اگر بخواهید در جزیره بیوک آدا روز برفی تان را مهیج کنید لذت برف بازی در این جزیره زیبا را از دست ندهید. تماشا برف، برف بازی و درست کردن آدم برفی از تفریحات دوست داشتنی فصل زمستان در روزهای برفی است. این تفریحات دوست داشتنی را می توانید در زمستان بیوک آدا با همسفران تان تجربه کنید.

هوای دلپذیر بارانی در جزیره بیوک آدا

هوای ابری، بارش باران و زمین های خیس جزیره بیوک آدا هوایی دلپذیر را به شما هدیه می نماید. تماشا زیبایی های این جزیره رویایی از پشت شیشه های باران خورده تجربه ای دوست داشتنی برای شما خواهد بود. صرف یک پیاله چوربای ترکی را هم در این آب و هوا به شما توصیه می کنیم. می توانید از رستوران های ساحلی تهیه کنید. این رستوران ها در تمام فصول چه زمستان و چه بهار باز هستند، فقط نمی توانید بیرون بنشینید و باید داخل رستوران بروید. اما نشستن داخل رستوران چیزی از لذت نوشیدن چوربا کم نمی نماید. تماشای بارش باران جزیره بیوک آدا از پشت شیشه و گپ زدن با همسفران تان بسیار لذت بخش خواهد بود. برای ادامه گشت های تان در بیوک آدا هم می توانید برنامه ریزی کنید.

کریسمس در جزیره بیوک آدا

کریسمس با آمدنش گرمایی دلپذیر به جزیره بیوک آدا می بخشد. شما نشانه های زیبای این جشن بزرگ را می توانید در همه جای جزیره بیوک آدا ببینید. درختان کاج زیبای تزئین شده، تزئینات و چراغانی های رنگارنگ کریسمس جزیره بیوک آدا را زیباتر می نمایند. معمولا در تب و تاب روزهای کریسمس بازار خرید شکلات داغ است. در سفرتان به جزیره بیوک آدا خرید از مغازه های شکلات فروشی را از دست ندهید.

اتوبوس دریایی بیوک آدا

در هوای زمستانی استانبول، می توانید با اتوبوس های دریایی به جزیره بیوک آدا بروید. تقریبا یک ساعت طول می کشد که شما به این جزیره زیبا برسید. راستا دریایی استانبول به بیوک آدا بسیار تماشای است. شما در طول سفر از تماشاکردن منظره ها جزایر پرنس خسته نمی شوید. در فصل زمستان بخاطر سرد بودن هوا نمی توانید از قسمت رو باز کشتی بهره ببرید ولی تماشا زیبایی های این راستا از پشت شیشه و هنگام صرف نوشیدنی یا غذای گرم لذت خاص خودش را دارد. نکته ای که باید در سفر به جزیره بیوک آدا در زمستان در نظر گرفت کاهش سرویس های اتوبوس های دریایی نسبت به فصل های دیگر است. پس به ساعت حرکت آخرین اتوبوس های دریایی دقت کنید.

رستوران و کافه گردی در جزیره بیوک آدا

در سفر زمستانی تان به جزیره رویایی می توانید به برترین رستوران های بیوک آدا مختلف این جزیره بروید و غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید. خوردن نوشیدنی های گرم مثل قهوه ترک و چای ترکی در کنار شیرینی های محبوب و خوشمزه محلی یک پیشنهاد ویژه زمستانی برای شما خواهد بود. در فصل زمستان رستوران ها و کافه ها در فضای آزاد پذیرایی ندارند ولی شما می توانید سفارش خود را در فضای داخلی نوش جان کنید.

سرسبزی جزیره در ماه آخر زمستان

ما ایرانی ها در ماه آخر زمستان با خانه تکانی و نو کردن وسایل خانه های مان آماده خواهیم شد تا به استقبال فصل بهار برویم. اگر در اسفند ماه دوست دارید به شکلی دیگر از فصل بهار استقبال کنید؛ به جزیره بیوک آدا سفر کنید، در این موقع از سال با منظره ها تقریبا بهاری در این جزیره روبرو خواهید شد. سرسبزی درختان زیبای بیوک آدا نوید آمدن روزهای بهاری را به شما خواهد داد.

درشکه سواری در زمستان

اگر قصد گردش زمستانی با درشکه را در جزیره بیوک آدا دارید نگران نباشید، درشکه های جزیره بیوک آدا در روزهای سرد زمستانی شما را برای گشت زدن دور جزیره می برند. یکی دیگر از وسیله های جزیره گردی که در بیوک آدا هواداران زیادی دارد، دوچرخه سواری است، ولی شما در روزهای برفی فقط می توانید دوچرخه های برف گرفته را در ایستگاه های دوچرخه ببینید! موتور و دوچرخه های برقی، جایگزین این دوچرخه ها در روزهای برفی بیوک آداست.

گردآوری و تنظیم: تحریریه فدایی داری

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "جزیره بیوک آدا در زمستان چطور است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره بیوک آدا در زمستان چطور است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید