نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا

به گزارش فدایی داری، برای کسانی که قصد سفر به آنتالیا را دارند، انتخاب هتل خوب و مناسب یکی از چالش هاست. اینکه چه هتلی را انتخاب نمایند و کدام منطقه در آنتالیا برای اقامت بهتر است، از سوالات رایج گردشگرانی است که به این شهر معروف ترکیه سفر می نمایند. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم، نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا و نحوه انتخاب برترین گزینه های اقامتی را به شما ارائه دهیم. تا پایان همراه ما باشید.

نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا

چطور یک هتل در آنتالیا انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب هتل برای اقامت در آنتالیا، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. این فاکتورها علاوه بر بودجه، به نوع سفر شما نیز بستگی دارد. اینکه تنها سفر می کنید یا با دوستان و خانواده و چه انتظاراتی از خدمات و امکانات هتل های آنتالیا دارید، در انتخاب هتل موثر است. در ادامه به آنالیز این عوامل می پردازیم.

اگر تنها سفر می کنید و در پی آرامش هستید، هتل هایی را انتخاب کنید که مخصوص زن یا مرد مجرد هستند. برترین هتل های آنتالیا برای مجردها را انتخاب کنید و از سفر تک نفره خود لذت ببرید. هر چیزی که برای یک استراحت تنهایی و خلوت کردن احتیاج دارید، در این هتل ها فراهم است. اتاق ها مخصوص یک نفرند و میزهای کوچک رستوران ها، سفر تک نفره شما را تکمیل خواهد نمود.

این هتل ها امکانات دیگری نیز مانند باشگاه، بولینگ، بازی های رومیزی و سرگرمی هایی را ارائه می دهند که اقامت تک نفره شما در هتل های آنتالیا خسته نماینده نگردد.

اگر با خانواده سفر می کنید، باید دنبال هتل هایی باشید که همه نوع امکاناتی برای بچه ها و بزرگسالان ارائه می دهد. معمولا این هتل ها، زمین بازی برای بچه ها و خدمات پرستاری کودک ارائه می دهند. در این هتل های آنتالیا، بازی هایی برای بچه ها و سرگرمی های دسته جمعی برای خانواده ها در نظر گرفته شده است.

اگر با گروهی از دوستان خود سفر به آنتالیا را انتخاب نموده اید، می توانید سوئیت ها یا اتاق های بزرگ، با امکاناتی مانند جکوزی را رزرو کنید.

در هنگام رزرو هتل آنتالیا به چه مواردی باید توجه کرد؟

رزرو هتل را زود انجام دهید

یکی از نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا این است که به موقع برای پیدا کردن محل اقامت مورد نظر خود اقدام کنید. قصد دارید به منظور شرکت در فستیوال یا جشنواره خاصی به آنتالیا سفر کنید؟ در این صورت، باید هتل یا اقامتگاه نزدیک محل برگزاری جشنواره را هر چه زودتر رزرو کنید. علاوه بر اینکه رزرو زودهنگام هتل در آنتالیا یاری می نماید تا پیش از پر شدن ظرفیت ها، اتاق مناسبتان را از دست ندهید. نکته دیگر اینکه هر چه زودتر رزرو هتل آنتالیا را انجام دهید، قیمت ها هم کمتر است. با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری جشنواره قیمت رزرو هتل های آنتالیا بیشتر می گردد.

حواستان به پیک سیزن یا فصل های شلوغ سفر باشد

تابستان، شلوغ ترین فصل سفر به آنتالیا است. در ماه های جون، جولای و آگوست یعنی در تابستان، قیمت هتل در آنتالیا بسیار بالاست اما در بهار، آنتالیا خلوت تر می گردد. با این حال، اگر در پی مقرون به صرفه ترین زمان برای رزرو هتل در این شهر ساحلی محبوب ترکیه هستید و در صورتی که با سرما هم مسئله ای ندارید، فصل های پاییز و زمستان زمان خوبی برای سفر مقرون به صرفه به آنتالیا به شمار می رود.

منطقه اقامت خود را در نظر بگیرید

قبل از رزرو هتل آنتالیا، لوکیشن هتل را حتما چک کنید. به خصوص اگر در طول اقامت خود می خواهید به گردش در این شهر بپردازید و از اماکن گردشگری آن بازدید کنید. حتما هتل خود را در منطقه ای انتخاب کنید که نزدیک به جاهای دیدنی آنتالیا است یا دسترسی به جاهای مختلف شهر از آنجا آسان باشد.

در واقع هتل شما یا باید نزدیک مرکز شهر باشد یا دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی داشته باشد، در غیر این صورت گردش در شهر آنتالیا برایتان گران و دردسرساز خواهد شد.

هتل خود را متناسب با نوع سفرتان انتخاب کنید

اگر برای آرامش و ریلکس کردن به آنتالیا سفر نموده اید، باید هتلی را انتخاب کنید که امکان اقامتی آرام برایتان فراهم می نماید. اما اگر در پی سفری ماجراجویانه و هیجان انگیز در آنتالیا هستید، باید هتل امکانات سرگرمیی موردن ظر شما را داشته باشد. اگر انگیزه سفر خود را معین کنید، انتخاب هتل مناسب در آنتالیا راحتتر خواهد بود.

چه انتظاری از هتل خود در آنتالیا دارید؟

شاید بتوان این مورد را مهمترین نکته رزرو هتل در آنتالیا دانست. اینکه چه انتظاری از هتل خود در این شهر ساحلی خواهید داشت. باید بدانید استاندارد هتل ها در هر کشوری فرق دارد. برای مثال، یک اتاق استاندارد در هتلی در انگلیس بسیار تفاوت زیادی با اتاقی استاندارد در یک هتل ترکیه دارد. بنابراین برای اینکه هتل موردنظر شما انتظاراتتان را برآورده کند، بهتر است پیش از رزرو هتل در آنتالیا، اطلاعات و معینات آن را به صورت کامل در منبع رزرو مطالعه کنید.

آنالیز نظرات مهمانان قبلی هتل را از دست ندهید!

اگر نمی خواهید در هتلی که رزرو نموده اید غافلگیر شوید و چیز غیرمنتظره ای ببینید، بهتر است نظرات کسانی که قبلا در این هتل اقامت داشته اند را مطالعه کنید. خوشبختانه وب سایت هایی که امکان رزرو هتل را ارائه می دهند، نظرات افراد را منتشر می نمایند و با مطالعه آنها می توانید بدون جستجوی زیاد، اطلاعات خوبی به دست آورید.

فرقی نمی نماید هتل چقدر مشهور و گران باشد، مطالعه نظرات افراد یاری می نماید تا اقامتگاهی که برای آن هزینه می کنید را بهتر بشناسید.

برترین منطقه ها آنتالیا برای رزرو هتل

یکی دیگر از نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا این است که برترین منطقه را انتخاب کنید. آنتالیا شهر بزرگی به شمار می رود و شاید انتخاب یک منطقه برای اقامت برایتان سخت باشد. با این حال هر منطقه از آنتالیا زیباست و هتل های بسیاری دارد که برترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار می دهند. معروف ترین و برترین منطقه ها آنتالیا برای رزرو هتل، عبارتند از:

لارا (Lara)

دنبال منطقه ای لوکس برای اقامت می شد؟ اگر پاسختان مثبت است، لارا منطقه ایده آل برای رزرو هتل آنتالیاست. این منطقه در شرق آنتالیا قرار گرفته و به فرودگاه اصلی شهر بسیار نزدیک است. اما آنچه این منطقه را به یکی از گزینه های اصلی گردشگران تبدیل می نماید، این است که بعضی از برترین هتل های آنتالیا در منطقه لارا قرار گرفته اند. به راحتی هتل های پنج ستاره با کیفیت را می توانید در این منطقه پیدا کنید.

از معروفترین هتل های 5 ستاره آنتالیا در منطقه لارا می توان به هتل تایتانیک بیچ لارا، دلفین پالاس، هتل تایتانیک مردان پالاس اشاره نمود.

بلک (Belek)

اگر در پی سرگرمی و لذت بردن از اوقات فراغت خود هستید، منطقه بلک گزینه های بسیاری برای شما دارد. در این منطقه می توانید از انواع ورزش های آبی، گلف و اسپا و آبگرم لذت ببرید. برای کسانی که در پی یک اقامت لوکس با حداکثر امکانات هستند، این منطقه ایده آل است.

کالیچی (Kaleiçi)

برای کسانی که به اماکن تاریخی و منطقه ها قدیمی علاقه دارند، اقامت در منطقه قدیمی کالیچی آنتالیا می تواند بسیار مجذوب کننده باشد. در این منطقه می توانید از تماشای خانه ها، خیابان ها و معماری کلاسیک و قدیمی لذت ببرید. هتل های منطقه کالیچی آنتالیا هم به همین مقدار مجذوب کننده هستند و بیشتر شامل هتل-بوتیک ها می شوند.

آلانیا (Alanya)

اگر اصراری به اقامت در شهر ندارید و دوست دارید خارج از آن اقامت داشته باشید، آلانیا منطقه خوبی است که فاصله چندانی هم با آنتالیا ندارد. این منطقه آب و هوای بسیار عالی و ساحل زیبایی دارد. در این شهر برترین رستوران ها را هم می توانید پیدا کنید.

کاس (Kas)

کاس از شهر آنتالیا کمی فاصله دارد. یک دهکده ماهیگیری بسیار زیبا با تعداد زیادی اقامتگاه که گزینه خوبی برای استراحت و آرامش هستند.

کمر (Kemer)

اگر در پی منظره ها زیبا و طبیعت چشم نواز هستید، منطقه کمر در فاصله 43 کیلومتری آنتالیا برترین گزینه است. هتل های منطقه کمر با انواع خدمات و امکانات آماده پذیرایی از مهمانان هستند. این منطقه در حاشیه کوه های توروس واقع شده و چشم مقدارای بسیار زیبایی به کوه و جنگل و ساحل دارد.

هتل های آنتالیا را از جای مطمئن رزرو کنید

یکی از نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا ، استفاده از یک سامانه رزرواسیون مطمئن برای این کار است. فدایی داری با پوشش صد در صدی هتل های آنتالیا و سابقه طولانی در این حوزه، منبع معتبری برای رزرو هتل در این شهر است. علاوه بر اینکه به لیست کاملی از هتل ها دسترسی دارید و می توانید از بین گزینه های مختلف انتخاب کنید، رزرو هتل خود را با برترین قیمت نیز انجام می دهید.

هتل آنتالیا را که پیدا کردید، دیگر کار سختی ندارید. مراحل رزرو هتل موردنظرتان را به صورت اینترنتی انجام می دهید و مبلغ رزرو را با کارت های عضو شتاب پرداخت می کنید. در کنار رزرو هتل، خرید بلیط آنتالیا را نیز به راحتی و به صورت اینترنتی می توانید در فدایی داری انجام دهید.

اگر تجربه اقامت در هر یک از هتل های آنتالیا را داشته اید، آن را با ما در میان بگذارید.

صبا پلاشانی

منبع: فلای تودی

به "نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در رزرو هتل آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید