جولان دلالان در آشفته بازار سیمان خوزستان

به گزارش فدایی داری، رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان جاده ای کالای خوزستان به تشریح دلیل اصلی افزایش قیمت سیمان در بازار های استان از سوی دلالان پرداخت.

جولان دلالان در آشفته بازار سیمان خوزستان

به گزارش از ، امید سلامات رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان جاده ای کالای خوزستان علت اصلی قیمت بالای سیمان در بازار های استان را عرضه از سوی دلالان برشمرد و گفت: رانندگان حمل و نقل و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مقصر قیمت بالای سیمان در بازار ها نیستند.

او در مورد افزایش قیمت سیمان در بازار اضافه نمود: سیمان باید از سوی عاملان دارای کد وزارت صمت به فروش برسد، اما از طریق بعضی واسطه ها، سیمان به دست دلالان می رسد و به یاری آنها عرضه می گردد.

سلامات با اشاره به احتساب هزینه حمل و نقل بر قیمت تمام شده سیمان در بازار بیان داشت: هزینه هر پاکت سیمان از کارخانه ها با احتساب کرایه حمل و تمامی هزینه های جانبی از جمله بارگیری و تخلیه، بین 34 تا 36 هزار تومان بوده، ولی قیمت بالای سیمان در بازار های خوزستان به علت عرضه این محصول از سوی دلالان است.

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان جاده ای کالای خوزستان توضیح داد: رانندگان حمل و نقل و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مقصر قیمت بالای سیمان در بازار ها نیستند و نظارت بر قیمت به صورت مستقیم بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان است.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جولان دلالان در آشفته بازار سیمان خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان دلالان در آشفته بازار سیمان خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید