خبرنگاران فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب در البرز ممنوع است

به گزارش فدایی داری، کرج - خبرنگاران - رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: فروش گوشت مرغ گرم بالاتر از نرخ مصوب در واحدهای صنفی این استان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.

خبرنگاران فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب در البرز ممنوع است

بهروز حصاری روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار فدایی داری گفت که طی نشست های برگزار شده با جهاد سازمان جهاد کشاورزی و استانداری البرز، مقررشد که برحسب نیاز روزانه مرغ به استان البرز اختصاص یابد و درصورت نیاز سهمیه نیز افزایش می یابد.

وی افزود: اکنون استان البرز 25 درصد از نیاز مرغ شهروندان را می تواند تامین کند که با برنامه ریزی اجرا شده مقرر شد که سه استان زنجان، قزوین و گیلان به عنوان استان های تعیین نیاز مصرف مرغ استان را تامین کنند.

حصاری افزود: اکنون نرخ مصوب هرکیلوگرم مرغ 24هزار و 900تومان است که فروش بیشتر از این تخلف محسوب می شود و قطعه بندی مرغ نیز ممنوع است.

وی بیان داشت: اکنون با توجه به توزیع گسترده مرغ در بازار این استان ، صف های دریافت مرغ کاملا متوقف و در گوشت مرغ به اندازه نیاز شهروندان وجود دارد.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت که درسال جاری 504 واحد صنفی عرضه مرغ توسط بازرسان معاونت نظارت و بازرسی این اتاق بازدید و هفت واحد صنفی متخلف شناسایی شدند.

وی گفت: عمده تخلفات این واحدهای متخلف عرضه خارج از شبکه ، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

اکنون بیش از 120 هزار واحد صنفی خدماتی ، تولیدی و توزیعی دراستان البرز فعال است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب در البرز ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب در البرز ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید