حامد عسکری: اختصاص بیلبورد شهری به کتاب به مثابه قدردانی از نویسندگان است

به گزارش فدایی داری، تهران (پانا) - حامد عسگری معتقد است اگر چند روز در سال نام کتاب ها روی بیلبوردها قرار بگیرد بسیار خوب است زیرا این کار به مثابه قدردانی از نویسندگان است.

حامد عسکری: اختصاص بیلبورد شهری به کتاب به مثابه قدردانی از نویسندگان است

حامد عسکری نویسنده و شاعر درباره اختصاص تبلیغات شهری به کتاب های نویسندگان و بعلاوه بیلبورد خودش در سطح شهر به پانا گفت: من لیاقت آن را نداشتم که روی بیلبورد شهر بروم و خیلی خجالت کشیدم که کشورم تعداد زیادی نویسنده خوب دارد اما قرعه فال به نام من افتاده است که کتابم در سطح شهر معرفی گردد.

وی شرح داد: ما در شهری زندگی می کنیم که در طول روز خواه ناخواه نگاه مان به انواع تبلیغ مصرف گرایی می افتد، در این میان اگر چند روز در سال نام کتاب ها روی بیلبوردها قرار بگیرد بسیار خوب است زیرا این کار به مثابه قدردانی از نویسندگان است البته طرح های مشابه عرشه کتاب باید برای قدردانی از فعالان سایر عرصه های فرهنگی و هنری نیز اجرا گردد. امروزه عرصه موسیقی یکی از پر مخاطب ترین عرصه های هنری به شمار میرود اما به راستی ما نام چند تن از موسیقیدانان کشورمان را می دانیم؟

این نویسنده بیان نمود: عایدی هنرهای سینما و تئاتر بیشتر از عایدی عرصه های هنری دیگر است بنابراین هنرهای مذکور سهم بیشتری از جلوه های بصری شهر دارند.

عسکری توضیح داد: این در حالی است که قطعا نقاشان، نویسندگان و موزیسین ها هم می توانند سهمی از جلوه های بصری شهر داشته باشند، به مردم آرامش بدهند و حال هم میهن هایشان را خوش نمایند.

وی در خاتمه درباره اینکه اجرای طرح هایی چون عرشه کتاب تا چه مقدار در سطح جامعه تاثیرگذار است؟ گفت: فعالیت های فرهنگی، فعالیت هایی گران و دیر بازده هستند و به هر ترتیب باید روی آنها کار گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حامد عسکری: اختصاص بیلبورد شهری به کتاب به مثابه قدردانی از نویسندگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد عسکری: اختصاص بیلبورد شهری به کتاب به مثابه قدردانی از نویسندگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید