خمز: با طرفداران تراکتور قوی تر هستیم، به هیچ وجه به ملاقات با استقلال فکر نمی کردم

به گزارش فدایی داری، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر در جلوی دروازه دقت بیشتری داشتیم، نتیجه می توانست خیلی بهتر از یک بر صفر به سود ما باشد.

خمز: با طرفداران تراکتور قوی تر هستیم، به هیچ وجه به ملاقات با استقلال فکر نمی کردم

به گزارش گروه ورزشی فدایی داری، پاکو خمز پس از رجحان یک بر صفر تراکتور مقابل نساجی در نشست خبری، گفت: وقتی در یک بازی مدام حمله نموده و نزدیک محوطه جریمه حریف بازی می کنید، طبیعی است ضدحمله بخورید. حریف هم بازی می نماید و بازیکنان خوبی دارد. اگر در جلوی دروازه دقت بیشتری داشتیم، نتیجه می توانست خیلی بهتر از این باشد و فرق کند، اما نساجی هم ضدحملاتی زد.

وی اضافه کرد: طرفداران ما فوق العاده هستند و هر وقت اینجا می آییم، جو فوق العاده ای درست نموده و با حمایت خود به ما یاری می نمایند، اما دوست دارم یک نکته را یادآوری کنم. مسئولان و مقامات باشگاه باید دست به دست هم داده و چمن استادیوم یادگار امام را برای فصل بعد تغییر بدهند، زیرا این چمن دیگر اجازه نمی دهد فصل بعد اینجا بازی کنیم. باید کیفیت زمین تغییر کند و امیدوارم هرچه سریع تر این کار را انجام بدهید تا فصل بعد کار راحت تری داشته باشیم.

سرمربی تراکتور درمورد اینکه چه پیغامی برای تشکر از طرفداران دارد، گفت: با آن ها قوی تر هستیم.

خمز درخصوص عملکرد خوب سعید کریم آذر و اینکه آیا این استعداد 20 ساله می تواند در آینده بیشتر شکوفا گردد، شرح داد: سعید بازیکن خیلی خوب، جوان، آینده داری است که خیلی توانایی دارد، اما نقاط ضعفی هم دارد که باید آن ها را رفع کنیم تا این بازیکن آینده دار دقایقی بتواند در ترکیب تراکتور بازی کند.

وی درمورد علت بیرون ماندن حامد پاکدل از فهرست تراکتور برای بازی امروز، گفت: او در تمرین روز گذشته دچار آسیب دیدگی جزئی عضلانی شد و نخواستم ریسک کنم. به همین علت امروز در فهرست نبود.

سرمربی تراکتور درخصوص علت زودهنگام تعویض صفا هادی و اینکه آیا او را برای بازی بعدی با استقلال حفظ نموده است، دیداری که ممکن است طرفداران زیادی از تراکتور را به استادیوم آزادی بکشاند، گفت: اگر اینگونه باشد و طرفداران زیادی به استادیوم آزادی بیایند، خیلی خشنود نماینده است. درمورد صفا هادی نیز باید بگویم اطمینان می دهم به هیچ وجه فکر من از این تعویض به بازی با استقلال نبود. صفا هادی را به این علت بیرون آوردیم تا با توجه به موقعیت های زیادی که خلق کردیم، عباس زاده را به زمین بیاوریم. مطمئن بودم عباس زاده می توانست شرایط بازی را عوض نموده و بهتر کند. حتی می تواند آن فرصت ها را گل بزند. در آن لحظات آرش قادری را جلو آورده و به عنوان هافبک دفاعی از او استفاده کردیم.

خمز درخصوص مالکانه بازی کردن تیمش، تاکید نمود: فرقی نمی نماید بازی داخل خانه و یا خارج از خانه باشد، سبک بازی مان یکسان است. تیم ما خیلی خوب کار کرد، نبض بازی را در دست داشت و اشتباه کمتری داشتیم. نساجی نیز پس از تعویض هایش در نیمه دوم، توپ را به خوبی حفظ می کرد.

وی در مورد صحبت های سرمربی نساجی مبنی بر اینکه خمز برترین مربی اسپانیایی است، گفت: از او تشکر می کنم، اما فکر می کنم اغراق نموده است. امیدوارم سرمربی نساجی در فوتبال ایران پیروز گردد. انرخوس مربی بسیار خوبی است که اگر زمان کافی را داشته باشد، می تواند به فوتبال ایران یاری کند.

سرمربی تراکتور در رابطه با بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر، اعلام نمود: فکر نمی کنم این موضوع به مسائل روحی و روانی ارتباط داشته باشد؛ چرا که تیم ما شرایط خوبی دارد.

خمز ادامه داد: بعضی روز ها توپ ها گل نمی گردد. اینکه در بازی های خارج از خانه با اختلاف گل پیروز می شویم، ولی کارمان در بازی های خانگی کمی سخت می گردد، اتفاق عجیبی است. بازیکنان باید به جو استادیوم عادت نموده و خودشان را با شرایط وفق دهند. ایجاد موقعیت سخت است که به خوبی خلق موقعیت می کنیم، اما در زدن ضربات آخر بی دقت هستیم که باید بیشتر تمرین کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خمز: با طرفداران تراکتور قوی تر هستیم، به هیچ وجه به ملاقات با استقلال فکر نمی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمز: با طرفداران تراکتور قوی تر هستیم، به هیچ وجه به ملاقات با استقلال فکر نمی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید