دانشگاه ولیعصر رفسنجان پیشتاز در کارآفرینی در استان کرمان

به گزارش فدایی داری، خبرنگاران/کرمان رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه از سال 1390 به اسم اولین دانشگاه دولتی در استان کرمان در زمینه کارآفرینی با ایجاد مرکز کارآفرینی، مرکز رشد و واحدهای فناوری قدم های خوبی برداشته است.

دانشگاه ولیعصر رفسنجان پیشتاز در کارآفرینی در استان کرمان

دکترحسن رنجبرعسکری عصر امروز 16 شهریورماه در اختتامیه دوازدهمین کنگره علوم باغبانی ایران با تاکید بر لزوم استفاده از زمان، اظهار کرد: باید به سمت کارآفرینی پیش برویم و در این راستا باید دانشجویان کارآفرین تربیت کنیم.

وی بیان نمود: دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان از سال 1390 به اسم اولین دانشگاه دولتی در استان کرمان در زمینه کارآفرینی با ایجاد مرکز کارآفرینی و مرکز رشد واحدهای فناوری قدم های خوبی برداشته است.

رنجبرعسکری توضیح داد: در دو سال گذشته مرکز نوآوری شهید ستاری را با یاری مس سرچشمه ایجاد کردیم، شتاب دهنده کایت با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شد و پیگیر احداث پردیس علم پارک و فناوری در دانشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه جوانان باید به سمت ایده های نو بروند و کنگره ها محلی برای جمع شدن پژوهشگران و نخبگان است، اظهار کرد: اختتامیه دوازدهمین کنگره علوم باغبانی ایران به معنی خاتمه کار نیست بلکه باید نقطه ای باشد که از خود سوال کنیم آیا توانستیم به اسم یک محقق با محقق دیگر از نقطه ای دیگر ارتباط بگیریم؟

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان تاکید نمود: محققان باید نیازهای جامعه را احصا و در حل آنها کوشا باشند و به وسیله همین کنگره هاست که راهکار مسائل بخش کشاورزی پیدا می گردد.

وی بیان نمود: باید در بحث کارآفرینی و نوآوری جلو برویم به خصوص رشته های کشاورزی که با سلامت جامعه سر کار دارند. امیدوارم این نوآوری در برگزاری کنگره ها هم اتفاق بیفتد. به ویژه در دوران کرونا که برگزاری مجازی جلسات و برنامه ها عادی شده، شاید برگزاری مجازی کلاس ها روزی سخت بود اما اکنون این موضوع روندی عادی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاه ولیعصر رفسنجان پیشتاز در کارآفرینی در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ولیعصر رفسنجان پیشتاز در کارآفرینی در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید