در این دو مرکز معاینه فنی تهران خدمات ویژه به معلولان ارائه می گردد

به گزارش فدایی داری، مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: خدمات ویژه به افراد ناتوان و کم توان به فرآیند کار معاینه فنی در دو مرکز تهران ارائه می گردد.

در این دو مرکز معاینه فنی تهران خدمات ویژه به معلولان ارائه می گردد

به گزارش فدایی داری،شادی مالکی با بیان اینکه خدمات ویژه به افراد ناتوان، کم توان و یا نا آشنا به فرآیند کار معاینه فنی در دو مرکز نیایش و سراج ارائه می گردد، گفت: این اقدام با هدف ارائه خدمت رسانی ویژه به مراجعینی که متقاضی دریافت یاری، همیاری و مشاوره به هر دلیلی مانند کهولت سن، کم توانی و یا ناآشنا بودن با فرایند کار و نحوه برطرف نقص و ایراد شناسایی شده در مراکز معاینه فنی هستند، صورت پذیرفته است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: در فاز نخست از یک ماه گذشته خط ویژه معاینه فنی برای بانوان کم توان، ناتوان و یا ناآشنا به مراحل معاینه فنی راه اندازی شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در فاز بعدی برای آقایان نیز راه اندازی شد.

او اضافه کرد: البته این خطوط با خدمات ویژه، از سایر خط های سالن معاینه فنی جدا نبوده و تنها کارشناسان مستقر در آن خطوط با ملاحظات تعریف شده ای به مراجعه نمایندگان ارائه خدمات رسانی نموده و همیاری می نمایند.

مالکی شرح داد: استفاده از این خدمات کاملا به صورت اختیاری بوده و بابت خدمات ارائه شده در این خطوط هیچ هزینه اضافی دریافت نمی گردد.

مدیرعامل ستاد مرکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: در خطوط معاینه فنی ویژه، یکی از کارکنان فنی آمادگی دارد تا به عنوان همیار در تمامی مراحل انجام آزمون های معاینه فنی خودرو تا اخذ گواهی معاینه فنی؛ ضمن همراهی، نسبت به ارائه خدمات مشاوره فنی شرایط خودرو در صورت تمایل مراجعه نماینده، اقدام کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "در این دو مرکز معاینه فنی تهران خدمات ویژه به معلولان ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این دو مرکز معاینه فنی تهران خدمات ویژه به معلولان ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید