خودرو

کدام قطار های ایران 5 ستاره هستند؟

سفر با قطار پنج ستاره برای مقاصد دور یک انتخاب عالی است. راحتی در طول سفر، امنیت بالا، کیفیت مناسب خدمات و هزینه ارزان از مهمترین مزایای استفاده از قطار لوکس به شمار می رود. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت بلیط قطار 5 ستاره در مقایسه با قطار های معمولی...

6 فروردین 1403

معجزه تیتانیومی در ساخت خودرو و سازه ها

مهندسان برای ایجاد بعضی از سخت ترین مواد هوا فضا، با بازسازی ساختارهای شبکه ای در پایه های توخالی موجود در نیلوفرهای آبی ویکتوریایی و مرجان های لوله ای وارد عمل شده اند.

18 اسفند 1402

خودروی خان کره ای به ایران می آید، عکس

شرکت خودروسازی سانگ یانگ در نظر دارد خودرویی به نام خان را سال آینده وارد بازار کند.

14 اسفند 1402

13 نکته کاربردی برای استایل به سبک رمانتیک

یکی از استایل های محبوب در میان زنان شیک پوش دنیا استایل رمانتیک است. در این مقاله، درباره سبک پوشش رمانتیک و ویژگی های این استایل می خوانید.

5 اسفند 1402

نیسان قشقایی 2024 با نامی خودرو به بازار می آید ، مشخصات فنی و کاتالوگ

نیسان قشقایی 2024 قرار است با نامی خودرو در بازار خودرو ایران حضور داشته باشد. این کراس اوور نیسان در کنار مدل های کیکس، سیلفی و ایکس تریل، چهارمین محصول وارداتی نامی خودرو به ایران است. نیسان قشقایی 2024 با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT به دست متقاضیان...

28 بهمن 1402

نگاه به کابین ماشین شیائومی برای اولین بار

برای اولین بار تصویری از کابین و نمای داخلی ماشین برقی شیائومی در رسانه ها منتشر شده است. شیائومی را بیشتر با گوشی های هوشمندش می شناسیم.

23 بهمن 1402

ازدواج یک زن اسپانیایی با هوش مصنوعی

با پیشرفت هوش مصنوعی گاهی اخبار عجیبی به گوش می رسد و در تازه ترین مورد یک هنرمند زن اسپانیایی میخواهد با هولوگرام ساخته شده با این فناوری ازدواج کند.

15 بهمن 1402

پیشرفت حیرت انگیز شریک سابق ایران خودرو

پیشرفت آخرین دستاورد دانگ فنگ در مقایسه با مدل H30 کراسی که در ایران حضور داشت و فراوری می شد، در نوع خود جالب و قابل توجه است

17 دی 1402

بزرگترین واپیتی در تور دوربین ها افتاد!، عکس

اورگان، محیطی زیبا برای حیات وحش و ماهی فراهم می نماید. واپیتی یکی از گونه های بزرگ است که خانه خود را در اورگان می سازد. واپیتی در اورگان در رشته کوه های بلو و والووا و رشته ساحلی در شمال زندگی می نماید.

8 دی 1402

ترسناک ترین تصویر به جا مانده از بمب اتمی هیروشیما

گرمای فراوری شده به وسیله فرآیند همجوشی آنقدر شدید است که به سادگی از درون بدن انسان عبور می نماید و سایه هایی را ایجاد می نماید، و این امر دلیل ایجاد سایه های ترسناک هیروشیما است.

24 آذر 1402

ماشینی که نیازی به بنزین و باطری ندارد، وسوسه انگیز و ناممکن

استفاده از آهنربا به جای سوخت در خودرو، ایده ای است که ممکن است برای داشتن یک ماشین دائمی، زمانی از فکر ما عبور نموده باشد. با این حال چند علت کوچک برای اینکه این فکر تا به حال به عمل نرسیده است وجود دارد، و این دلایل، قوانین اساسی دنیا هستند!

21 آذر 1402

زیبایی مسحور کننده فراری دیتونا اس پی3، عکس

1 مورد از 599 فراری Daytona SP3 وارد نمایشگاه Drive Vintage شده است.

24 مهر 1402

تصاویر ، مروری بر پورشه کاینمن نسخه استایل ، مجذوب کننده با عملکردی عالی

718 کایمن پورشه به زودی با یک خودروی اسپورت برقی جایگزین می گردد، اما این کمپانی برای جلب توجه به نسخه بنزینی دو سرنشینه پایه شرکت اشتوتگارت، این نسخه استایل (Style Edition) را عرضه نموده است.

31 شهریور 1402

پرش و آفرود با لامبورگینی استراتو، عکس

پدال نوشت: آیا با تبدیل یک سوپر اسپرت به یک خودروی آفرودی، می توان انتظار عملکرد آفرودی هم از آن داشت؟ لامبورگینی استراتو به این سؤال جواب می دهد.

18 شهریور 1402

قیمت محصولات سایپا امروز پنجشنبه 16 شهریور 1402

خبرنگاران- مقرون به صرفه ترین سواری فعلی بازار ساینا دنده ای است. محصولی که از خط فراوری ساپا کنار رفته و مدل های صفرکیلومتر آن را در بازار آزاد 325 میلیون می فروشند.

16 شهریور 1402

در سرزمین خیال انگیز مرگور

مرگور نام دهستانی است از بخش سیلوانای ارومیه که در 20 الی50 کیلومتری جنوب غربی این شهرستان و در امتداد جاده بند واقع شده است. مرکز این دهستان روستای زیوه است که بخشی از آن بر بلندای تپه تاریخی این منطقه ساخته شده است. مساحت مرگور حدود 442 کیلومتر مربع است...

8 شهریور 1402

3 هزار پرونده شکایت از گرانفروشی خودروسازان مونتاژی در جریان است

به بیان شورای رقابت، تا به امروز 3 هزار پرونده شکایت از گرانفروشی خودروسازان مونتاژی ثبت شده است. بر این اساس متقاضیان خودرو در طرح های یکپارچه فروش در صورت مطالبه مبلغ بیش از قیمت اعلامی به وسیله شورای رقابت، می توانند با مراجعه به سازمان حمایت، شکایت...

1 شهریور 1402

دلیل ایجاد صف در پمپ بنزین ها ، توزیع بنزین در کلانشهرها به روال عادی جریان دارد ، چرا برخی جایگاه ها کارت آزاد ندارند؟

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور در مورد دلایل تشکیل صف در پمپ بنزین ها در شهر تهران گفت: به دلیل افزایش مصرف در استان های دیگر شاهد تاخیر در ارسال فراورده ها بودیم، ضمن اینکه هر جایگاه سوخت نیم ساعت برای تغییر شیفت تعطیل می شود، در کنار اینها خرابی کارتخوان...

24 مرداد 1402

تصاویر نسل تازه کیا سراتو با پلاک ملی در خیابان های تهران

نسل نو کیا سراتو با پلاک ملی در خیابان های تهران مشاهده شد. نسخه ای از کیا سراتو 2023 که وارد کشور شده است، دارای موتور 2 لیتری تنفس طبیعی است که به وسیله گیربکس IVT به چرخ های جلو متصل است.

17 مرداد 1402

در این دو مرکز معاینه فنی تهران خدمات ویژه به معلولان ارائه می گردد

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: خدمات ویژه به افراد ناتوان و کم توان به فرآیند کار معاینه فنی در دو مرکز تهران ارائه می گردد.

13 مرداد 1402
تعداد: (157)