راهنما خرید پاوربانک برای سفر

به گزارش فدایی داری، پاوربانک مناسب برای سفر خود را چطور انتخاب کنید؟

پاوربانک ها یکی از مهم ترین و برترین لوازم جانبی گوشی های همراه هستند که داشتن یکی از آنها حتی می تواند زندگی شما را در بعضی شرایط نجات دهد. اگر زیاد سفر می کنید و برایتان پیش آمده که درست در وسط یه تجربه شگفت انگیز باتری موبایلتان تمام گردد، حتماً اهمیت این پاوربانک ها را بیشتر درک می کنید. فقط کافیست چند ساعت استفاده عادی از گوشی خود کنید تا باتری آن تمام گردد. ولی حالا دیگر مسئله ای نیست و خیلی راحت می توانید گوشیتان را داخل جیب خودتان شارژ کنید! در ادامه خبرنگاران به ارائه راهنما خرید پاوربانک برای شما خواهد پرداخت، و به شما یاری می نماید تا برترین و مفیدترین پاوربانک را بسته به استفاده خود خریداری کنید.

راهنما خرید پاوربانک برای سفر

ویژگی های کلیدی یک پاوربانک

سایز: شارژهای همراه در هر شکل، ابعاد و وزن ای فراوری می شوند. سایز و ظرفیت ذخیره انرژی این دستگاه ها رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. بنابراین اگر پاوربانکی می خواهید که خیلی کوچک و قابل حمل باشد، پس ظرفیت باتری را باید قربانی کنید.

ظرفیت باتری: هنگام تصمیم گیری در خصوص ظرفیت باتری پاوربانک خود، دو عامل را مد نظر داشته باشید. اینکه هر چند وقت می خواهید آن را شارژ کنید و اینکه چقدر انرژی احتیاج دارید. اگر پاوربانکی می خواهید که در جیبتان جا گردد و حمل و نقل آن راحت باشد، یک پاوربانک زیر 5،000 میلی آمپر برای شما کفایت می نماید. ولی اگر ترجیح می دهید پاوربانک شما قوی باشد و با هر مرتبه شارژ کردن چندین بار از آن بهره ببرید، پس بهتر است پاوربانک بالای 10،000 میلی آمپر بخرید.

تعداد پورت ها: یک پاوربانک هرچه تعداد پورت های بیشتری داشته باشد، تعداد گوشی های بیشتری را همزمان می تواند شارژ کند. خیلی از دستگاه های موجود 2 پورت دارند: یکی با قدرت 1A و دیگری با قدرت 2.1A.

توان شارژ: بیشتر شارژهای موجود در بازار یا با قدرت 1A هستند و یا با قدرت 2.1A و شاید هم هردوی آن ها. بنابراین، هرچه آمپر بالاتر باشد، سرعت شارژ شدن گوشی شما هم بیشتر خواهد بود. قدرت 1A برای بیشتر گوشی ها کافی است و تبلت ها و یا آی پد با قدرت 2.1A شارژ می شوند. اگر می خواهید پاوربانک شما بتواند لپ تاپ هم شارژ کند، باید توان خروجی 3A داشته باشد.

جنس بدنه: اگر می خواهید پاوربانک خود را در محیط های باز بهره ببرید، پس بهتر است جنس بدنه آن از سیلیکون یا آلمینیوم باشد تا مقاومت بالاتری داشته باشد.

ویژگی های جانبی پاوربانک ها

بعضی شرکت ها اقدام به قرار دادن ویژگی های دیگری هم در دستگاه پاوربانک خود نموده اند که بسته به احتیاج خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب و بخرید. برای مثال:

  • پاوربانک دارای بلوتوث برای مشاهده اندازه باتری موجود به وسیله نرم افزار مخصوص
  • پاوربانک هایی که سیم ندارند و مستقیم به گوشی وصل می شوند
  • پاوربانک دارای چراغ قوه
  • پاوربانک با ظاهر شبیه آیینه جیبی
  • پاوربانک با قابلیت استفاده برای باتری ماشین. به صورتی که اگر باتری ماشین شما تمام شده باشد، این پاوربانک می تواند آن را روشن کند!
منبع: الی گشت

به "راهنما خرید پاوربانک برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنما خرید پاوربانک برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید