راهیابی فیلم کوتاه بیگانه جیغ می کشد به جشنواره فصلی لندن

به گزارش فدایی داری، جشنواره Lift-Off لندن برای نهمین دور متوالی در تاریخ 15 تا 21 آپریل برگزار می گردد. شبکه دنیای جشنواره فیلم Lift-Off، در شهرهای مختلف دنیا مانند لندن، سیدنی، منچستر، ملبورن، آمستردام، برلین، تورنتو، توکیو، پاریس و نیویورک برگزار می گردد.

راهیابی فیلم کوتاه بیگانه جیغ می کشد به جشنواره فصلی لندن

جشنواره Lift-Off لندن به صورت ماهیانه و آنلاین برگزار می گردد و برگزیدگان جشنواره در اکران عمومی معرفی می شوند.

فیلم کوتاه بیگانه جیغ می کشد نوشته و کارگردانی شاهین حیدری در نهمین دور این جشنواره حضور دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بیگانه جیغ می کشد به بحران روزمرگی می پردازد مسئله ای روحی یا فیزیولوژیک که بیشتر جوامع امروز به آن مبتلا هستند. این فیلم که در ژانر تجربی ساخته شده سعی بر آن دارد تا روزمرگی را به گونه ای به مخاطب نمایش دهد که بیننده را متوجه این بحران ناخودآگاه نموده و او را به جست و جوی راهی برای از بین بردن آن ترغیب کند.

عوامل فیلم کوتاه بیگانه جیغ می کشد عبارتند از نویسنده و کارگردان: شاهین حیدری، تهیه کننده: آذر زندی، بازیگران: امیرعلی حامد باقی و گلنوش انصاری، نریتور: فراز مدیری و گلنوش انصاری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: گلنوش انصاری، فیلمبردار: مهرداد اصفهان پور، تدوین: ایمان فراهانی، انتخاب لباس: فراز مدیری، صدابردار: جابر انصاریان، صداگذار: سامان شهامت، موسیقی: آدریان پورتیا، مدیر فراوری: فرزام قاسمیان، ترجمه: رضا اصغرزاده پارسا، طراح پوستر: شاهین حیدری.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راهیابی فیلم کوتاه بیگانه جیغ می کشد به جشنواره فصلی لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی فیلم کوتاه بیگانه جیغ می کشد به جشنواره فصلی لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید