سامسونگ آیفون را شکست داد

به گزارش فدایی داری، نرخ رضایت خریداران گلکسی S24 بسیار زیاد است؛ حتی بیشتر از آیفون. این دستاوردی مهم برای سامسونگ محسوب می گردد.

سامسونگ آیفون را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فدایی داری ، نرخ رضایت کاربران سامسونگ گلکسی S24 برای اولین بار از آیفون پیشی گرفته است. گزارش های ماه گذشته نشان داده اند که محبوبیت آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در بین مشتریان اپل رو به کاهش است و درحال حاضر، مردم خرید گوشی های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را منطقی تر می دانند.

بر اساس گزارش زومیت و با استناد به آمار نو، سامسونگ برای اولین بار پیروز شده است با سری گلکسی اس 24 به نرخ رضایت بیشتری از گوشی آیفون دست یابد. این آمار را مؤسسه PerfectRec ثبت نموده و مبتنی بر نظر کاربران گوگل است. PerfectRec آنالیز می نماید که چند درصد از مشتریان سامسونگ به سری گلکسی S24 امتیاز کامل (پنج ستاره) داده اند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا به ترتیب به نرخ رضایت 91 و 88 درصدی دست یافته اند. نرخ رضایت مشتریان از سری اس به طور شگفت انگیزی از نسل های پیشین گوشی سامسونگ پیشی گرفته است.

آیفون 15 پرو از محبوبیت کمتری از آیفون 14 پرو و آیفون 13 پرو برخوردار است و از ماه ژانویه (دی و بهمن) نرخ رضایتش کاهش درخورتوجهی یافته است.

یکی از دلایل اصلی نارضایتی مشتریان اپل از گوشی آیفون مدل 15 پرو، ناامیدی از عمر باتری و طراحی دستگاه مذکور است. اکنون کمتر از یک ماه از عرضه سری گلکسی اس 24 می گذرد و نظرات اولیه کاربران نشان می دهد که گوشی های نو سامسونگ توانسته اند نظر افراد زیادی را جلب نمایند.

این نکته را باید در نظر گرفت که گوشی های هوشمند نو سامسونگ به تازگی در ژانویه (دی و بهمن) عرضه شدند و تعداد آنالیز ها برای آیفون 15 و آیفون 15 پرو بیشتر از سری اس 24 سامسونگ است. درواقع، کم بودن تعداد آنالیز کاربران برای سری اس 24 ممکن است یکی از دلایل افزایش نرخ رضایت مشتریان باشد.

58323

منبع: خبرآنلاین

به "سامسونگ آیفون را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ آیفون را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید