طلایی: مردم از قدیم برای گوش شکسته ها احترام زیادی قائل بودند، بین ما اصلا بحث سِمت ها مطرح نیست

به گزارش فدایی داری، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: نه اینکه رشته های دیگر پهلوان و پهلوانی نداشته باشند، اما از قدیم مردم برای گوش شکسته ها احترام زیادی قائل بودند.

طلایی: مردم از قدیم برای گوش شکسته ها احترام زیادی قائل بودند، بین ما اصلا بحث سِمت ها مطرح نیست

محمد طلایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فدایی داری در خصوص همکاری اش با تیم استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد گفت: در این باره نشستی با رضا یزدانی داشتیم و به توافق رسیدیم که دو تیم با هم ادغام شوند. یک سری کشتی گیر یزدانی و مازندرانی ها داشتند که با بچه های دریاچه ارومیه ادغام شدند. صددرصد اگر احتیاج باشد، کشتی گیر خارجی هم جذب خواهد شد.

وی در خصوص اینکه قبلا با تیم اترک و دریاچه ارومیه به عنوان سرمربی حضور داشت و در استقلال چه پستی خواهد داشت، تاکید نمود: استقلال با رضا یزدانی به عنوان سرمربی توافق نموده بود و حالا همه ما، کادرفنی هستیم. اصلا صحبت اینکه چه کسی سرمربی و مدیرفنی باشد، بین ما مطرح نیست.

قهرمان سابق کشتی جهان در خصوص روز ملی کشتی (5 شهریور) توضیح داد: این روز به آقا تختی تعلق دارد، به پهلوانی. احتیاج بود که یک روز به نام کشتی و پهلوانی در تقویم ثبت گردد. این با تلاشی که دوستان داشتند و توافقی که صورت گرفت، رخ داد. این باعث خوشحالی خانواده کشتی است که یک روز به نام کشتی در تقویم داریم. نه اینکه رشته های دیگر پهلوان و پهلوانی نداشته باشند، اما از قدیم مردم برای گوش شکسته ها احترام جور دیگری در جامعه قائل بودند چون کشتی گیرها جلوی ظلم می ایستادند.

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان همچنین در خصوص برنامه های پیش روی کشتی توضیح داد: تا زمانی که اتحادیه برنامه ندهد که تعیین نیست چه کاری باید کرد. در خصوص بزرگسالان هم شنیدم قرار است اردو بگذارند، این همه تعطیلی به ضرر کشتی است، البته این شرایط برای کل جهان یکسان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طلایی: مردم از قدیم برای گوش شکسته ها احترام زیادی قائل بودند، بین ما اصلا بحث سِمت ها مطرح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلایی: مردم از قدیم برای گوش شکسته ها احترام زیادی قائل بودند، بین ما اصلا بحث سِمت ها مطرح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید