فال روزانه آدینه 2 آذر 1397

به گزارش فدایی داری، فال روزانه آدینه 2 آذر 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - اگر روز تولد شما 2 آذر است به شما تبریک می گوییم! شما فردی جذاب، طالب صلح و خلاق هستید؛ کاراکتر مدیریتی در شما قوی است و همه در انجام کارهای خود از شما یاری می گیرند که این خود امتیاز بالایی در شما محسوب می گردد. برای کارهایی که می خواهید در سال جدید زندگی خود آغاز کنید برنامه ریزی کنید و مراقب باشید که دچار خودخواهی، حسادت و دیگر صفات منفی نشوید؛ با کوشش کافی به هدف های خود خواهید رسید. اگر قصد دارید در سال پیش رو ازداواج کنید، بهار و تابستان سال آینده شانس های خوبی برای شما پیش خواهد آمد؛ ماه های مانده به آخر سال نیز زمان خوبی برای شما خواهد بود و شما می توانید در این ایام روز های موفقی را تجربه کنید.

فال روزانه آدینه 2 آذر 1397
بهار
فروردیناردیبهشتخرداد
تابستان
تیرمردادشهریور
پائیز
مهرآبانآذر
زمستان
دیبهمناسفند

فروردین

امروز روز احساسی خوبی را تجربه نخواهید کرد؛ بطوری که فکرها و مسائل دوباره به ذهن شما هجوم می آورند و این باعث آشفتگی ذهن شما خواهد شد؛ اما اجازه ندهید که این موضوع باعث شما را آشفته و ناراحت کند. این شرایط را موردی موقت بدانید و به روح و احساس خود آرامش دهید. این فرصتی است تا خود را از بحران های گذشته نجات دهید. توانایی شما در غلبه بر محدودیت های ذهنی و عاطفی تان می تواند مفید و سازنده باشد. در صورتی که این مرحله را بخوبی پشت سر بگذارید، با تجربه ای جدید خواهید توانست رابطه های عاطفی بهتری را تجربه کنید.

اردیبهشت

امروز باید نگاه درست و مثبتی به آینده کاری خود داشته باشید و در رسیدن به اهداف خود نگاه عمیقی داشته باشید؛ رسیدن به هدف ها در دسترس شماست، فقط باید با برنامه به سمت آن ها حرکت کنید. شما انتظار دارید که امروزتان رویایی و پیش رود، اما آنچه که در پشت اتفاقات در جریان است، آنقدر که شما تصور می کنید عادی و منطقی نیست؛ بنابراین خود را برای هر پیشامدی آماده کنید و آمادگی لازم را برای روبرو شدن با اتفاقات غیر منتظره داشه باشید. ممکن است لازم باشد که بکلی برنامه های خود را تغییر دهید. گاهی اوقات باید تغییرات را راحت تر از همواره بپذیرید، مخصوصا اگر کنترل اوضاع از دستتان خارج باشد. با این اوصاف مراقب باشید که امروز را برای خود تبدیل به یک روز استرس زا نکنید؛ شما این پتانسیل را خواهید داشت که از روزتان نهایت لذت را ببرید.

خرداد

امروز برخلاف تصورتان وقت گذراندن با خانواده و دوستان صمیمی تان لذت بخش نیست. ممکن است بحث در خصوص مسائل سیاسی و اتفاقاتی که در حال جریان است، برخلاف میل شما بوده و همین باعث دلخوری شما و دوستان تان گردد. با این حال بحث در خصوص این موضوعات منفعت خاص خودش را دارد و آن شناختی است که شما نسبت به اطرافیان تان پیدا می کنید. امروز بخاطر سو تفاهم هایی که در رابطه عاطفی تان پیش آمده، انرژی و انگیزه کافی را خواهید داشت تا برای حل مسائل پیش آمده اقدام کنید. پس با دوست خود قراری بگذارید و در خصوص این موارد با او صحبت کنید؛ شما با منطق و استدلال خود خواهید توانست مسائل را حل و فصل کنید.

تیر

امروز برای انجام کارهایتان برنامه ریزی کنید، چرا که برای شرکت در فعالیت های اجتماعی به در ادامه روز به زمان کافی احتیاج دارید. شاید کارهایی که انتظارش را نداشته باشید، به یکباره به سمت شما سرازیر شوند و اگر تا این لحظه کارهیتان خوب پیش نرفته باشید، در ادامه انجام کارها مستاصل خواهید شد. دعوت هایی که امروز از شما گرفته می گردد را قبول کنید و در جمع دوستان یا همکارانتان حاضر شوید؛ بودن در میان دوستانتان باعث خوشحالی شما می گردد و به احتمال زیاد در یکی از این جمع ها سورپرایز خواهید شد!

مرداد

امروز دوست دارید که روز خود را به تفریح و شادی طی کنید، ولی کارهای زیادی در انتظار شماست که باید آن ها را انجام دهید. ایجاد تعادل بین انجام فعالیت های مفرح و جانبی در کنار کارهای روزانه قدری برای شما سخت شده و از این موضوع راضی نیستید؛ در نظر داشته باشید که این روزها سپری خواهند شد و شما به زودی دوباره به این تعادل بازخواهید گشت. با کمی برنامه ریزی بیشتر، گذر این روزها را مدیریت کنید. هر پروژه جدیدی را که شروع کنید، حتی با وجود موانع احتمالی پیش رو، خواهید توانست کارهای خلاقانه و بهتری انجام دهید.

شهریور

مدتی است که در حاشیه امن خود قرار دارید و تمام کارها و فعالیت های خود را در این حیطه محدود نموده اید؛ درست است که امنیت و احساس آرامش برای شما اهمیت زیاد دارد، اما گاهی برای رشد و پیشرفت باید از حاشیه امن خود خارج شوید و خود را برای رویایی با بحران و چالش ها آماده کنید. پیشامدهای اولیه و تغییرات در ابتدی کار قدری برایتان آزار دهنده است، اما با کمی استقامت و جنگیدن با سختی ها روزهای خوشی در انتظار شماست. اجازه ندهید تا احساس احتیاج همیشگی به آرامش شما را از پیشرفت باز بدارد. پیشرفت در دل نابسامانی هاست.

مهر

امروز شما دوست دارید مهر و محبت خود را بیش از همواره به سمت اطرافیانتان روانه کنید؛ روحیه انسان دوستی شما قابل ستایش است اما مراقب باشید که برای خود وظیفه ایجاد نکنید! از قدیم گفته اند که لطف بی جا ناگهان حق می گردد. خوشبختانه شما در وجودتان سیاستمدار خوبی هستید و می توانید افراد به بخوبی شناسایی و ارتباط خود را با آن ها مدیریت کنید، ولی گاهی احساس شما زمام امور را به دست می گیرد و این باعث می گردد که در مدیریت روابط احساسی خود بیش از حد ملاطفه به خرج دهید. بهتر است قبل از هر بار محبت زیادی یکبار توقف کنید و پس از آنالیز دوباره به آن ادامه دهید! اینگونه بهتر می توانید موضوعات را مدیریت کنید.

آبان

امروز مدام به گذشته فکر می کنید و رشته امور از دستتان خارج شده است؛ اگرچه بعضی از این خاطرات می توانند برای شما شیرین باشند، اما بخاطر آوردن این اتفاقات و شنا در خیال، باعث درست شدن شکست های گذشته نمی گردد؛ بنابراین با نگاهی رو بجلو، برای تصمیم گیری های خوب وقت و انرژی بگذارید تا بتوانید از شکست های گذشته، پلی به موفقیت های رو به آینده بزنید. صحبت کردن در خصوص روزهای خوش و بد گذشته با دیگران می تواند عیب و ایرادات را در خصوص آن ها پیدا کند؛ ولی در خصوص این موضوع زیاده روی نکنید و بر روی آیند ه روشن خود سرمایه گذاری کنید. اگر قصد دارید شغل جدید برای خود دست و پا کنید از اول هفته آینده به انجام آن اقدام کنید؛ موقعیت های خوبی می تواند پیش روی شما باشد.

آذر

امروز سعی کنید درون لاک تنهایی خود فرو نروید؛ اگر چه گاهی دوست دارید و دلتان می خواهد که تنها باشید، ولی امروز زمان خوبی برای این موضوع نیست؛ شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که انجام آن ها شما را به اهداف تان نزدیک تر می نماید و از طرف دیگر برای انجام آن ها احتیاج دارید که با دیگران در ارتباط باشید. امروز روز کاری بسیار خوبی برای شما خواهد بود و شروع هر کار جدیدی با شروع خوبی همراه خواهد بود. پس بهتر است درون پیله تنهایی خود فرو نروید و با دوستان و اطرافیان خود در خصوص رویاهایتان بحث و گفتگو کنید. همواره استفاده از قانون اهرم را در ذهن خود داشته باشید و برای انجام کارها از نیروی دیگران نیز بهره ببرید.

دی

شما علاقه ای به رخدادهای غیر منظتره که منجر به از دست دادن اطمینان خاطر در شما می گردد ندارید، اما اغلب اولین فردی هستید که به بروز این اتفاقات واکنش مثبت نشان می دهید. اگر امروز چنین اتفاقی برای شما اتفاد، شما فرصت این را خواهید داشت که این موضوع را مدیریت کنید و نگذارید روزتان به کلی خراب گردد. شما کاراکتر مدیریت خوبی در خود دارید و دیگران نیز به این موضوع مطلع هستند و در صورتی که مسئله ای پیش بیاید از شما یاری می گیرند. بنابراین به خود اعتماد داشته باشید و مسائل پیش آمده را مدیریت کنید.

بهمن

امروز جریان رابطه شما با شریک احساسی تان آنگونه که انتظارش را دارید خوب پیش نمی رود. این برخلاف میل و تصور شما است و باید با این موضوع کنار بیایید. همواره به این موضوع توجه داشته باشید که حرف های نگفته و احساسات بد به یکباره بیرون می ریزد و باید آمادگی این را داشته باشید که این موضوع روابط شما را دچار بحران نکند. اما امروز همه چیز بد پیش نخواهد رفت؛ قدری به خود و شریک تان فرصت دهید، پس از گذر زمان دوباره خواهید توانست روابط خود را بخوبی ترمیم کنید و برای حل مسائل و سوتفاهم ها تصمیمات بهتری بگیرید. بهترین راه برای یک آینده خوب این است که از همین الان برای ساختن آن کوشش کنید. حتی رابطه عاطفی نیز به گذاشتن زمان و برنامه ریزی احتیاج دارد. پس برای داشتن رابطه عاطفی خوب خود کوشش کنید.

اسفند

امروز فکر می کنید که تمام برنامه هایتان تعیین هستند و بخوبی برای انجام همه آن ها برنامه ریزی نموده اید؛ ولی وقتی دست به کار می شوید می بینید که به یکباره همه چیز به همه ریخته و کارها آنطوری که باید خوب پیش نمی رود. شما باید این شرایط را بخوبی مدیریت کنید و از روبرو شدن با این شرایط مضطرب نشوید. از دیگران در انجام کارهای خود یاری بگیرید و از بعدظهر خود بخوبی برای تفریح و استراحت بهره ببرید.

منبع: setare.com

به "فال روزانه آدینه 2 آذر 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه آدینه 2 آذر 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید