قالیچه اتاق کودک با طرح های جدید و فانتزی بسیار شیک

به گزارش فدایی داری، بچه ها دنیای مخصوص به خودشان را دارند. آنها نیازمند یک مکان راحت و ایمن برای بازی کردن در خانه هستند. بچه ها تقریبا تمام وقتشان را به بازی در داخل یا خارج خانه می پردازند. قالیچه اتاق کودک نیز بعنوان یکی از عناصر مهم اتاق کودک، نقش مهمی در ایجاد راحتی و ایمنی و صد البته شادی بچه هامان در اتاق خواب دارد. برخی از بچه ها علاقه دارند در داخل اتاقشان به بازی های پر تحرک بپردازند و برخی دیگر آرام تر بوده و فقط در کف اتاق می نشینند و به بازی با عروسک ها و ماشین های خود می پردازند. هر پدر و مادری وظیفه دارد، مکانی راحت ایمن برای بچه هاش فراهم کند که یکی از اولین و مهم ترین اقدام ها تهیه کردن یک قالیچه مناسب برای اتاق کودک است.

قالیچه اتاق کودک با طرح های جدید و فانتزی بسیار شیک

قالیچه یا فرش نه تنها بچه ها را از سطوح سخت و لغزنده کف اتاق در امان نگه می دارد بلکه دکوراسیون اتاق آنها را نیز زیباتر و جذاب نشان می دهد. قالیچه اتاق کودک نباید از طرح ها و مدل های سایر اتاق ها مانند اتاق خواب بزرگسالان استفاده نموده باشد توجه داشته باشد که قالیچه را برای کودکتان می خواهید. سعی کنید قالیچه هایی را انتخاب کنید از رنگ های جذاب با طرح و شکل مورد علاقه بچه ها تهیه شده باشند. برای مدل رنگ کاملا اختیار را به خود بچه ها بسپارید و از رنگ مورد علاقه آنها بهره ببرید. برای شکل قالیچه ها نیز می توانید از شکل های شخصیت های کارتونی یا دیگر طرح های بامزه بهره ببرید.

می توانید با اندکی خلاقیت از قالیچه هایی با طرح های سه بعدی بهره ببرید تا به این صورت بچه ها با قوه تخیل خود به بازی های کورد علاقه شان بپردازند. طرح های سه بعدی در شکل های مختلفی فراوری می شوند برای مثال می توانید از طرح های سه بعدی به شکل جاده و خیابان، مزرعه کشاورزی یا طرح های دیگر نیز بهره ببرید. برخی قالیچه کاملا شکلی پازل گونه دارند و خود بچه ها می توانند با استفاده از خلاقیت و هوش خود مدل های جدیدی از فرش زیر پای خود را بوجود بیاورند. در شکل های زیر نمونه های مختلفی از اینگونه قالیچه های زیبا و خلاقانه را مشاهده خواهید کرد.

قالیچه اتاق کودک

منبع: اتاق

به "قالیچه اتاق کودک با طرح های جدید و فانتزی بسیار شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیچه اتاق کودک با طرح های جدید و فانتزی بسیار شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید