محدودیت های کرونایی تهران تمدید شد ، بستری شدن 534 بیمار جدید طی 24 ساعت ، لغو طرح ترافیک چه تاثیری در آمار کرونا داشته است؟

به گزارش فدایی داری، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران ضمن اعلام تمدید محدودیت های کرونایی در پایتخت، به ارائه آمار مبتلایان کرونا در این شهر طی 24 ساعت پرداخت.

محدودیت های کرونایی تهران تمدید شد ، بستری شدن 534 بیمار جدید طی 24 ساعت ، لغو طرح ترافیک چه تاثیری در آمار کرونا داشته است؟

به گزارش فدایی داری به نقل از تسنیم، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در تصمیم مشترکی که با استاندار تهران اتخاذ شد، با توجه به استمرار شرایط قرمز در این استان، تمدید مجموع محدودیت های اعمال شده را تا سرانجام مرداد شاهد خواهیم بود. با لغو طرح ترافیک این محدودیت ها استمرار می یابد.

وی اضافه کرد: همکاری شهرداری در این زمینه با ما بسیار خوب بوده است و ما یک کار مشترک تحقیقاتی با شهرداری تهران داشته ایم که احتمالاً در هفته آینده به طور کامل تر انجام خواهد شد و آمار 10 روزه ما نشان می دهد که با لغو طرح ترافیک میزان استفاده از حمل و نقل عمومی تغییر چندانی نداشته است و لغو طرح ترافیک در مدیریت کاهش سفر در استان تهران چندان تاثیر نداشته است.

زالی ادامه داد: بیشترین میزان اثربخشی در کاهش ابتلا و بستری، استفاده شهروندان از ماسک و افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی و چرخشی شدن کارکنان در ادارات است . در اولین روز اجرای طرح چرخش کارمندان، ترافیک تهران 53 درصد سبک تر شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره آخرین شرایط بیماری کووید-19 در تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 534 بیمار جدید بستری شدند که 127 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری شدند. سهم کسانی که با مراجعه به بخش های بهداشتی و درمانی احتیاج به مراجعه داشتند 10.3 درصد بوده است. 432 بیمار نیز ترخیص شده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "محدودیت های کرونایی تهران تمدید شد ، بستری شدن 534 بیمار جدید طی 24 ساعت ، لغو طرح ترافیک چه تاثیری در آمار کرونا داشته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های کرونایی تهران تمدید شد ، بستری شدن 534 بیمار جدید طی 24 ساعت ، لغو طرح ترافیک چه تاثیری در آمار کرونا داشته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید