ملی پوش واترپلو: حضور در فینال بازی های آسیایی دور از دسترس نیست

به گزارش فدایی داری، امین قویدل گفت: بعد از مدت ها که هیچ بازی با حریفان خارجی نداشتیم اردوی تدارکاتی ترکیه برای تیم ملی واترپلو احتیاج بود.

ملی پوش واترپلو: حضور در فینال بازی های آسیایی دور از دسترس نیست

ملی پوش واترپلو در گفت و گو با فدایی داری، در مورد اردوی تیم ملی واترپلو در ترکیه اظهار کرد: مدتی بود به خاطر شیوع کرونا تیم ملی از کشور خارج نشده بود اما با حمایت مربیان و فدراسیون اردوهای ما تشکیل شد اما این اردوها به صورت جدی نبود. مدتی بود که هفته ای چهار روز در باشگاه انقلاب تمرین می کردیم بعد از اینکه مقداری شرایط بهتر شد و توانستند مجوز بگیرند تمرینات مان را در استخر 9 دی ادامه دادیم و بعد از آن اواسط شهریور تیم به ترکیه اعزام شد.

ملی پوش واترپلو اضافه نمود: خدا را شکر سفر ترکیه انجام شد چون از دیدگاه من این اردوی برای تیم لازم بود. تیم ملی واترپلو خیلی از شرایط رقابت دور شده بود و باید به این شرایط بر می گشت. به وسیله کانالی که سرمربی تیم با ترکیه برقرار نموده بود و همکاری فدراسیون توانستیم به این اردو بریم. این سفر واقعا به درد تیم می خورد. ما 8 روز در ترکیه بودیم که کل این مدت صبح و بعدازظهر تمرین کردیم و همه بازیکنان با قدرت و جدیت تمرینات را دنبال کردند.

قویدل در ادامه در مورد رقابت با تیم باشگاهی ترکیه گفت: تیمی که در ترکیه با آن بازی کردیم از نظر قدرت و فن خیلی تیم خوبی بود. از لحاظ تکنیک، شنا و شوت به نظر من از ما بهتر بودند اما خداراشکر چون ما با تاکتیک و چهارچوب سرمربی و زنجیره وار کار می کنیم توانستتیم از نظر تیمی آن ها را در بیشتر مسابقات شکست دهیم. به نظر من این اردو برای تیم ما که مدت ها بیرون نرفته بود لازم بود. این تیم را در حد تیم قزاقستان دیدم چون خیلی خوب دفاع می کردند و در آن حد بودند.

وی در ادامه در مورد بهتر شدن رنگ مدال در بازی های آسیایی با توجه به شرایط موجود گفت: طبق دیدگاه و تجربه خودم هدف بلند مدت ما بازی های آسیایی است. اگر کرونا نبود ما تا بازی های آسیایی دو مسابقه دیگر همانند قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی هم داشتیم که برگزار نشد. نزدیک ترین مسابقه ما در حال حاضر بازی های آسیایی است. همه تیم ها با قدرت در این مسابقات حاضر خواهند شد و همه برای کسب نتیجه می آیند. از طرفی چین میزبان است و قزاقستان و ژاپن هم همواره مدعی هستند. ما باید برای ارتقای صندلی چهار سال قبل کوشش کنیم تا آن را ارتقا دهیم و این رتبه از تیم توقع می رود. با شرایطی که من می بینم اگر بازیکنان مثل چهار سال قبل همدل و متحد شوند و همان روال قبل یا یکم سخت تر طی گردد با اراده کادر فنی مطمئنم که مدال خوشرنگ تر از جاکارتا دور از دسترس نیست.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی چه نیازها و حمایت هایی از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دارد گفت: حقیقت این است که جهت تعیین است چون ما این جهت را یک بار دیگر رفته ایم. برای ارتقای آن صندلی باید همان جهت را قوی تر و محکم تر برویم. از نظر من مهم است که تیم با همان نظم قبل جمع گردد و تمرینات مداوم و سفرهای برون مرزی قبل را تکرار کند تا بتواند نتیجه بگیرد. از دیدگاه من تیم ملی ایران نسبت به سایر بازیکنان مدعی در آسیا در طول سال خیلی مسابقات رسمی کمتری دارد. می توانیم با شناختی که همه جهان از سرمربی به نام تیم ملی ایران دارند دیدارهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم و با تیم های قوی جهان بازی کنیم و آب دیده تر شویم.

وی در انتها گفت: جهت برای رسیدن به مدال مجدد کاملا تعیین است. جهتی است که به وسیله سرمربی، مربی و فدراسیون نشان داده شده و می دانیم چیست. تنها این بار چون می دانیم می خواهیم به طلا یا نقره برسیم و خود را در بازی فینال ببینیم باید به نظر من جدی تر و محکم تر از قبل پیش رویم. یعنی با اتحادی که کل بازیکنان دارند و دانش کادر فنی دور از دسترس نیست که در فینال بازی های آسیایی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ملی پوش واترپلو: حضور در فینال بازی های آسیایی دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش واترپلو: حضور در فینال بازی های آسیایی دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید