معرفی کامل هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا ، هتل 5 ستاره

به گزارش فدایی داری، هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا (Miarosa Ghazal Resort) یکی از مجلل ترین هتل های شهر ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه می باشد، این هتل پنج ستاره با پرسنل مجرب و امکانات رفاهی متنوعی که برای میهمانان خود فراهم نموده توانسته تجربه اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران شهر زیبای آنتالیا که برای تعطیلات به این شهر سفر می نمایند، رقم بزند. آنتالیا یکی از مهم ترین مراکز توریستی و تفریحی کشور ترکیه محسوب می گردد که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد، همین موضوع باعث شده هتل های مجلل و پنج ستاره بسیاری در این شهر توریستی برای پذیرایی از مسافران فعالیت نمایند. هتل میاروسا غزال ریزورت در قلب طبیعت بکر منطقه آنتالیا با منظره زیبای رشته کوه های سرسبز منطقه کمر و درختان کاج فضایی بسیار ایده آل برای گذراندن یک تعطیلات رویایی با خانواده و یا دوستان می باشد.

معرفی کامل هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا ، هتل 5 ستاره

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از فدایی داری اینجا کلیک کنید.

هتل میاروسا غزال ریزورت| Miarosa Ghazal Resort

هتـل میاروسا غزال ریزورت با فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا حدود 46 کیلومتر فاصله دارد و مسافران می توانند در کمتر از 40 دقیقه خود را به محل اقامتشان در این هتل برسانند. استفاده از خدمات سرگرمیی و سرگرمی هتل از ساعات ابتدایی صبح شروع و تا پاسی از شب ادامه دارد که لحظات شاد و مفرحی را برای مسافران رقم میزند. امکانات و وسایل سرگرمیی هتل مختص سن و سال خاصی نیست و از بچه ها تا بزرگسالان همگی می توانند از سرگرمیات و امکاناتی مانند استخر روباز، دوچرخه سواری، پارک آبی، پلاژ اختصاصی و غیره بدون محدودیت استفاده نمایند.

مسافران هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا برای شنا در دریا و یا آفتاب گرفتن در ساحل احتیاجی به خروج از هتل ندارند و می توانند از ساحل اختصاصی هتل که در آن جایگاه های مخصوص و چترهای چوبی قرار گرفته، برای گذراندن یک روز مفرح در کنار آب های مدیترانه استفاده نمایند و عکس های زیبایی را در کنار ساحل ثبت نمایند.

هتل میاروسا غزال ریزورت محیطی مجذوب نماینده و لوکس برای افرادی می باشد که با خانواده برای گذراندن تعطیلات به شهر آنتالیا سفر می نمایند. استراحت، سرگرمی، خرید کردن، فعالیت های سرگرم نماینده متنوع، وسایل بازی بچه ها در فضای باز و خدمات نگهداری از بچه ها بخشی از امکانات و خدمات متنوع این هتل 5 ستاره در قلب توریستی ترکیه یعنی شهر آنتالیا می باشد. در رستوران های هتل با منویی بسیار مجذوب نماینده و متنوع از میهمانان پذیرایی می گردد و مسافران می توانند مطابق ذائقه و سلیقه خود غذا انتخاب نمایند. در این هتل برای اینکه مسافران بتوانند به امور روزمره خود رسیدگی نمایند، سرویس اینترنت وای فای در همه بخش های هتل بدون محدودیت حجم و به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار داده شده است.

هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا

پذیرش مسافر در هتل پنج ستاره میاروسا غزال ریزورت آنتالیا به صورت 24 ساعته انجام می گردد و مسافران هر ساعتی از شبانه روز که وارد هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا شوند، امور مربوط به پذیرش آنها در کمترین زمان ممکن به وسیله پرسنل کاربلد و حرفه ای هتل انجام می گیرد. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی و روسی تسلط کافی دارند و شما به راحتی می توانید با هریک از این زبان ها با آنها ارتباط برقرار کنید و خواسته های خود را مطرح نمایید. برای مسافرانی که در محیط هتل و یا اتاق ها قصد کشیدن سیگار را دارند، در هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا (Miarosa Ghazal Resort) اتاق ها و محوطه ویژه ای در نظر گرفته شده است که مسافران می توانند در زمان تحویل اتاق این موضوع را به مسئول پذیرش اطلاع دهند تا اتاق مخصوص افراد سیگاری به آنها اختصاص داده گردد.

در هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا برای خانواده هایی که با بچه ها خود در این هتل اقامت دارند، امکانات ویژه ای از جمله زمین و وسایل بازی ویژه در ساحل اختصاصی هتل، باشگاه سرگرمیی و مرکز نگهداری از بچه ها تعبیه شده است تا بچه ها در سفر لحظات خوشی را در کنار خانواده سپری نمایند. تمامی اتاق های هتل به صورت روزانه نظافت می گردد، در این هتل از مدرن ترین تجهیزات برای حفظ بهداشت محیط و ضدعفونی ملحفه ها و حوله ها استفاده می نمایند. در اتاق های هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا برای نگهداری از وسایل ارزشمند و گرانبها مسافران صندوق امانات قرار داده اند تا مسافران با خیالی آسوده وسایل با ارزش خود را در اتاق خود نگه دارند.

خدمات رفاهی هتل میاروسا غزال ریزورت

اگر شما هم جز افرادی هستید که به صورت روزانه ورزش می کنید و در زمان سفر دغدغه ادامه برنامه ورزشی خود را دارید، پیشنهاد می کنیم در زمان اقامت در هتل میاروسا غزال ریزورت به سالن ورزش و بدنسازی هتل سری بزنید. در این سالن انواع امکانات ورزشی و دستگاه های بدنسازی برای استفاده مسافران در محیطی وسیع و زیبا قرار داده شده است تا مسافران بتوانند در زمان اقامت در هتل به برنامه ورزشی روزمره خود هم برسند و تناسب اندامشان را در سفر هم حفظ نمایند.

برای رفاه حال مسافرانی که لباس هایشان داخل چمدان چروک شده و یا در سفر احتیاج به شستشوی لباس های خود دارند، در این هتل امکان خشکشویی و اتوکشی لباس ها نیزبا پرداخت هزینه فراهم شده است. از دیگر خدمات رفاهی و امکانات هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا (Miarosa Ghazal Resort) می توان به رستوران ها، سالن اجتماعات، کافه، شیرینی فروشی، پارکینگ، فروشگاه، اتاق چمدان، آرایشگاه و مرکز زیبایی، امکانات ویژه سالمندان و معلولان، دستگاه واکس کفش و بخشی برای فروش اسنک و فست فود اشاره نمود. توجه داشته باشید که امکانات نام برده شده تنها بخشی از خدمات رفاهی این هتل پنج ستاره لوکس در شهر آنتالیا محسوب می گردد.

امکانات سرگرمیی هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا

اغلب مسافران شهر آنتالیا به قصد انجام سرگرمیات آبی بخصوص استفاده از سواحل زیبایی این شهر به کشور ترکیه سفر می نمایند. مدیران و کادر اجرایی هتل لوکس و مجلل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا (Miarosa Ghazal Resort) نیز از این موضوع غافل نشده اند و امکانات سرگرمیی متنوعی را برای مسافران در هتل تعبیه نموده اند تا مسافران احتیاجی به خروج از هتل برای سرگرمی و استفاده از امکانات ساحلی نداشته باشند. میهمانان هتل برای استفاده از ساحل و پلاژ اختصاصی هتل احتیاج به پرداخت هیچ هزینه اضافی ندارند و فقط کافیست با یک دقیقه پیاده روی خود را به کنار ساحل زیبای مدیترانه برسانند و از امکانات سرگرمیی ساحل برای گذراندن تعطیلاتی خاطره انگیز استفاده نمایند. امکاناتی همانند جایگاه های مخصوص ساحلی، چترهای ویژه و دوش برای استفاده مسافران در ساحل قرار داده اند.

در زمان شنا در استخر روباز و مجهز هتل پنج ستاره میاروسا غزال ریزورت آنتالیا می توانید از دیدنی منظره درختان کاج و کوه های اطراف هتل لذت ببرید و به همراه دوستان و یا خانواده تعطیلات خوشی را در روزهای گرم تابستان سپری نمایید. در این هتل یک حمام ترکی با معماری زیبای عثمانی طراحی شده و مسافران می توانند در زمان اقامت در هتل ازاین محیط مجذوب نماینده برای ماساژ و استحمام استفاده نمایید، کشیدن کیسه در حمام های ترکی هم بسیار رواج دارد که می توانید آن را تجربه کنید و پوست خود را از شر آلودگی ها رها نموده و بدنتان را به آرامش برسانید. میهمانان هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا می توانند برای برطرف خستگی روزمره و تنو انرژی خود از سونا بخار و سالن ماساژی هتل نیز با پرداخت هزینه استفاده نمایند.

سرگرمیات آبی هتل میاروسا غزال ریزورت

اگر هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا (Miarosa Ghazal Resort) برای اقامت انتخاب نمایید، تنوع سرگرمیات آبی و امکانات ورزشی هتل برای شما بسیار مجذوب نماینده خواهد بود. در این هتل انواع امکانات سرگرمیی برای سلیقه های مختلف فراهم شده که می توان به والیبال ساحلی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، بسکتبال و غیره اشاره نمود که جز امکانات سرگرمیی رایگان این هتل پنج ستاره در شهر آنتالیا محسوب می گردد.

خوردن یک میان وعده خوشمزه پس از سرگرمی و گردش گزینه بسیار پرطرفداری در بین مسافران شهرهای ساحلی می باشد. مسافران هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا برای خوردن میان وعده در ساعات مختلف گزینه های هیجان انگیز و متنوعی دارند. بی شک یکی از مجذوب نمایندهیت های خوشمزه اقامت در این هتل، شیرینی فروشی آن می باشد که می توانید انواع شیرینی ها و باقلواهای ترکی خوشمزه را از آنجا تهیه نموده و در کنار قهوه و یا چای با دیدنی منظره طبیعت زیبای شهر آنتالیا نوش جان نمایید. در نزدیکی استخر روباز هتل نیز اسنک بار برای خوردن انواع فست فودها و غذاهای فوری پس از سرگرمی و آب تنی برای مسافران فراهم شده است تا میهمانان هتل بتوانند پس از شنا برای برطرف گرسنگی یک میان وعده سبک و خوشمزه را نوش جان نمایند.

رستوران های هتل میاروسا

اگر در سفر علاقه به چشیدن طعم های نو دارید و یا می خواهید غذاهای محلی آن منطقه را امتحان کنید، در هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی براساس ذائقه های مختلف فعالیت دارد. رستوران(sunny Restaurant) که در داخل هتل قرار گرفته است، در منوی آن انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و بین المللی برای ذائقه های مختلف قرار داده شده است. رستوران دیگر هتل با نام (FISH A LA CARTE) در فضای باز قرار گرفته و در منوی آن انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی سرو می گردد، برای صرف غذا در این رستوران باید حتما از قبل رزرو داشته باشید. کافی شاپ هتل هم در طبقه همکف قرار گرفته است، مسافران هتل می توانند انواع نوشیدنی ها گرم و سرد را در محیط دنج و لوکس این کافه میل نمایند.

امکانات اتاق های هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا

در هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا (Miarosa Ghazal Resort) فضایی زیبا و مجذوب نماینده برای اقامت مسافران فراهم شده، تا مسافران بتوانند در محیطی دنج و آرام استراحتی دلپذیر داشته باشند. در طراحی اتاق های این هتل نیز از رنگ های سفید و آبی که ترکیبی بسیار آرامش بخش می باشد، استفاده شده است. تمامی امکانات مورد احتیاج میهمانان برای اقامت دلچسب و بدون دغدغه در اتاق های این هتل مهیا شده و مسافران می توانند اقامتی راحت و آسوده را در اتاق های هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا تجربه نمایند. این هتل 5 نوع مختلف اتاق برای اقامت مسافران دارد که با امکانات و خدمات مختلف به مهمانان ارائه می گردد. اتاق های هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا از کیفیت بالایی برخوردار است، کف همه اتاق از جنس پارکت مرغوب و اغلب اتاق ها مجهز به بالکن می باشند که مسافران هتل می توانند از دیدنی منظره دریا و یا محوطه سرسبز هتل در زمان استراحت در اتاق هایشان لذت ببرند.

از دیگر امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به سشوار، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، حوله، سرویس فرنگی، سشوار، مینی بار، دوش، تلفن، اینترنت، سرویس فنجان چای و قهوه و صندوق امانات اشاره نمود. در اتاق های هتل کمد لباس و در بالکن هر اتاق میز و جایگاه برای استفاده مسافران قرار داده شده است.

انواع اتاق های هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا

  • اتاق استاندارد دو نفره با منظره دریا : این اتاق ها با ابعاد 26 متر مربع برای پذیرایی از سه نفر بزرگسال به همراه یک کودک و یا 2 مهمان بزرگسال و 2 مهمان خردسال مناسب می باشد. در اتاق ها یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره قرار گرفته است. اضافه کردن سرویس برای نفر اضافه در این اتاق ها امکان پذیر می باشد، این اتاق ها مجهز به بالکن هستند و مسافران می توانند منظره دریا را از آنجا دیدن نمایند.
  • اتاق استاندارد دو نفره : این اتاق ها مساحتی در حدود 26 متر مربع دارد و یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره برای استراحت مسافران در اتاق ها قرار داده اند. اضافه کردن سرویس برای نفر اضافه در این اتاق ها امکان پذیر می باشد.
  • سوئیت خانوادگی : این اتاق ها در ابعاد 38 متر مربع ظرفیت پذیرایی از 2 مهمان بزرگسال به همراه یک کودک خردسال تا 5 مهمان بزرگسال را دارد، در این اتاق ها 1 تخت دو نفره و سه تخت یک نفره موجود می باشد. این اتاق ها مجهز به بالکن می باشد و منظره آن به سمت کوه است.
  • سوئیت با منظره کوه : این اتاق ها در ابعاد 38 متر مربع ظرفیت پذیرایی از 2 مهمان بزرگسال به همراه کودک خردسال تا 4 مهمان بزرگسال را دارد. منظره سوئیت های این بخش به سمت کوه می باشد و یک بخش به عنوان نشیمن هم برای راحتی مسافران در این سوئیت ها فراهم شده است.
  • اتاق استاندارد خانوادگی : این اتاق ها در ابعاد 29 متر مربع از 2 مهمان بزرگسال پذیرایی به عمل می آورد و در آن یک تخت دونفره بزرگ برای استراحت مهمانان قرار داده شده است. سرویس برای نفر اضافه در این اتاق ها به صورت تخت می باشد.

فاصله هتل تا مراکز گردشگری شهر آنتالیا

آنتالیا شهر بسیار زیبایی می باشد و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که مسافران می توانند در کنار بهره مندی از تمامی خدمات ارائه شده در هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا از جاذبه های شهر آنتالیا هم بازدید نمایند. مراکز گردشگری و سواحل مجذوب نماینده شهر آنتالیا را در سفر به این شهر از قلم نیاندازید، فاصله هتل تا مرکز شهر چیزی حدود 42 کیلومتر می باشد و مسافران می توانند با درخواست تاکسی از هتل خود را در کمتر از 40 دقیقه به مرکز شهر برسانند. در ادامه فاصله بعضی از جاذبه های گردشگری و سرگرمیی اطراف هتل میاروسا کمر آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • دره گوینوک : 15 دقیقه با خودرو
  • کمر مارینا : 14 دقیقه با خودرو
  • پارک مهتاب : 17 دقیقه با خودرو
  • ساحل گونیک : 8 دقیقه با خودرو
  • ساحل کمر : 17 دقیقه با خودرو
  • ساحل بلدیبی : 14 دقیقه با خودرو
  • ساحل آیسیگی : 13 دقیقه با خودرو

سؤالات متداول

1. آیا هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا مکان خوبی برای اقامت خانواده ها است؟

بله، این هتل امکانات و خدمات بسیار خوبی را برای خانواده ها و بچه ها در نظر گرفته است و مکان بسیار مناسبی برای اقامت با خانواده می باشد.

2. چگونه می توانم از نزدیک ترین فرودگاه به هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا بروم؟

فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا در حدود 50 دقیقه با خودرو می باشد، مسافران می توانند با تاکسی های فرودگاه خود را به هتل برسانند.

3. آیا هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا ساحل اختصاصی دارد؟

بله، این هتل یک ساحل اختصاصی ویژه مسافران خود دارد.

4. آیا هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا استخر هم دارد؟

بله، این هتل مجهز به استخر و سایر امکانات آبی همانند سونا بخار می باشد.

5. چه نوع اتاقی را می توانم در هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا رزرو کنم؟

در هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا پنج نوع اتاق برای رزرو موجود است:

  • اتاق استاندارد دو نفره با منظره دریا
  • اتاق استاندارد دو نفره
  • سوئیت خانوادگی
  • سوئیت با منظره باغ
  • اتاق استاندارد خانوادگی

6. در هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا چه امکانات سرگرمیی وجود دارد؟

  • سالن ورزش و بدنسازی
  • جکوزی
  • حمام ترکی
  • سونا
  • پارک آبی
  • استخر
  • ساحلی اختصاصی

7. ساحل کمر با هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا چقدر فاصله دارد؟

هتل با ساحل کمر حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.

8. آیا هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا رستوران هم دارد؟

بله، داخل هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا یک رستوران هم قرار گرفته است.

نتیجه گیری

آنتالیا یکی از زیباترین و لوکس ترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه محسوب می گردد. هتل مجلل و پنج ستاره میاروسا غزال ریزورت (Miarosa Ghazal Resort Antalya) با انواع امکانات و خدمات با برترین کیفیت از میهمانان شهر آنتالیا میزبانی می نماید تا مسافران اقامتی خوش و به یادماندنی را در این شهر تجربه نمایند. اقامتی منحصربه فرد، استراحت و آرامش، سرگرمی و سرگرمی همه به صورت یکجا در هتل میاروسا غزال ریزورت برای مسافران فراهم شده است. هنگامی که برای اقامت وارد این هتل شوید، خواهید دید که این هتل امکاناتی از قبیل: لابی وسیع و شیک، آسانسور، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان در تمام فضاها، چندین رستوران و کافی شاپ، اتاق جلسات و کنفرانس، استخر روباز هم برای بزرگسالان و هم برای بچه ها و پارک آبی دارد.

بعلاوه برای زدودن خستگی های اخیر خود می توانید به بخش اسپا، ماساژ، سونا و حمام ترکی این هتل بروید و حسی مملو از آرامش و تندرستی را تجربه نمایید. اگر قصد سفر به آنتالیا برای گذراندن تعطیلات را دارید، حتما پیش از سفر نسبت به جزئیات مربوط به هتل های این شهر اطلاعات کسب نمایید. آژانس فدایی داری با سابقه طولانی که در زمینه ارائه خدمات مربوط سفر همانند رزرو هتل و خرید بلیط دارد، می تواند گزینه مناسبی برای خرید بلیط، رزرو هتل و یا خرید تور برای شما باشد.

منبع: الی گشت

به "معرفی کامل هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا ، هتل 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل میاروسا غزال ریزورت آنتالیا ، هتل 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید