مقایسه جزیره مالدیو با موریس ، قیمت، تفریحات و آب و هوا

به گزارش فدایی داری، اگر در حال برنامه ریزی برای سفر در منطقه ها گرمسیری هستید و بین جزیره موریس و مالدیو سردرگم شده اید. این راهنما برای شماست! بله، ما می دانیم که هر دو مقصد عجیب و رویایی هستند، سواحل، ماجراجویی، و فعالیت های فراوانی برای سرگرمی در آنها وجود دارد، اما این سوال باقی می ماند که کدام یک برای تعطیلات بهتر است؟ به مقایسه دو جزیره موریس و مالدیو می پردازیم.

مقایسه جزیره مالدیو با موریس ، قیمت، تفریحات و آب و هوا

سواحل خیره نماینده شن سفید و آب های فیروزه ای اقیانوس هند از شباهت های موریس و مالدیو است. اما این دو نمی توانند از نظر تجربه و آنچه که ارائه می دهند یکسان باشند.

بیشتر مردم این دو را را از نظر تجربه اشتباه می گیرند، اما تفاوت بین جزایر موریس و مالدیو زیاد و مشهود می باشد. حتی با وجود اینکه هیچ شباهتی بین این دو وجود ندارد، مردم هنوز هنگام انتخاب یک مقصد تعطیلات بین این دو دچار اختلاف می شوند. مالدیو، با اقتصاد بسیار بسته تر، جاذبه های کمتری برای گردشگران دارد اما بیش از آن با زیبایی طبیعی فوق العاده آن را جبران می نماید. از سوی دیگر، موریس ترکیبی عالی از زیبایی و فرهنگ را ارائه می دهد. بنابراین، اگر در نبرد انتخاب موریس یا مالدیو گیر نموده اید، ما در مجموعه رویاست https://royast.net کوشش می کنیم تا با مشاوره تخصصی برترین پکیج تورهای لوکس را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. بیایید نگاهی گذرا بیندازیم و مالدیو و موریس را با هم مقایسه کنیم. کدام یک بهتر هست ؟

تفاوت جزیره موریس و مالدیو از نظر جغرافیا

تفاوت - مالدیو از 1000 جزیره مرجانی ساخته شده است و هر جزیره دارای تفرجگاه خاص خود است. در حالی که از سوی دیگر، موریس یک جزیره بزرگ است و پر از استراحتگاه های ساحلی و جاذبه های گردشگری متعدد است.

در مالدیو باید به هر جزیره ای با هواپیمای دریایی یا قایق رسید و ماله تنها جایی است که می توان به وسیله فرودگاه به آن دسترسی داشت. اگر در موریس هستید، می توانید ماشین کرایه کنید و مکان های توریستی با رتبه برتر را خودتان بگردید.

شباهت - موریس و مالدیو هر دو در اقیانوس هند واقع شده اند، اما آب های مالدیو شفاف تر و آبی تر هستند که مطمئناً نفس شما را بند می آورد.

آب و هوا و برترین زمان برای بازدید از مالدیو و موریس

آب و هوا یکی از عواملی است که می تواند کل سفر شما را مختل کند. موافقید؟

موریس - به لطف آب و هوای گرمسیری موریس، در تمام طول سال از آب و هوای عالی برخوردار است. با این حال ماه های می تا دسامبر برترین زمان برای سفر به این جزیره است. در این مدت گرمتر و خشک تر است. و می توانید با آفتاب گرفتن و انجام فعالیت های سرگرم نماینده دیگر اوقات خوشی داشته باشید.

مالدیو- برعکس، خورشید در تمام طول سال در مالدیو به شدت می درخشد و بسیار گرم است. بنابراین برترین زمان برای سفر به مالدیو از نوامبر تا آوریل است. از بازدید از اینجا در طول ماه های موسمی از ماه می تا اکتبر خودداری کنید تا از زمان خود نهایت لذت را ببرید.

موریس در طول سال از آب و هوای مطبوعی برخوردار است، اما برترین ماه ها برای بازدید از این جزیره شگفت انگیز از آوریل (فروردین) تا ژوئن (خرداد) و بین سپتامبر (شهریور) تا دسامبر (دی) است. مالدیو در طول سال از دمای متوسطی برخوردار است. زمان ایده آل برای سفر به مالدیو از نوامبر (آبان) تا آوریل (فروردین) است که فصل اوج آن بین دسامبر (دی) و مارس (اسفند) است. توصیه می گردد در فصل اوج از مالدیو تماشا نکنید تا از پرداخت هزینه های بالا برای هتل ها و ناهارخوری در طول تعطیلات در آنجا خودداری کنید.

مقایسه موریس و مالدیو: کدام یک برای شما ایده آل است؟

موریس یک جزیره واحد است، اما در مقایسه با مالدیو، از نظر گزینه های گشت و گذار و تفریحات شبانه چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

هر دو مکان دارای آب های آبی نمادین، سواحل سفید پودری، و فعالیت های ماجراجویی هیجان انگیز هستند، اما موریس گزینه های تماشای بیشتری دارد. بنابراین برای خانواده ها و زوج هایی که می خواهند یک سفر 5-6 روزه را برنامه ریزی نمایند بیشتر مناسب است. در حالی که در مالدیو یک سفر 3-4 روزه کافی است.

بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که موریس و مالدیو ارائه می دهند و چرا باید یکی از این دو را انتخاب کنید.

کدام جزیره گرانتر است: موریس یا مالدیو؟

هر دو جزیره گران هستند. اما سوال اینجاست که چقدر تفاوت در هزینه سفر به موریس و مالدیو وجود دارد؟ خوب، پاسخ به این سادگی نیست و شامل سه عامل اصلی است - بلیط هواپیما، محل اقامت و غذا.

به طور خلاصه، موریس دارای اقامتگاه های مقرون به صرفه تر و پروازهای گران است. مالدیو دارای پروازهای مقرون به صرفه تر و اقامتگاه های بسیار گران است.

حالا بیایید یک به یک عوامل را مورد بحث قرار دهیم -

بلیط های پرواز - مالدیو به ایران نزدیک تر است اما پرواز مستقیم از تهران ندارد. هزینه پرواز از تهران به مالدیو حدود 30 میلیون تومان برای شما خواهد بود. در حالی که به موریس، پروازهای خارجی حدود حداقل 55 میلیون تومان می گردد.

اقامت - اگر قصد سفر طولانی تری دارید، مثلاً 6 شب یا بیشتر، موریس هزینه کمتری خواهد داشت.

غذا - وقتی صحبت از غذا می گردد، هزینه ها در مالدیو از سقف می گذرد. به همین علت است که بیشتر مسافران یک اقامتگاه را رزرو می نمایند و به خدمات آنها برای نوشیدنی و غذا متکی هستند. پکیج تور مالدیو را با برنامه غذایی مطابق با سلیقه خود برنامه ریزی کنید. تورهای UALL برترین ها در مالدیو هستند که تمام وعده های غذایی و نوشیدنی ها و الکل نامحدود شما را پوشش می دهند. در غیر این صورت، شما برای وعده های غذایی بسیار بیشتر هزینه خواهید کرد. از سوی دیگر، موریس دارای گزینه های غذاخوری با غذاهای متنوع است و قیمت ها فرق دارد. بنابراین، اگر می خواهید مقداری پول نقد در غذا پس انداز کنید، تور موریس مقصد بهتری برای تعطیلات است.

هر دو جزیره احتیاج به ویزا دارند. اعتبار ویزا در مالدیو 90 روز و در موریس 60 روز است که برای تماشا برترین چیزهایی که مالدیو و موریس ارائه می دهند کافی است.

مقایسه جزیره موریس با مالدیو کدام جزیره مکان بهتری دارد؟

اگر می خواهید تعطیلاتی آرام داشته باشید و نمی خواهید در بسیاری از فعالیت ها زیاده روی کنید، مالدیو برترین استراحتگاه ها را ارائه می دهد. هر جزیره دارای یک هتل روی آب است که مانند تکه ای از بهشت و کاملاً رویایی است. هتل های مالدیو اقامتی مجلل با چشم اندازهای شگفت انگیز از آب های نیلگون را فراهم می نمایند. شما می توانید بیش از 5 رستوران را در یک استراحتگاه پیدا کنید که مسافران زیادی را به خود جذب می نماید

این جزایر خصوصی هستند و برای عموم مردم به جز پرداخت هزینه مهمان باز نیستند. بنابراین، مطمئناً تمام جزیره را برای خود خواهید داشت و از تعطیلات آرامی لذت خواهید برد. در مقایسه با هتل های تور موریس، اتاق های استراحتگاه های مالدیو جادارتر و مجلل تر هستند. ویلاهای ساحلی، خانه های ییلاقی، و ویلاهای روی آب کمی گران هستند اما اگر کیفیت را ترجیح می دهید، مالدیو انتخاب بهتری برای تعطیلات دلپذیر است.

منبع: همگردی

به "مقایسه جزیره مالدیو با موریس ، قیمت، تفریحات و آب و هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه جزیره مالدیو با موریس ، قیمت، تفریحات و آب و هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید