هتل هایی با هواپیماهای مخصوص به خود جهت رفاه حال مسافران

به گزارش فدایی داری، افرادی که به این هتل ها سفر می کنند چه در مسیر و چه در مقصد، سفر جالب، شگفت انگیز و هیجان انگیزی را تجربه می کنند. در اینجا هتل هایی با هواپیماهای مخصوص معرفی شده که با ارائه هواپبماهای مخصوص هتل ها خدمات اضافه تر و لوکس تری را به مشتریانشان ارائه می دهند و برای رضایت مشتریان تمام کوشش خود را به کار می گیرند.

هتل هایی با هواپیماهای مخصوص به خود جهت رفاه حال مسافران

جزیره خصوصی ولا (جزیره ولا، مالدیو)

این منطقه در فاصله 45 دقیقه ای مرکز کشور مالدیو یعنی شهر مال واقع شده است. یک ویلای خصوصی در اینجا واقع شده است که امکانات لوکسی را به شما ارائه می دهد. امکانات این هتل شامل جابجایی مسافران با قایق هایی نو و لوکس که دارای صندلی هایی چرمی و بسیار راحت است و در میان امواج اقیانوس واقع شده است. در این قایق ها بعلاوه هدفون ها و آیپدهایی قرار داده شده که شما می توانید در طول سفر به صورت رایگان از آن ها بهره ببرید.

منطقه تیک تیک نرو لودگ (آلاسکا)

این منطقه در بین هتل هایی با هواپیماهای مخصوص که در آلاسکا واقع شده، مکانی بسیار مناسب برای ماهیگیری و گذراندن تعطیلات هست. مسئولین و مدیران این منطقه 4 هواپیمای لوکس و مجهز را برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران آماده نموده و مسافران را از منطقه ها گوناگون به این منطقه منتقل می نمایند. در ابتدا یعنی در سال های 1950 از هواپیماهای نظامی برای خدمت رسانی به مسافرین در این منطقه استفاده می شد، اما پس از آن هواپبماهای مخصوص هتل ها به صورتی مدرن برای استفاده مسافرین بازسازی و اصلاح شدند.

مپای یای کانزی (متیواندی، کنیا)

ماجراجویی و گشت و گذار در این منطقه هواداران خاص خودش را دارد. افراد به صورت خصوصی به این منطقه بی نظیر که در جنوب غربی کنیا واقع شده است، برده می شوند. محیط زیست این مکان با هواپبماهای مخصوص واقعا دیدنی و شگفت انگیز است.

شبه جزیره هنگ کنگ (هنگ کنگ)

هلیکوپتر مخصوص متعلق به جزیره هنگ کنگ که از طریق شرکت هلیا سرویس اداره می گردد، به شما این امکان را می دهد که به راحتی به این منطقه سفر کنید. بعلاوه تورهای گردشگری مختلفی برای بازدید از این منطقه وجود دارد. برخی از آن ها شامل پرواز ناهار و بازدید از این منطقه ها و منظره ها زیبا و دیدنی اینجا می گردد. شما می توانید در اینجا یک پرواز فوق العاده و عالی را تجربه کنید.

براندو (تتیاروآ، پلینزی فرانسه)

با توجه به سواحل درخشان و بی نظیر این منطقه جای تعجب نیست که در سال 1967 مارلون براندو کوشش بسیاری را برای خرید این منطقه کوچک نموده است. به علت چشم اندازهای بسیار زیبای این منطقه افراد بسیار زیادی خواستار سفر به اینجا هستند. علاوه بر این منحصر به فرد بودن و حفظ حریم خصوصی افراد از دلایل دیگر محبوبیت این مکان است. شما می توانید با استفاده از شرکت مسافربری براندو بریتن نورمن از طریق کشتی یا هواپیما به این منطقه سفر کنید.

گرون پرومنا ملبورن (ملبورن، استرالیا)

این منطقه به علت وجود انواع گونه های نادر پرندگان یکی از برجسته ترین و معروف ترین منطقه ها استرالیا هست. شما می توانید با هلیکوپترهای خصوصی به این مکان سفر کنید و به هیچ عنوان درگیر ترافیک نشوید.

تاید میاوانا (نیس آنکاو، ماداگاسکار)

هلیکوپترهای خصوصی که در ساحل این منطقه واقع شده است به عنوان یکی از عناصر زیبایی شناسی مطرح می شوند. این منطقه 1500 هکتاری محافظت شده دارای آب و هوای استوایی است. شما از طریق هلی کوپترها می توانید از سواحل متروکه و و پناهگاه های جنگلی که شامل انواع مختلفی از حیوانات مانند میمون ها، لاک پشت ها و حتی نهنگ ها می گردد، بازدید کنید.

هایکندا آیکاگراک، مجموعه تفریحی آئبرگ (پرس زلادان، کاستاریکا)

این منطقه سرسبز که در جنوب کاستاریکا واقع شده است، دارای 50 ویلا با مالکیت خصوصی است. در اینجا یک ناوگان هوایی مجهز ایجاد شده که شما می توانید از هواپیماهای آن برای بازدید از منظره ها زیبا، آبشارها و سواحل اقیانوس آرام استفاده نمایید.

چوال بلنس راندلی (جزیره رندلی، مالدیو)

شما می توانید با استفاده از هواپیماهای لوکس و پر زرق و برق که طراحی فوق العاده شیکی دارند، به این مکان سفر نمایید. در طول چهل دقیقه پرواز مسافران از آرامش خاصی برخوردار می شوند و با نوشیدنی ها و خوراکی های خنک از آن ها پذیرایی خواهد شد.

چدی کلاب گاجاه (جزیره بالی)

اگر شما پرواز در میان ابرها را دوست دارید، می توانید از هواپبماهای مخصوص این منطقه بهره ببرید. اینجا یک مکان عجیب و غریب و بسیار جالب بین دو کوه معروف این منطقه بوده که چشم اندازهای فوق العاده زیبا را برای مسافران با هواپبماهای مخصوص به نمایش می گذارد.

منبع: همگردی

به "هتل هایی با هواپیماهای مخصوص به خود جهت رفاه حال مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هایی با هواپیماهای مخصوص به خود جهت رفاه حال مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید