هشدار کلینتون درباره ماندن ترامپ در کاخ سفید با وجود باخت در انتخابات

به گزارش فدایی داری، فارس نوشت: هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین آمریکا بار دیگر درخصوص احتمال باقی ماندن دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور در کاخ سفید با وجود شکست در انتخابات هشدار داد.

هشدار کلینتون درباره ماندن ترامپ در کاخ سفید با وجود باخت در انتخابات

کلینتون در مصاحبه با سی اِن اِن گفت: نمی خواهم مردم را بترسانم اما می خواهم که آماده باشید. تمام دلایل لازم را دارم که باور داشته باشم ترامپ درصورت شکست، به آرامی در تاریکی شب محو نخواهد شد.

این سیاست مدار آمریکایی که در سال 2016 رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بود اضافه نمود: او (ترامپ) کوشش خواهد نمود که ما را سردرگم کند. او کوشش خواهد نمود همه نوع پفراینده قضایی را پیش بکشد.

کلینتون در ادامه گفت: او رفیقش [ویلیام] بار دادستان کل را آماده دارد تا هر کاری که لازم باشد برایش انجام دهد.

ترامپ که در نظرسنجی های متخلف آمریکا از جو بایدن رقیب دموکرات خود عقب افتاده است بارها اعلام نموده به احتمال زیاد در انتخابات ریاست جمهوری تقلب گسترده رخ خواهد داد.

ترامپ مدعی است برگزاری انتخابات به صورت پستی که برای ممانعت از شیوع بیشتر ویروس کرونا در آمریکا پیشنهاد شده است، راه را برای هرگونه تخلف انتخاباتی باز می نماید.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این نیز گفته بود، از آنجا که فرایند استیضاحش دو سال از وقت وی در دولت را گرفت، تعداد سال های بیشتری را در کاخ سفید بماند.

64311

منبع: خبرآنلاین

به "هشدار کلینتون درباره ماندن ترامپ در کاخ سفید با وجود باخت در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار کلینتون درباره ماندن ترامپ در کاخ سفید با وجود باخت در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید